Kako izgleda SEO struktura teksta?

Pravilna struktura teksta znatno utječe na učinak rezultata SEO-a. Iako ne zahtijeva puno posla, vidljivost sadržaja vaše internetske stranice na pretraživaču ovisi o tome. Primijenite jednostavne promjene koje će sigurno donijeti izvanredne prednosti!
SEO struktura teksta SEO – što je to?
Glavni je cilj Googleova pretraživača pružanje vrijednoga sadržaja korisnicima. Algoritmi bolje percipiraju SEO tekstove koji su jasni i dobro strukturirani, stoga dobivaju veću vidljivost.
SEO struktura teksta za pozicioniranje sastoji se u prilagođavanju sadržaja zahtjevima pretraživača kako bi se povisio položaj internetske stranice pri rangiranju i poboljšao organski promet.
Osim toga promjene mogu biti korisne i primateljima – sadržaj je razumljiv, čitak i dobro organiziran. Zahvaljujući tome interes korisnika raste, što produljuje prosječno vrijeme provedeno na internetskoj stranici i može dodatno podržati proces pozicioniranja.
Planiranje SEO strukture srednja je faza stvaranja sadržaja:
- ideja za članak
- analiza ključnih riječi
- planiranje strukture teksta
- pisanje tekstova
- optimiziranje sadržaja za pozicioniranje.
Nakon uređivanja koncepta i odabira ključnih izraza, možemo početi stvarati skicu, u kojoj definiramo hijerarhiju naslova, sadržaj, upotrebu citata, podebljavanje itd. Njezina je svrha da „puše zrak” i izbjegava duge blokove teksta, što čini sadržaj jasnim i dobro organiziranim.
Naravno ne moramo pamtiti teoriju. Ona nas samo podsjeća da se trebamo koncentrirati na ispravnu SEO strukturu prilikom planiranja i pisanja kako bi kasnije bilo lakše izvršiti daljnje izmjene. Kao rezultat ne trošimo više vremena pri radu na tekstu. Naprotiv, razvijamo metodologiju koja omogućuje glatko stvaranje idealno optimiziranog sadržaja.
Ispravna struktura teksta u slučaju pozicioniranja
Razlikujemo nekoliko gotovih pravila za SEO copywriting. Natječe se prije svega visokokvalitetnim sadržajem, a ne samo popularnim trikovima. Stoga vjerujemo da je zanimljiv, jasan i koristan članak ciljni rezultat naših savjeta, a u nastavku su… samo smjernice.
- Na početku provjerite koje su teme važne i trebaju se razvijati. Upotrijebite to da biste stvorili hijerarhiju naslova koja će organizirati strukturu i omogućiti korisnicima da lakše pronađu željene informacije i podatke.
- Uvod, tijelo i zaključak ne odnose se samo na pisma koja učimo pisati u školi. Svaki dio ima specifične elemente. Uvod je obično općenit i prikazuje bit problema (Zašto pišete ovaj članak? Koje su prednosti čitanja teksta?), dok tijelo pruža detaljnu suštinsku vrijednost. Završetak sažima predstavljene informacije.
- Zapamtite da ljudi vole kada pisci istaknu važne informacije. Kada pišete, imajte na umu da trebate odvojiti ključne dijelove od blokova teksta. Kasnije će biti lakše izvršiti formatiranje primjenom posebnih mjera, kao što je podebljavanje važnih informacija ili citiranje.
- Dodajte fotografije i razvijte alternativni tekst (koji će se prikazati kada se slika ne učita), tako da uključuje ključni izraz i opisuje grafike. Zahvaljujući tome povećat ćete vidljivost svojega teksta na opciji Google Graphics.
- Stavite privlačne metaopise koji će potaknuti korisnike da posjete vašu internetsku stranicu kada je vide u pretraživaču. Veći CTR pridonosi boljem pozicioniranju.
- Dodajte unutarnje veze prema drugim internetskim stranicama i člancima. Tako ćete olakšati navigaciju korisniku (i robotima!).
- Ključni izrazi trebaju zauzimati 0,5 – 3 % teksta u prirodnim varijacijama. Nemojte ih stavljati silom nego se pobrinite da se nalaze na pravim mjestima i u pravoj količini. Naslov H2 i podnaslovi odlično su mjesto za njih, ali ih povremeno stavite i u obične odlomke.
Što još trebate znati prilikom izgradnje SEO strukture internetske stranice?
Iznad smo naveli temeljne faze koje trebate slijediti prilikom izrade strukture za pozicioniranje. Često naglašavamo da u slučaju copywritinga nema gotovih pravila koja su dokazano uspješna. Svi savjeti samo proširuju horizonte pisanja – što više stvari imate na umu, lakše je usavršiti sadržaj. Zapamtite da struktura teksta za SEO ne mora biti konstantna.
Vrijedi promatrati rezultate i provoditi redovite promjene kako bi se članci prilagodili korisničkim zahtjevima.
Nakon što dovršite posao, dobra je praksa slanje teksta prijateljima kako bi mogli ocijeniti čitljivost i jasnoću sadržaja.
Završimo naše promišljanje važnom maksimom – vježbom do savršenstva. Svaki članak poboljšava vaše pisanje i pokazuje na što trebate obratiti pažnju kako biste učinkovitije stvarali sadržaj. Bez redovitog pisanja nijedna teorija neće pomoći; posebno u slučaju tako dinamične aktivnosti kao što je pisanje tekstova za SEO.
Odgovori