Dugi ključni izrazi – duge ključne riječi uključene u sadržaj

Sadržaj

Korištenje dugih ključnih izraza naziva se dugo pozicioniranje. Kako se ističe i zašto je steklo toliku popularnost? O tome u današnjem članku.

Dugi ključni izrazi – što su oni?

Ključne riječi (ključni izrazi) riječi su koje se upisuju u pretraživač. S druge strane dugački ključni izrazi skup su srodnih riječi čiji je cilj precizno odgovoriti na upit primatelja.

Korisnici ih rjeđe traže, ali se one više konvertiraju zbog točnosti pogađanja potreba čitatelja.

Przykład

Duge konstrukcije povezane s izrazom „gubitak kilograma”:

  • Dijeta za mršavljenje i bolesti bubrega.
  • Je li dijeta za mršavljenje sigurna za starije osobe?
  • Mršavljenje struka zahvaljujući gubitku kilograma.

Zašto su duge ključne riječi tako važne?

Prikazivanje internetske stranice poduzeća na pretraživaču donosi niz prednosti, poput vrijednog prometa i širenja baze potencijalnih kupaca. Osim toga za učinak nisu potrebni stalni financijski troškovi, za razliku od plaćenog oglašavanja.

Nažalost Google nudi samo deset „mjesta na postolju” za sretne, pa ćete uspjeti samo ako vaša internetska stranica pronađe svoje mjesto među prvih 10 rezultata pretrage. Daljnji položaji neće imati značajan utjecaj na promet internetske stranice – stoga nije bezrazložno to što je ta strana pretraživača savršeno mjesto za „sakriti tijelo” – nitko ne viri tamo.

Pozicioniranje na temelju općih ključnih izraza (kratkih izraza) teško je zbog velike konkurencije koja će suzbiti učinak.

Naglasili smo mnogo puta da položaj na pretraživaču ovisi ne samo o naporu koji uložite već i o aktivnostima drugih poduzeća jer i ona žele postati vidljiva.

Zato kratke ključne riječi idu ruku pod ruku sa stalnom borbom protiv konkurencije, kao i velikim ulaganjem u stjecanje poveznica – ne mogu ništa bez toga. Duge ključne riječi dolaze u pomoć, omogućujući čak i lokalnim poduzećima da probiju prepreke.

Stvaranje sadržaja s dugim izrazima kao ključ za pozicioniranje

Ako shvatite da se borbom protiv divova stavlja u gubitnički položaj, onda je krajnje vrijeme da razmišljate praktično i pronađete načine da prikažete svoju internetsku stranicu i predstavite je korisnicima na drugačiji način.

Slijedeći primjer dijete iznad – znamo da relativno malo ljudi ima problema s bubrezima i istovremeno želi smršaviti. Ipak postoje ljudi poput njih i mjesečno možete dobiti neki promet na internetskoj stranici. Da smo opisali mršavljenje, članak sigurno ne bi ugledao svjetlo dana zbog velikog broja dobro etabliranih portala u ovoj industriji.

Dugi ključni pojmovi konvertiraju se bolje od općih ključnih izraza, pa nadoknađuju manju popularnost većim potencijalom prodaje.

Ovo je samo jedan primjer ulaznog marketinga, pa čak i uz mali broj pregleda i dalje možete primiti upite od vrijednih kupaca.

Jesu li dugi ključni izrazi učinkoviti?

Google redovito ažurira svoje algoritme kako bi preciznije odgovarao na potrebe korisnika. Time dolazi do progresivne fragmentacije znanja na internetu, što otvara vrata člancima i podstranicama koje opisuju uski tematski obuhvat.

Dugi ključni izrazi omogućuju čak i malim poduzećima da postignu visoke položaje, bez velikih troškova u vezi s povezivanjem. Naravno, dobro njegovana internetska stranica koja redovito stječe poveznice i objavljuje sadržaj pruža bolju šansu za postizanje visokih položaja, ali pravilo je jednostavno: duge ključne izraze lakše je pozicionirati (SEO) od kratkih! Dakle, ako se želite boriti za Googleov promet, koncentrirajte se precizno na ciljanje ljudi koji vas zanimaju. Ako vaše poslovanje raste, možete se natjecati za općenitije izraze. No dugi ključni pojmovi ipak se smatraju dobrim rješenjem u svakoj fazi razvoja poduzeća.

Opsežne ključne riječi – savjeti

Upoznali smo se s teorijom, ali kako je to u praksi? Vrijeme je za nekoliko pravila koja mogu biti korisna prilikom stvaranja sadržaja koji se temelji na dugim izrazima.

  • Upotrebljavajte varijacije – Google vrlo dobro varira oblik ključnih riječi, tako da se ne morate držati samo jedne inačice. Najvažnija je stvar da sadržaj zaista odgovara postavljenom problemu, držeći se odabranog tematskog obuhvata.
  • Analizirajte svoju konkurenciju prije pripreme članka – povjerite to nekome ili stvorite članke s dugim ključnim izrazima kako biste učinkovito generirali promet na internetskoj stranici. Stoga se pobrinite da slične teme nisu obrađene ili da barem nisu ispunjene konkurentskim tekstovima.
  • Razmotrite često postavljana pitanja – pitanja i odgovori odlično su rješenje za ubacivanje opsežnih ključnih riječi. Obično su gotovo identični korisničkim upitima, tako da mogu biti učinkovit alat za vaše poduzeće. Isplati se isprobati!

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga