Koliko znakova sadrži prosječan tekst?

Sadržaj

Broj znakova koji tekst sadrži čimbenik je koji utječe na vidljivost internetske stranice i njezin marketinški potencijal. Dakle koliko znakova treba imati dobar članak kako bi se dobro pozicionirao u Googleovu pretraživaču? Saznajte više o tome u članku ispod!

Koliko znakova sadrži prosječan tekst?

Nema jednog odgovora na ovo pitanje, uglavnom zato što je duljina usko povezana s vrstom teksta.

Slijedimo najčešću varijantu – duljinu pretvorenu u znakove s razmacima. Zapamtite da jedan A4 list sadrži otprilike 2800 znakova s razmacima.

Unosi za blog

Veličina članka za blog iznosi između 2.500 i 10.000 znakova s razmacima.

Običan, dobro razvijen članak sadrži 5.000 znakova s razmacima. Optimalan broj, međutim, ovisi o mogućnosti pokrivanja svakog aspekta problema kao i postupcima konkurencije.

Ipak trenutni marketinški trendovi navode da „što više sadržaja, to bolje”. Stoga je dobro odabrati dulje vrste sadržaja, naravno, ako vam proračun to dopušta. Zahvaljujući tome maksimizirat ćete svoje SEO rezultate.

 

Opisi proizvoda

Opisi proizvoda obično zauzimaju 500 – 2.000 znakova s razmacima.

Portali koji se koncentriraju na opsežnije predstavljanje ponude mogu dodijeliti do 5.000 znakova s razmacima za pojedinačni opis proizvoda.

U ovom slučaju za temu idealne duljine potrebno je razlikovanje: pažnja potencijalnih kupaca uvijek je ograničena, stoga je dio sadržaja posvećen prodajnom sadržaju, a ostatak sadrži tehničke informacije i SEO tekstove.

Dakle, ako vam nije važna vidljivost, dovoljan je opis od nekoliko rečenica.

Opisi kategorija

Duljina opisa kategorija obično iznosi 1.000 – 8.000 znakova s razmacima.

Njihov je glavni cilj povećati vaš položaj na pretraživačima, stoga biste trebali biti spremni napisati nešto više znakova. Zahvaljujući tome pokrit ćete veći broj ključnih izraza i unutarnjih poveznica, što će imati pozitivan učinak na vidljivost cijelog vašeg asortimana.

Ponovno, slijedite načelo „što više sadržaja, to bolje”, pa je jedino ograničenje proračun.

Prodajni tekstovi

Prodajni tekstovi obično sadrže od 500 do 2.000 znakova s razmacima.

SEO aspekt izostavljen je ovdje, stoga se trebate usredotočiti samo na poticanje kupca na kupnju i pružanje potrebnih informacija.

Objave za Facebook i Instagram

Optimalna duljina sadržaja na društvenim mrežama ovisi o marketinškom cilju koji želite postići:

  • Slogani i tekstovi koji grade prepoznatljivost brenda trebaju biti sažeti i predstavljati vaše poduzeće. Od 50 do 200 znakova s razmacima.
  • Objave koje pozivaju na akciju kreativan su sadržaj povezan s vašom industrijom i ponudom. Raspon od 200 do 2.000 znakova s razmacima.
  • Specijalističkim i stručnim unosima cilj je predstavljanje sadržaja iz određene grane industrije. Tako se izgrađuje brend i povećava interes za ponudu – od 1.000 do 3.000 znakova s razmacima.

Vlasta Đurina

Iskusna prevoditeljica i lektorica s afinitetom prema pisanju. Uz širok raspon interesa naginje kreativnim prilikama i svemu što je povezano s riječima. Kao članica tima Content Writera priprema stručne članke i upravlja projektima. U slobodno vrijeme uživa u glazbi, plesu i boravku u prirodi.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

12.02.2025 Marketing
10.02.2025 Marketing
28.01.2025 E-commerce
27.01.2025 Marketing
26.01.2025 Marketing
25.01.2025 Content Marketing
24.01.2025 Social Media
22.01.2025 Marketing
20.01.2025 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga