Marketing sadržaja i SEO – savršena kombinacija
Učinkovito pozicioniranje cilj je gotovo svih poduzeća, dok je marketing sadržaja učinkovit alat da se to postigne. Sve više copywritera prelazi s prodajnog sadržaja na vrijedne članke. U sljedećem članku raspravljat ćemo o tome kako SEO i marketing sadržaja funkcioniraju i zašto imaju tako važnu ulogu u današnjoj poslovnoj strategiji.
SEO i marketing sadržaja – kako funkcioniraju?
Vidljivost je poduzeća na pretraživačima osnova. Zahvaljujući tome osvojit ćete srca svojih kupaca. Nije čudo da poduzetnici poduzimaju sve mjere kako bi bili na samom vrhu.
S druge strane Google posvećuje posebnu pažnju tome i prikazuje korisnicima korisne sadržaje samo kada ti sadržaji maksimalno zadovoljavaju njihove potrebe. Drugim riječima pretraživač je mjesto koje prikazuje najprikladnije odgovore na upit. Strategija marketinga sadržaja savršeno se uklapa u tu ideju jer uključuje objavljivanje sadržajnih i sveobuhvatnih članaka koji se prikazuju zainteresiranim korisnicima. Takvo djelovanje značajno poboljšava SEO i povećava organski promet na internetskoj stranici.
Vidljivost je poduzeća na pretraživačima osnova. Zahvaljujući tome osvojit ćete srca svojih kupaca.
Poboljšava li marketing sadržaja uvijek SEO?
Nažalost marketing nije tako jednostavan. Također može biti teško pratiti gore navedenu strategiju jer ona ne povećava uvijek dobit. Na konačne rezultate utječu brojni čimbenici koji nadilaze specijalizirane članke. Najvažniji su:
- Pozicioniranje izvan internetske stranice – SEO aktivnosti izvan sadržaja, koje uključuju pribavljanje veza kako bi se internetska stranica učinila pretraživačima vjerodostojnom. Čak i najbolji tekstovi neće nadmašiti konkurenciju ako internetska stranica ne stekne nikakvu vjerodostojnost od algoritama.
- Dob domene – nove internetske stranice neće dobiti vrtoglavi promet – bavimo se indeksiranjem i povjerenjem koje se ponovno stječe tijekom vremena. Konkurencija je obično dobro uspostavljena na tržištu, stoga je potrebno strpljenje i vrijedni članci koji se redovito objavljuju.
- Struktura internetske stranice – male „posjetnice” koje ne pokazuju optimalni SEO potencijal. Potrebno je proširenje stranice kako bi se objavilo više sadržaja i tako postigli zadovoljavajući rezultati.
Rezultati SEO-a i marketinga sadržaja
I dok je put do uspjeha dug i često naporan, prednosti su itekako vrijedne muke. Pažljivo osmišljen i pravilno proveden SEO marketing sadržaja donosi sljedeće rezultate:
- Stalan priljev zainteresiranih kupaca – vidljivost na pretraživačima u vezi s tematskim ključnim izrazima privlači vrijedne suradnike. Osim toga postignuti položaj obično je prilično stabilan i stalan. Besplatni organski promet zvuči primamljivo.
- Povećanje prodaje – što više ljudi pročita ponudu, veća je šansa za zaključivanje transakcije.
- Smanjenje troškova oglašavanja – vidljivost je u pretraživaču besplatna (isključujući Google oglase), stoga vam je dobivanje kupaca praktički besplatno. Naravno osim napora i rada uloženih u stvaranje sadržaja.
- Vizualni identitet stručnjaka – stvaranjem sveobuhvatnih članaka neprestano gradimo dobar ugled brenda. To može rezultirati upitima unatoč višim cijenama usluga ili proizvoda koje nudimo.
Sažetak
- Marketing sadržaja zahtjevna je poslovna strategija za koju je potrebno mnogo truda i promišljenih postupaka. Međutim prednosti u smislu poboljšanja SEO-a definitivno vrijede uloženog truda.
- Specijalizirani članci svakako su jedna od najučinkovitijih SEO aktivnosti.
- Oni osiguravaju vidljivost internetske stranice poduzeća, organski promet i, naposljetku – povećanje prodaje.
Odgovori