Vrijedi li dodati opise proizvoda u internetsku trgovinu?

Sadržaj

Opisi proizvoda mukotrpan su zadatak. Možda se pitate je li vrijedno ulagati sredstva u druge marketinške aktivnosti. Možda bi bilo bolje uhvatiti se u koštac s poslom i opisati svaki proizvod koji imamo u ponudi? U ovom članku detaljno ćemo analizirati i raspravljati o prednostima i nedostacima opisa proizvoda.

Opisi proizvoda u internetskoj trgovini – prednosti

Glavni ciljevi profesionalnih opisa proizvoda poboljšanje su konverzije i vidljivosti proizvoda.

Privlačan sadržaj potiče primatelje na kupnju na vrlo uvjerljiv način, dok sadržajne informacije učinkovito jačaju pozicioniranje. Dodatni je učinak stjecanje povjerenja među primateljima, kao i izgradnja profesionalnog vizualnog identiteta brenda.

Učinak implementacije opisa proizvoda povećanje je učinkovitosti ponude, što rezultira prodajom. Poboljšanje vidljivosti internetske trgovine štoviše je povezano sa stvaranjem besplatnog prometa na internetskoj stranici. Iako obično treba dugo čekati na učinke, oni su vrlo stabilni.

Opisi proizvoda u internetskoj trgovini – nedostaci

Svako ulaganje donosi ili dobit ili gubitke. Trošak opisa jednog proizvoda obično se kreće između 20 i 110 EUR (ako uzmemo u obzir cijenu copywritera). U slučaju nedovoljne prodaje stvaranje sadržaja može izložiti poduzetnika vrlo velikim troškovima koji su se mogli utrošiti na kratkoročne marketinške aktivnosti.

S druge strane samo se SEO može kvalificirati kao dugoročna prednost, dok privlačno predstavljanje ponude izravno povećava prodaju, stoga vrijedi opisati barem ključne pozicije vlastitog asortimana (na koje se oglasi usmjeravaju). Tek nakon toga možemo se pozabaviti stvaranjem opisa proizvoda za cijelu ponudu.

Pametniji čitatelji već su shvatili da su nedostaci rezultat pogrešnih poslovnih odluka, a ne samih opisa proizvoda. Svako ulaganje može se pokazati kao gubitak vremena, a tekstovi za internetsku trgovinu nisu iznimka.

Opisi proizvoda dovode do gubitaka ako su implementirani u pogrešno vrijeme ili u pogrešnoj situaciji.

Ako vlasnik internetske trgovine, uz plaćanje tekstova, izgubi priliku za promicanje i dosezanje veće skupine primatelja, opisi će proizvoda biti beskorisni – na kraju krajeva, moraju se usmjeriti prema ciljanoj skupini.

Sažetak

  • Opisi proizvoda vrsta su sadržaja koji poboljšava konverziju, povećava prodaju, kao i vidljivost vaše internetske trgovine. No preveliko ili premaleno ulaganje može dovesti od nezadovoljavajućih rezultata, stoga donesite promišljenu odluku.
  • U slučaju svake internetske trgovine vrijedi dodati opise proizvoda, ali ne zaboravite na druge marketinške aktivnosti kao što su pozicioniranje izvan internetske stranice, oglasi na Googleu i Facebooku, kao i druge vrste sadržaja.
  • Profesionalno predstavljanje asortimana temelj je prodaje te je također sastavnica marketinga.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga