Slične pretrage na Googleu: kako se služiti njima u SEO-u i marketingu?

Slične pretrage na Googleu već su dugi niz godina integralni dio te popularne usluge. Algoritmi tog američkog poduzeća indeksiraju sadržaj dostupan na internetu, povezujući ga s unesenim izrazima. Zahvaljujući tome Google može predvidjeti vaš interes za teme koje su u vezi s ciljanom ključnom riječi. No ova značajka ne pomaže samo korisnicima preglednika. Otkrijte kako upotrebljavati slične pretrage u SEO-u i marketingu!
Što su slične pretrage na Googleu?
Slične pretrage na Googleu popis su izraza koje su u preglednik unijeli drugi ljudi u kontekstu teme koju tražite.
U većini slučajeva, pojavljuje se na dnu stranice. Izraze koji se nalaze neposredno ispod rezultata pretraživanja upotrebljavaju copywriteri, stručnjaci za SEO i marketinški profesionalci. Slična pretraživanja također pomažu korisnicima! Srodne tematske ključne riječi omogućuju sveobuhvatan pristup temi i pružaju uvid iz perspektive drugih internetskih korisnika.
Na primjer, pretrage koje često unose korisnici koji se zanimaju za SEO uključuju:
- Kako pretraživati upotrebljavajući ključne riječi?
- Što pomaže u pronalaženju informacija na internetu?
- Kako funkcionira pretraživač?
Kako Google uspoređuje slične pretrage?
Google neprekidno skenira internet upotrebljavajući svoj specijalizirani algoritam koji se naziva Googlebot. Svrha ove aktivnosti usklađivanje je izraza koje unose korisnici sa sadržajem internetskih stranica. Kao rezultat toga članak koji čitate može se pojaviti u pretraživaču kada se unese ključna riječ „Slične pretrage u SEO-u”.
Na temelju informacija prikupljenih algoritmom, Google može povezati izraze X s najčešće unesenim izrazima Y od istih korisnika. To rezultira prikazivanjem sličnih pretraga na dnu popularne usluge.
Srodne pretrage i optimizacija za pretraživače
Slične su pretrage vidljive na dnu među glavnim područjima interesa za copywritere, content writere i stručnjake za SEO. Optimizacija za pretraživače (SEO) odnosi se na aktivnosti usmjerene na povećanje vidljivosti internetske stranice na Googleu. Zbog toga SEO izravno utječe na prodaju ponuđenih proizvoda.
Slične pretrage pružaju specifičnu i besplatnu bazu podataka izraza ključnih riječi koje se podudaraju s algoritmima Googlea. Ključne riječi koje su unijeli drugi korisnici mogu se uključiti na početnoj stranici, u opisima proizvoda ili člancimaza blog. Slične pretrage često se nazivaju dugim ključnim riječima, jer precizno odražavaju namjere korisnika i potencijalnih kupaca.
Pročitajte također
Povezana Googleova pretraživanja u marketingu
Slična pretraživanja na Googleu upotrebljavaju se ne samo u kontekstu ključnih izraza. Povezani upiti pružaju marketinškim stručnjacima širi uvid u očekivanja i potrebe korisnika. Proširenje usluga kako bi se obuhvatili aspekti pokriveni sličnim pretraživanjima može imati nevjerojatan utjecaj na prodaju. Aktivnost internet korisnika služi kao izvor nadahnuća za marketinške stručnjake.
Poduzeće koje upotrebljava bazu podataka sličnih pretraživanja ostaje u stalnom kontaktu s preferencijama publike.
Slična pretraživanja nasuprot korisnicima interneta
Slična pretraživanja na Googleu upotrebljavaju uglavnom obični korisnici interneta! Slični izrazi pružaju sveobuhvatan uvid u temu i izvore pretraživača. Ponuđena funkcija olakšava usvajanje najvažnijih informacija. Slična pretraživanja omogućuju vam da proširite određenu temu i dobijete najrelevantnije rezultate.
Automatsko dovršavanje nasuprot sličnim pretraživanjima
S automatskim dovršavanjem i sličnim pretraživanjima često se postupa kao da su sinonimni izrazi.
Both Google functions indicate the search queries related to the entered phrase that are sought by internet users. However, similar searches are selected based on different principles than the search suggestions provided while typing. Unlike autocomplete, they do not necessarily have to contain the exact phrase entered by the users.
Obje funkcije Googlea ukazuju na pretraživačke upite u vezi s unesenim izrazom koji korisnici interneta traže. No slična pretraživanja biraju se na temelju načela različitih od preporuka za pretraživanje koje se pružaju prilikom tipkanja. Za razliku od automatskog dovršavanja, one ne moraju nužno sadržavati točan izraz koji je unio korisnik.
AnswerThePublic – analiza sličnih pretraživanja
AnswerThePublic najpopularniji je alat za pronalaženje sličnih pretraživanja na Googleu. Usluga omogućuje besplatnu analizu nekoliko izraza dnevno, prikazujući desetine kombinacija ključnih riječi i pitanja koje su oblikovali drugi korisnici. Iako se AnswerThePublic temelji na funkciji automatskog dovršavanja, izrazi koje su unijeli internetski korisnici vrlo su slični sličnim pretraživanjima.
AnswerThePublic također pruža podatke kao što su:
- Težina pretraživanja: pokazatelj koji informira o težini rangiranja internetske stranice za određenu ključnu riječ.
- Volumen pretraživanja: broj pretraživanja za određenu ključnu riječ na mjesečnoj razini.
- Trošak po kliku (engl. cost per click ,CPC): trošak za stjecanje jednog posjeta promicanoj internetskoj stranici.
- Plaćena težina: pokazatelj koji određuje konkurenciju za određenu ključnu riječ u rezultatima plaćenog pretraživanja.
Sažetak
- Slična pretraživanja popis su izraza koji su u vezi s ključnom riječi koju ste unijeli u Google. Oni služe kao osnova dugih ključnih riječi koja je u skladu s algoritmima Googlea.
- Slična pretraživanja na Googleu omogućuju marketinškim stručnjacima širi uvid u očekivanja i potrebe korisnika.
- Slični izrazi korisnicima daju sveobuhvatan pregled teme i resursa dostupnih na Googleu. One čine iskustvo pretraživanja intuitivnijim.
- AnswerThePublic najpopularniji alat je za pretragu dugih ključnih riječi.
Odgovori