Dodavanje naslova – na pravi način! SEO naslovi

Sadržaj

Svaki copywriter trebao bi znati kako formulirati i dodati naslove. Ovaj detalj koji se lako provodi ima veliku važnost u pozicioniranju i jasnoći teksta. Iz tog razloga razgovarat ćemo o ispravnom dodavanju naslova za SEO kako bi se sadržajem postigla maksimalna korist.

Hijerarhija naslova

Prije svega postoji hijerarhija naslova. Drugim riječima neki su od njih važniji, a drugi manje važni.

A hierarchy of headings

Najvažniji je naslov H1 – glavni naslov. Svi ostali koja slijede ovu hijerarhiju „gube svoju snagu”, iako su i dalje superiorniji standardnom odlomku, tj. nalaze se iznad vrste sadržaja koja se najčešće upotrebljava u članku.

Osim glavnog naslova možemo birati između naslova kao što su H2, H3, H4, H5 i H6. Zapamtite pravilo „podređeni uvijek opisuju nadređene”.

  • H1 je temelj teksta – govori vam o čemu je sadržaj.
  • H2 su stupovi koji opisuju ključne probleme u vezi s temom.
  • H3 su manji i kraći stupovi koji podržavaju sadržaj naslova H2.
  • H4 detaljno razvijaju informacije iz naslova H3 itd.

U slučaju članka o igračima računalnih igrica ispravna je hijerarhija naslova:

H1: Pomažu li računalne igre u učenju? Analiza istraživanja

H2: Prednosti računalnih igara

H3: Veći fokus

H3: Bolje vrijeme reakcije

H3: Bolja orijentacija

H2: Jesu li sve računalne igre iste?

H3: Vrste računalnih igara pozitivnog utjecaja

H4: Taktičke igre

H5: Više ratova ili planiranja? Ovo je presudna točka

H4: Ekonomske igre

H4: Glazbene igre

H3: Vrste računalnih igara negativnog utjecaja

H4: Akcijske igre

H5: Nedostatak minikarte vodi do bolje orijentacije

H4: Borilačke igre

H4: RPG igre

H2: Računalne igre – sažetak

Ovaj primjer pokazuje koji su dijelovi teksta bitni, a koji pružaju samo manje važne detalje. Ovo je struktura koja olakšava čitanje zahvaljujući segregaciji informacija.

Dodavanje naslova i ključnih izraza

Primjerenom se hijerarhijom ne samo povećava jasnoća teksta već se također šalje važan signal pretraživačima. Tako se algoritmi informiraju koji su izrazi koji se upotrebljavaju u tekstu posebno važni.

Možemo to jednostavno iskoristiti.

Naslovi su odlično mjesto za smještanje ključnih riječi na koje želite pozicionirati svoj članak.

Koliko bi izraza naslovi trebali sadržavati?

Prikladna količina ovisi o ukupnoj duljini teksta. Preporučujemo korištenje ključnih riječi za H1 naslove i neke H2 naslove, kao i polovinu H3 naslova.

U gornjem primjeru glavni izraz „računalne igre” pojavljuje se u 6 od 17 naslova. Google ne tumači samo taj izraz već i druge oblike i kombinacije tih dviju riječi.

Trebalo bi zapamtiti da prevelika količina ključnih izraza može imati negativan utjecaj, kao i nedostatak ključnih riječi. Tekst mora biti prirodan kako bi bio učinkovit, a svaki pokušaj manipulacije čimbenicima rangiranja samo će umanjiti potencijal teksta.

Koliko često trebam dodavati SEO naslove?

Još jednom navodimo prirodni ton teksta jer je on osnovni čimbenik određivanja.

U praksi naslovi se dodaju svakih 500 – 1000 znakova s razmacima.

Smjernice za pisanje za YoastSEO preporučuju da odvojite tekstove s maksimalno 250 – 350 riječi (1250 – 2100 znakova s razmacima). Zapravo, izbjegavanje dugih blokova teksta važno je za čitljivost i pronalaženje informacija koje primatelj traži.

Sažetak

  • Naslovima se gradi jasna struktura članka i segmentira sadržaj. Olakšavaju čitljivost i tako poboljšavaju pozicioniranje.
  • Zapamtite da postoji hijerarhija naslova. Manji sadržaj odnosi se na veći.
  • Uključivanje ključnih riječi u naslove dobar je način za povećanje vidljivosti vaše internetske stranice na Googleu.
  • Što je članak složeniji, to će trebati više naslova za organizaciju pruženih informacija.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga