Značajke kvalitete – značajke svakoga copywritera

Sadržaj

Današnje tržište copywritinga nevjerojatno je raznoliko. U sljedećem će se članku ispitati uzroci ovog stanja. Koje su značajke koje razlikuju prosječnoga copywritera od savršenoga pisca? Kako to da neki ljudi prodaju pomoću teksta, a drugi to ne mogu? Upoznajte se sa značajkama savršenoga copywritera!

Najvažnije značajke copywritera

Prvo moramo utvrditi da posao copywritera, content writera i bilo kojega drugog zanimanja povezanog s revijskim načinom pisanja nije ograničen samo na stvaranje sadržaja. Iako je pisanje tekstova temelj suradnje s poduzećima, neki pisci zaboravljaju na sve ostalo što se ubraja u profesionalnost.

Zato ćemo pokriti ne samo pitanja u vezi s vještinama već i organizaciju i komunikaciju. Samo kombinacija svih ovih značajki omogućuje zadovoljavajuću i unosnu suradnju.

Pouzdanost

Najvažnije pitanje kojem klijenti posvećuju pažnju kvaliteta je tekstova.

Nema sumnje da je dobro obavljen posao glavno mjerilo očekivanih rezultata. Netočan i dosadan sadržaj jednostavno je neučinkovit i sam je po sebi nedostatak, zbog čega copywriter mora predano pristupiti svim zadacima.

Pouzdanost dolazi uz iskreno istraživanje i pregledavanje teme, stvarajući zanimljivu sadržajnu vrijednost razumljivim, privlačnim jezikom. Ovaj proces težak je i dugotrajan posao, ali njime nastaju jedinstveni tekstovi najviše kvalitete.

Dobar copywriter ne koristi se prečacima i ne puni papir ničime, već pažljivo uvodi svaku rečenicu kako bi stvorio savršenu cjelinu. Naravno, za to je potrebna upornost i veliki trud, s čime se ne može nositi svaki pisac. Stoga neki ljudi prepisuju tuđe tekstove, a drugi izmišljaju beskorisne informacije.

No ima i onih koji se svojim znanjem i iskustvom pošteno trude i stvaraju učinkovit sadržaj prilagođen pojedinačnim potrebama i ciljevima poduzeća. Stoga je pouzdanost nedvojbeno jedna od temeljnih značajki dobroga copywritera.

Pravovremenost

Organizacija i upravljanje vremenom tiče se svih. S tim se ne mora nositi samo copywriter već i poduzeće koje je naručilo sadržaj, koje često rezervira objavu ili održava stalnu periodičnu prirodu unosa. Kašnjenja nisu samo stvar takta ili imidža – ona mogu imati negativan utjecaj na dobit poduzeća.

Pravovremenost je osnovna značajka koja sprječava ovu vrstu neugodnih situacija. Dobar copywriter svjestan je da klijent upravlja vremenom poduzeća u odnosu na narudžbu i očekuje tekstove u točno određeno vrijeme.

Kašnjenja nisu rezultat niskog kapaciteta obrade ili vještine copywritera, već nedostatka organizacije.

Prilikom određivanja roka pisac unaprijed određuje kada će kreirati sadržaj. Ako se copywriter ne drži vlastitih odluka, kriv je on sam – točnije, do toga dolazi zbog nedostatka strategije, lošeg izračuna ili lijenosti.
Ima, naravno, pojedinačnih slučajnih odgoda, i može ih se dopustiti, ali – kao što im naziv kaže – njima vlada sudbina, a ne organizacija i samoupravljanje. Stoga uzoran copywriter, isključujući događaje na koje ne može utjecati, uvijek stiže na vrijeme i isporučuje naručene tekstove na vrijeme.

Otvorenost

Za svaku narudžbu potrebno je individualno pisanje tekstova kako bi se sadržaj uskladio i prilagodio skupini primatelja i specifičnim zahtjevima poduzeća. Pisanje prema predlošcima ili obrascima negativno utječe na krajnji rezultat, zbog čega je to loša praksa o kojoj profesionalni copywriteri ne žele ni razmišljati.

Uzoran pisac mora biti otvoren za nova rješenja i iskustva, pristupajući svakom zadatku uz novu perspektivu.

Svako poduzeće ima svoju poslovnu politiku, a time i različite koncepte i očekivanja u vezi s tekstom. Copywriter koji ostaje otvoren prema novome može se ne samo prilagođavati novinama nego i savjetovati druge i predlagati različita rješenja. Pisci koji su stekli mnogo iskustva u svojoj struci mogu vas posavjetovati i pokazati vam kako izvući najviše koristi od copywritinga.

Komunikativnost

Međusobni kontakt vrlo je važan tijekom suradnje jer omogućuje provedbu promjena i poboljšanja originalnog plana kao stalne ideje.

Dobar copywriter trebao bi učinkovito primijeniti ispravke i izmjene kako bi ažurirao i poboljšao nalog.

Ovo je vrlo važna značajka pri izradi hitnih narudžbi, kao što su članci za časopise ili skripte.

Važno je napomenuti da je komunikacija bitna u svakoj fazi suradnje. U početku omogućuje copywriteru da razjasni detalje i razumije sva očekivanja u vezi s narudžbom i na kraju – implementira komentare i ispravke kako bi naručitelj prihvatio konačni projekt. Sada možemo vidjeti kako međusobna komunikacija igra važnu ulogu u radu copywritera.

Profesionalizam

Copywriter ne bi trebao samo stvarati profesionalne tekstove nego i biti profesionalan. To znači da se naručitelj jasno vodi kroz sve faze suradnje.

Prije izvršenja narudžbe potrebno je sastaviti ugovor o copywritingu – on uključuje elemente poput prijenosa vlasničkih autorskih prava, kao i klauzulu o povjerljivosti.

Svi podaci koji se pružaju za izradu teksta mogu biti tajna poduzeća, stoga je pridržavanje formalnosti korisno. Pristup dogovorima također treba biti profesionalan, odnosno određivanje oblika i vremena izdavanja isprave o dogovoru. Dobar copywriter jasno obavještava naručitelja:

  • kolika je cijena za 1000 znakova s ​​razmacima
  • kada poduzeće treba platiti narudžbu
  • koliki je trošak ispravka.

Ako naručitelj preskoči ove sporazume i dobije tekst kojim primatelj nije zadovoljan, a izmjena donosi dodatni trošak, doći će do nesuglasica proizašlih iz suradnje.

Stoga bi profesionalni copywriter trebao utvrditi jasne uvjete i troškove suradnje. Zahvaljujući tome klijent se osjeća sigurno i točno zna što može očekivati.

Sažetak

  • Značajke dobrog copywritera ne uključuju samo talent za pisanje već i međuljudske i organizacijske vještine.
  • Na uspješnu suradnju utječu učinkovit sadržaj, međusobna komunikacija, profesionalan pristup i još nekoliko značajki koje nisu ograničene samo na pisanje.

Dragi pišče, nadamo se da nakon čitanja ovog članka točno znate na što trebate obratiti pozornost kako bi vaš naručitelj bio zadovoljan.

Dragi naručitelju, vjerujemo da ste zahvaljujući ovom članku shvatili što možete očekivati ​​od dobroga copywritera.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga