TrustRank – kako utječe na položaj vaše internetske stranice?

Sadržaj

U članku o Googleovom pretraživaču napisali smo da može provjeriti i procijeniti sadržaj određene stranice, što vam omogućuje da preskočite internetske stranice koje sadrže tekstove loše kvalitete. Danas ćemo se vratiti na ovu temu. Razgovarajmo o algoritmu nazvanom TrustRank, koji je odgovoran za to.

Što je TrustRank i kako funkcionira?

Izvorno su ga razvili Yahoo! i sveučilište Stanford 2004. godine.

Cilj TrustRanka poboljšanje je procesa pretraživanja informacija provjerom kvalitete sadržaja objavljenog na internetskoj stranici.

Stoga ograničava vašu izloženost internetskim stranicama koje sadrže udvostručene, beskorisne ili čak štetne materijale. Učinak je da svakoj internetskoj stranici pruža određenu razinu povjerenja. Što je veća, to je stranica više rangirana u Googleovim rezultatima pretraživanja. TrustRank nije jedini algoritam koji Google upotrebljava. Najveći je PageRank bez sumnje, ali svrha mu ostaje ista.

Kako Google definira „povjerenje” na internetskoj stranici?

Postoji preko 200 čimbenika koje pretraživač uzima u obzir pri određivanju razine povjerenja u internetsku stranicu. Jedan od najvažnijih čimbenika prisutnost je visokokvalitetnih poveznica (i stoga poveznica s drugim stranicama koje ulijevaju visoko povjerenje, npr. našom internetskom stranicom). Razmišljanje ukratko pretpostavlja da ako se više internetskih stranica referira na jednu koja je izvor informacija (ili one s općenito visokom razinom povjerenja među Googleovim algoritmima), tada je najvjerojatnije da je ta stranica pouzdana. Ako većina hiperveza vodi do internetskih stranica koje su spamane, tada se neće uključiti u takvu kvalitativnu grupu.

Što bi se moglo poboljšati kako bi se postigao viši TrustRank?

Iako točan popis čimbenika koje Google uzima u obzir nije javan, postoji nekoliko empirijski potvrđenih metoda koje mogu pomoći vašoj internetskoj stranici da stekne viši položaj u rangiranju povjerenja. Proći ćemo ih u nastavku.

Optimizacija elemenata smještenih na internetsku stranicu

Prije svega brinite o već spomenutim poveznicama. Imati previše veza prema velikim, popularnim stranicama na vašoj internetskoj stranici definitivno će povećati vjerodostojnost procjena algoritma. Osim toga neće samo čitatelji (kada vide reference na stvari koje poznaju u tekstu) smatrati vašu internetsku stranicu prilično pouzdanim izvorom.

Naravno, možda nije moguće dobiti izravnu poveznicu s neke velike, popularne internetske stranice na vašu, ali postoji način. Google također blagonaklono gleda na poveznice prema internetskim stranicama koje imaju poveznice prema najvećima. Dakle možda nećete moći dobiti hipervezu do svoje stranice izravno s pouzdane stranice, ali je i dalje možete dobiti s internetske stranice na koju ona upućuje.

Ne zaboravite uključiti sve potrebne informacije o kolačićima, postavkama privatnosti i uvjetima korištenja. To je obavezno za svaku veću stranicu, a ispunjavanje uvjeta dokaz je da imamo posla sa subjektom koji može obrađivati podatke na odgovarajući i pouzdan način.

Ako vodite blog ili redovito objavljujete nove sadržaje na svojoj internetskoj stranici, svakako uključite popis izvora koje ste upotrebljavali prilikom stvaranja sadržaja na kraju.

Razvijte vlastiti brend

Algoritmi obraćaju pažnju na nekoliko pitanja koja su, prema definiciji, ključni čimbenici za brend. Brendovi mogu biti pouzdani. Stoga vodite računa o kratkom i suštinskom nazivu svoje internetske stranice i obavezno dodajte podstranicu „O nama” s detaljnim informacijama o svojim aktivnostima. Ako je već nemate, budite aktivni na društvenim medijima poput Facebooka, Twittera i LinkedIna. Također vrijedi smjestiti sidrene tekstove s nazivom vašeg brenda između blokova teksta i možda na drugim internetskim stranicama.

Brinite o svojoj domeni

Registrirajte svoju domenu na dulje vrijeme – ovo je ključno za ulaganje u razvoj internetske stranice. Takve informacije trebaju biti javne kako bi se mogle provjeriti.

Nadamo se da će vam ovaj tutorijal pomoći pri poboljšavanju položaja vaše internetske stranice u rezultatima pretraživanja. Ovo problem svakako je opsežno, ali najčešće je nemoguće uskladiti ga sa zahtjevima algoritama. Ipak navedene će se faze sigurno upotrebljavati kako bi se povećalo ukupno povjerenje u vašu internetsku stranicu.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga