Dodavanje naslova – na pravi način! SEO naslovi

Sadržaj

Svaki copywriter trebao bi znati kako formulirati i dodati naslove. Ovaj detalj koji se lako provodi ima veliku važnost u pozicioniranju i jasnoći teksta. Iz tog razloga razgovarat ćemo o ispravnom dodavanju naslova za SEO kako bi se sadržajem postigla maksimalna korist.

Hijerarhija naslova

Prije svega postoji hijerarhija naslova. Drugim riječima neki su od njih važniji, a drugi manje važni.

A hierarchy of headings

Najvažniji je naslov H1 – glavni naslov. Svi ostali koja slijede ovu hijerarhiju „gube svoju snagu”, iako su i dalje superiorniji standardnom odlomku, tj. nalaze se iznad vrste sadržaja koja se najčešće upotrebljava u članku.

Osim glavnog naslova možemo birati između naslova kao što su H2, H3, H4, H5 i H6. Zapamtite pravilo „podređeni uvijek opisuju nadređene”.

  • H1 je temelj teksta – govori vam o čemu je sadržaj.
  • H2 su stupovi koji opisuju ključne probleme u vezi s temom.
  • H3 su manji i kraći stupovi koji podržavaju sadržaj naslova H2.
  • H4 detaljno razvijaju informacije iz naslova H3 itd.
Przykład

U slučaju članka o igračima računalnih igrica ispravna je hijerarhija naslova:

H1: Pomažu li računalne igre u učenju? Analiza istraživanja

H2: Prednosti računalnih igara

H3: Veći fokus

H3: Bolje vrijeme reakcije

H3: Bolja orijentacija

H2: Jesu li sve računalne igre iste?

H3: Vrste računalnih igara pozitivnog utjecaja

H4: Taktičke igre

H5: Više ratova ili planiranja? Ovo je presudna točka

H4: Ekonomske igre

H4: Glazbene igre

H3: Vrste računalnih igara negativnog utjecaja

H4: Akcijske igre

H5: Nedostatak minikarte vodi do bolje orijentacije

H4: Borilačke igre

H4: RPG igre

H2: Računalne igre – sažetak

Ovaj primjer pokazuje koji su dijelovi teksta bitni, a koji pružaju samo manje važne detalje. Ovo je struktura koja olakšava čitanje zahvaljujući segregaciji informacija.

Dodavanje naslova i ključnih izraza

Primjerenom se hijerarhijom ne samo povećava jasnoća teksta već se također šalje važan signal pretraživačima. Tako se algoritmi informiraju koji su izrazi koji se upotrebljavaju u tekstu posebno važni.

Možemo to jednostavno iskoristiti.

Naslovi su odlično mjesto za smještanje ključnih riječi na koje želite pozicionirati svoj članak.

Koliko bi izraza naslovi trebali sadržavati?

Prikladna količina ovisi o ukupnoj duljini teksta. Preporučujemo korištenje ključnih riječi za H1 naslove i neke H2 naslove, kao i polovinu H3 naslova.

U gornjem primjeru glavni izraz „računalne igre” pojavljuje se u 6 od 17 naslova. Google ne tumači samo taj izraz već i druge oblike i kombinacije tih dviju riječi.

Trebalo bi zapamtiti da prevelika količina ključnih izraza može imati negativan utjecaj, kao i nedostatak ključnih riječi. Tekst mora biti prirodan kako bi bio učinkovit, a svaki pokušaj manipulacije čimbenicima rangiranja samo će umanjiti potencijal teksta.

Koliko često trebam dodavati SEO naslove?

Još jednom navodimo prirodni ton teksta jer je on osnovni čimbenik određivanja.

U praksi naslovi se dodaju svakih 500 – 1000 znakova s razmacima.

Smjernice za pisanje za YoastSEO preporučuju da odvojite tekstove s maksimalno 250 – 350 riječi (1250 – 2100 znakova s razmacima). Zapravo, izbjegavanje dugih blokova teksta važno je za čitljivost i pronalaženje informacija koje primatelj traži.

Sažetak

  • Naslovima se gradi jasna struktura članka i segmentira sadržaj. Olakšavaju čitljivost i tako poboljšavaju pozicioniranje.
  • Zapamtite da postoji hijerarhija naslova. Manji sadržaj odnosi se na veći.
  • Uključivanje ključnih riječi u naslove dobar je način za povećanje vidljivosti vaše internetske stranice na Googleu.
  • Što je članak složeniji, to će trebati više naslova za organizaciju pruženih informacija.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga