Želite li naručiti „perece”? Dobro promislite!

Sadržaj

Svako poduzeće želi doseći najviše položaje. Postoji mnogo načina postizanja tog cilja – neki idu dugim putem, drugi su puni okreta, dok su drugi jednostavno netočni. To je slučaj i s pretprodajnim stranicama, takozvanim „perecima”. Zašto? Saznajte u sljedećem članku!

Pretprodajna stranica – što je to?

Pretprodajna stranica vrsta je internetske stranice koja se dizajnirala za objavljivanje odlaznih poveznica. Glavni je cilj ovih aktivnosti povećanje pozicioniranja putem tematskih ključnih riječi koje usmjeravaju primatelje na internetske stranice korisnika.

Unosi koji su se objavili na pretprodajnoj stranici nazivaju se „perec” tekstovi ili jednostavno, pereci (eng. pretzels).

Njihova je dužnost da ukratko opišu temu i uključe određene izraze. Zato ne trebate očekivati visoku kvalitetu u slučaju ovog tipa teksta.

Iz same definicije možemo vidjeti da je stvaranje umjetnih i lažnih portala koji dobivaju poveznice protiv zakonitog Bijelog Šešira SEO-a. To znači da ako Google otkrije ove aktivnosti, to rezultira nametanjem kazni i smanjenjem položaja.

A… zašto su onda prilagođeni „perec” tekstovi tako popularni? Zašto još postoje stotine, ako ne i tisuće pretprodajnih stranica? I goruće pitanje – zašto copywriteri objavljuju takvu ponudu javno?

Pisanje pretprodajnih stranica – učinci

Odgovor je na prethodno pitanje… vrijeme. Sve prolazi, uključujući i učinke pereca.

U prošlosti perec tekstovi zapravo su povećavali pozicioniranje obogaćivanjem profila poveznica, ali algoritmi Googleova pretraživača ne ostaju nepomični – novije nadogradnje uspješno su usmjerile ovu vrstu sadržaja u more zaborava.

Zašto se ne isplati ulagati u pisanje pereca?

  • Rizik degradiranja položaja – u teoriji glavni je cilj pozicionirati internetsku stranicu poduzeća, ali ta radnja može imati kontraproduktivan učinak.
  • Nema stvaranja imidža i prepoznavanja među kupcima – perec tekstovi nisu specijalizirani sadržaj i sigurno neće izgraditi povjerenje među kupcima.
  • Stvaranje „informacijskog kontejnera za smeće” –  ovdje ne želimo raspravljati o moralnim pitanjima, hodati po skliskom tlu metafizike, ali… možda vrijedi izgraditi bolju internetsku infrastrukturu i brinuti se o odabranom, suštinskom sadržaju u korist svih nas i budućih generacija?

Objavljivanje unosa na pretprodajnoj stranici ne funkcionira iz jednostavnog razloga – takve internetske stranice smatraju se „pametnim prodajnim portalima” – brojna poduzeća objavljuju unose, ali nitko ih ne čita.

Postoje brojni čimbenici koji utječu na snagu poveznice, a promet na internetskoj stranici jedan je od njih. Je li generiran putem ove određene poveznice? Stranice su za pretprodaju poput grobnica – sigurno ne pružaju snažnu, pouzdanu povratnu poveznicu.

Sažetak

  • Svijet se mijenja, kao i učinkovitost pereca koja je dosegla nulu.
  • Zato vrijedi promijeniti pristup objavljivanjem suštinskog sadržaja koji ima stvarnu i najvišu vrijednost za primatelje.
  • Stoga, ako je vaš klijent naručio perece ili ako vidite takvu uslugu na cjeniku copywritera – krenite prema trenutnom SEO znanju.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga