Kreativni oglasi: koliko su učinkoviti?

Sadržaj

Svijet oglašavanja vrlo je dinamičan, a posljednjih godina primijetile su se značajne promjene u tom području. Da bi dosegnuli potencijalne kupce s proizvodom ili uslugom, oglasi moraju biti zanimljivi i kreativni. Danas je vrlo lako izgubiti se među konkurencijom, zbog čega se promotivne strategije trebaju dobro osmisliti. Što su kreativni oglasi i kako bi trebali izgledati?

Kreativno oglašavanje – što je to?

 

Kreativni oglas poruka je koja ostavlja trajni dojam i obično krši uspostavljene obrasce ili konvencije.

U ovom slučaju, cilj je demonstrirati kreativnost i ponuditi publici nešto potpuno drugačije od onoga što su prethodno vidjeli.

Trenutno je tržište iznimno konkurentno, bez obzira na industriju. Nadalje brojna poduzeća imaju tendenciju oponašati jedno drugo, rezultirajući sličnim i predvidljivim reklamnim porukama. Međutim, ako je vaš cilj isticanje na tržištu i privlačenje novih kupaca, standardno oglašavanje jednostavno nije dovoljno.

Vrijedi se koncentrirati na originalnost poruke. Oglas mora biti nekonvencionalan i na neki način iznenaditi publiku kako bi se zapamtio. Naravno, mnogo ovisi o prirodi vašeg poslovanja i o tome što želite prodati. Također trebate biti svjesni da kreativno oglašavanje možda neće jednako dobro funkcionirati u svakoj industriji.

Pravila kreativnog oglašavanja

Da biste stvorili učinkovit i kreativan oglas, razmotrite nekoliko važnih načela:

  • Pokažite kako vaš proizvod djeluje u ekstremnim situacijama.
  • Istaknite prednosti upotrebe proizvoda i posljedice neupotrebe.
  • Naglasite autentičnost u svojoj poruci.
  • Zapamtite da komunikacija treba biti iznenađujuća i izlaziti iz uobičajenog obrasca.
  • Planirajte svoju kampanju dugoročno. Ako se oglas dobro prihvati kod publike, možete objaviti cijeli niz oglasa.
  • Upotrebljavajte besplatne alate kao što su Google Trends, Google Analytics i Search Console kako biste bolje razumjeli potrebe i očekivanja svoje publike.
  • Iznenadite svoju publiku uključivanjem moderne tehnologije u svoj oglas. Odaberite nešto što će rezonirati s vašom ciljanom grupom.

Je li kreativno oglašavanje učinkovito?

Stvaranje kreativnih reklama doista se isplati jer poboljšavaju učinkovitost poruke.

Kada vašem oglasu nedostaje zanimljivosti, vjerojatno će proklizati kroz umove publike neprimjećeno, i brzo će ga zaboraviti. Poruka koja izaziva osjećaje, šokira ili dira u srce, nesumnjivo će privući veću pažnju potrošača.

Kreativno oglašavanje svakako je vrijedan ulog. Odabirom ove vrste promocije, možete očekivati:

  • Povećanu učinkovitost poruke.
  • Veće angažiranje publike.
  • Izgradnju vjerodostojnosti brenda.
  • Veću bazu odanih kupaca.
  • Veću dobit.

Primjeri kreativnih reklama

Coca-Coline božićne reklame dobar su primjer. Brend je 2020. godine predstavio reklamni spot napravljen u suradnji s novozelandskim redateljem Taikom Waititijem, koji je bio nominiran za Oscara.

Przykład

Glavni je lik reklame muškarac koji odlazi od kuće kako bi počeo raditi na vjetroelektrani. Kada se oprašta od svoje obitelji, njegova kći pruža mu pismo upućeno Djedu Božićnjaku. Muškarac stiže i tada shvaća da je zaboravio poslati pismo, pa odlučuje otputovati na Sjeverni pol.

Tijekom putovanja suočava se s brojnim poteškoćama, ali na kraju ne uspijeva doći do odredišta. Razočaran, vraća se kući, a tada se ispostavlja da je jedini poklon koji je djevojčica željela bio Božić proveden sa svojim tatom.

Taj oglas doista dira srce, dirljiv je, što je još važnije, tjera gledatelja na razmišljanje.

Naravno, ovo nije jedini brend koji se može pohvaliti doista zanimljivim idejama. Također vrijedi spomenuti odlične reklame prodajne platforme Allegro, koja nas je također navikla na odlične kreativne reklame.

Godine 2022. snimljen je reklamni film pod nazivom „Pisma Djedu Božićnjaku”, u kojem je glavni lik mali dječak koji zapisuje svoje božićne snove. No ispostavlja se da to nisu njegovi snovi, već želje za njegove susjede. Glavni je moto oglasa: „Vidi što je najvažnije oko tebe”.

Sažetak

  • Kreativno oglašavanje poruka je koja je pamtljiva i obično narušava uobičajene obrasce.
  • Kreativni oglasi učinkovitiji su od uobičajenih oglašivačkih poruka i donose više prednosti. Tako možete stvoriti grupu pouzdanih kupaca.
  • Implementacija kreativnog oglašavanja u vaše aktivnosti rezultira većom dobiti.

Vlasta Đurina

Iskusna prevoditeljica i lektorica s afinitetom prema pisanju. Uz širok raspon interesa naginje kreativnim prilikama i svemu što je povezano s riječima. Kao članica tima Content Writera priprema stručne članke i upravlja projektima. U slobodno vrijeme uživa u glazbi, plesu i boravku u prirodi.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

24.03.2025 Content Marketing
21.03.2025 Marketing
19.03.2025 Marketing
14.03.2025 Content Marketing
13.03.2025 Content Marketing
11.03.2025 E-commerce
10.03.2025 Content Marketing
07.03.2025 SEO
03.03.2025 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga