Sadržaj narudžbe

Opisi proizvoda

Stvaramo privlačne opise proizvoda koji povećavaju prodaju.

Ponuda

Profesionalni opisi proizvoda

Nudimo jedinstvene opise proizvoda za internetske trgovine poput vaše.

Privlačan sadržaj osnova je za izdvajanje od konkurencije i povećanje prodaje u vašoj internetskoj trgovini.

Zahvaljujući tom sadržaju promicat ćete svoje proizvode i uvjeriti potencijalne klijente da obave kupnju na vašoj internetskoj stranici.

Naručite opise proizvoda

Što je uključeno u ponudu

Opisi proizvoda

Kreativni sadržaj

Učinkovito privlačimo pažnju primatelja.

Jezik prednosti

Upotrebljavamo prodajne tehnike uz dokazani uspjeh.

SEO struktura

Stvaramo opise proizvoda prema trenutnim taktikama pozicioniranja.

Sadržaj za strana tržišta

Opisi proizvoda na 50+ jezika

Naš tim sastoji se od mnogo copywritera tako da možemo stvarati sadržaj na različitim jezicima, uključujući:

Srpski

Bjeloruski

Češki

Grčki

Španjolski

Poljski

Kada vrijedi naručiti

Opisi proizvoda

Naručite opise proizvoda kad god želite poboljšati predstavljanje ponude u svojoj internetskoj trgovini.

Također je vrijedno usredotočiti se na to ako želite pozicionirati svoju internetsku stranicu na Googleu.

Štoviše profesionalno je pisanje sadržaja način utjecaja na primatelje putem marketinga, što sveobuhvatno poboljšava promicanje brenda na internetu.


Opisi proizvoda – prednosti

Povećajte vidljivost svoje internetske stranice

Povećajte promet na svojoj stranici za internetsku trgovinu.

Povećanje prodaje

Povećajte učinkovitost svoje ponude.

Izgrađivanje vizualnog identiteta

Predstavite svoj brend grupi potencijalnih primatelja.

Pozicioniranje

SEO opisi proizvoda značajno podržavaju vidljivost vaše internetske stranice.

Zahvaljujući njima vaš se asortiman pojavljuje na višem položaju na pretraživaču, što vam omogućuje da predstavite svoju ponudu većem broju primatelja i klijenata.

Internetska trgovina koja pozicionira vašu internetsku stranicu na Googleu može vam pomoći da postignete stabilan rast klijenata, kao i povećanje broja kupnji. Osim toga smanjuje troškove oglašavanja jer doseže publiku besplatno.

Prodaja

Opisi proizvoda igraju ključnu ulogu u uvjeravanju primatelja da kupuju vaše proizvode.

Oni su primarni izvor informacija koji ističe prednosti transakcije.

Zato prikladan sadržaj povećava poslovni potencijal ponude i povećava učinkovitost prodaje. Opisi proizvoda ne samo da stvaraju promet na internetskoj stranici nego vam i omogućuju da ih bolje iskoristite.

Izgrađivanje vizualnog identiteta

Internetska trgovina gradi vjerodostojnost i stječe povjerenje kupaca, ali samo ako detaljno opisuje svoj asortiman.

Osim toga viši položaji na Googleu pridonose poboljšanju prepoznatljivosti vašega brenda, što rezultira većim interesom za vašu ponudu.

Opisi proizvoda također poboljšavaju poslovne rezultate internetske trgovine. Oni to čine na nekoliko načina, stoga su u svakom slučaju učinkovit marketinški alat.


Kreativni sadržaj

Opisi proizvoda – različite industrije

Stvaramo sadržaj za internetske trgovine iz sljedećih i brojnih drugih industrija:

Poljoprivreda

Kozmetologija

Namještaj

Moda

Kućanski aparati

Fotonaponska energija

Postupak

Kako stvaramo opise proizvoda?

Za našu suradnju potrebna su tri jednostavna koraka.

1

Narudžba

Naručite opise proizvoda i dajte nam svoje smjernice.

2

Provedba

Naši copywriteri izvršavaju vašu narudžbu.

3

Slanje

Šaljemo dovršeni sadržaj na vašu adresu e-pošte.

Čime se naše usluge ističu

Iskustvo

Izradili smo tisuće različitih opisa.

Brza isporuka narudžbe

Mi smo tim profesionalnih copywritera.

Stalan kontakt

Omogućujemo učinkovitu komunikaciju.

FAQ

Opisi proizvoda – pitanja i odgovori

Razjašnjavamo sve sumnje u vezi s našim uslugama.

Što su to opisi proizvoda?

Opisi su proizvoda sadržaj koji primateljima predstavlja asortiman trgovine.

Ključni izrazi i ključne riječi njihovi su neodvojivi elementi i privlačni oblici koji istovremeno potiču korisnike da kupuju vaše proizvode. Tako sadržaj učinkovito povećava prodaju i pozicioniranje vaše internetske stranice.

Koliko su opisi proizvoda dugački?

Duljina teksta ovisi o specifičnosti ponude i izgledu stranice proizvoda.

Pretpostavlja se da kratki opisi sadrže 500 znakova s razmacima. No u slučaju većih internetskih trgovina opisi proizvoda mogu imati čak 3.000 znakova s razmacima. Teoretski, što je sadržaj duži, veći je potencijal za postizanje višega položaja na Googleu. Međutim trebate zapamtiti da je prioritet osjećaj udobnosti primatelja.

Hoćete li dodati opis proizvoda na moju internetsku stranicu?

Naravno, možemo uvesti stvoreni sadržaj izravno u vašu internetsku trgovinu.

U tu bismo vas svrhu zamolili da nas obavijestite o tome prilikom narudžbe. Trebat će nam dovoljan pristup CMS-u kako bismo omogućili uređivanje kartica proizvoda.

Kolika je cijena opisa proizvoda?

Cijena opisa proizvoda ovisi o njegovoj duljini i opsegu naših usluga.

Približni iznosi naših usluga prikazuju se u cjeniku.

Kako naručiti opise?

Upotrijebite našu platformu Content Marketing + Platform, zatim predstavite svoje smjernice i naručite sadržaj.

Gdje pružate svoje usluge?

Poslujemo u Hrvatskoj i diljem svijeta.

Pričaju o nama

Zadovoljni kupci

Razvijati sadržaj brže od konkurencije.