Alat za istraživanje ključnih riječi za copywritere
Marketinški učinci djelomično ovise o kvaliteti tekstova. Druga je izuzetno važna komponenta prisutnost tržišne niše, koju možete popuniti svojim uslugama i proizvodima (posebno ako konkurencija nije popunila tu prazninu). U tu svrhu alat za istraživanje ključnih riječi pokazuje se korisnim jer će pokazati najisplativije teme.
Alat za istraživanje ključnih riječi – što je to?
Svaki copywriter suočava se s dva problema: nedostatkom nadahnuća i malom vidljivosti stvorenog sadržaja. Zato pisac treba pronaći rješenje koje stvara osnovu (ključni izraz) niske konkurentnosti (na temelju podataka). Junak spomenut u naslovu našega članka dolazi u pomoć!
Alat za istraživanje ključnih riječi instrument je koji prikuplja podatke, informira nas o popularnosti izraza i potencijalu izraza s povezanim varijantama.
Kada unesete riječ „copywriting” u pretraživač (od svibnja 2022. – SAD), dobivate mnogo informacija koje uključuju:
- preglede: 40 500 upita mjesečno
- konkurentnost izraza: 66/100 na temelju prosječnih TOP 10 poveznica
- očekivani promet za TOP1: 8 5000
- povezane izraze: copywriting seo, copywriter, seo tekstovi itd.
Nakon pretraživanja pojedinačnih ključnih izraza copywriter ima dovoljno informacija kako bi odabrao temu – onu s najvećim potencijalom. Tako će pisac uštedjeti vrijeme i trud te povećati šanse za postizanje željenih rezultata.
Značenje alata za istraživanje ključnih riječi u copywritingu
Svako se zanimanje razvija, povećavajući svoje zahtjeve za ljude koji žele zadržati svoj položaj na tržištu rada. Nije drugačije ni s copywritingom, koji više nije samo pisanje tekstova po narudžbi.
Klijenti očekuju da naručeni sadržaj poveća njihovu prodaju. Stoga su nužne planirane aktivnosti i sveobuhvatne usluge koje uključuju brigu o klijentovu sadržaju.
Alat za istraživanje ključnih riječi povećava repertoar copywritera omogućujući odabir preciznijih aktivnosti pisanja.
Također je vrijedno napomenuti da prednosti takvog rješenja može vidjeti ugovaratelj. Alati za copywriting nude pomoć pri stjecanju klijenata i pregovaranju o većoj cijeni za 1000 znakova s razmacima.
Alat za istraživanje ključnih riječi za copywritere
Trenutno postoji nekoliko internetskih stranica koje prikupljaju podatke i dijele ih, omogućujući tako pravilan odabir ključnih riječi.
Google Keyword Planner
Započnimo s besplatnim i prilično popularnim alatom koji se ne može izbjeći – Google Keyword Planner.
Omogućuje vam brzo pronalaženje izraza najvećega potencijala, kao i prikaz srodnih ključnih riječi. Nažalost nedostatak troškova ima svoju skrivenu cijenu – podaci su namijenjeni prije svega oglašivačima na Google Adsu, a ne copywriterima. Iz tog razloga nemamo podatke o konkurentnosti ili profilu poveznica konkurencije; umjesto toga dobivamo očekivani CPC (trošak po kliku), što nije posebno zanimljivo u borbi za organski promet.
Keyword Tool
Još je jedan alat, koji se možda neće pojaviti uz originalni naziv, ali koji ipak generira podatke isključivo za SEO stručnjake i copywritere Keyword Tool. Ovaj alat reklamira se kao zamjena za GKP za ljude koji žele povećati vidljivost internetske stranice u pretraživaču.
Doista, nakon unosa ključne riječi u pretraživač, odmah dobivamo skup složenih (long tail) izraza, što je vrijedan izvor nadahnuća za svakoga pisca. Dodatno dostupna je i analiza trendova i konkurentska procjena. Nažalost niska cijena nije jedna od prednosti ovoga programa – cijena je osnovne ponude alata 69 dolara mjesečno u slučaju godišnje pretplate, što može predstavljati značajan ulog za svakog copywritera početnika.
KWFinder
Ovaj je alat zapravo dio kompleta alata Mangools. To nam omogućuje integraciju s drugim ponuđenim rješenjima, kao što su npr. cjelovita analiza SERP-ova, profil poveznica ili praćenje zauzetih položaja tijekom vremena. Osim toga dizajn je vrlo ugodan za naše oči, a cijena je prikladna čak i za amaterske copywritere.
Najjeftinija ponuda dolazi po cijeni od 29,90 dolara mjesečno s godišnjom pretplatom, iako vam KWFinder omogućuje pristup ograničenom broju analitičkih podataka besplatno. Teško je pronaći nedostatke takvog rješenja, posebno ako uzmemo u obzir dinamičan razvoj i stalnu implementaciju novih funkcionalnosti.
Pročitajte također
No trebate imati na umu da alat za istraživanje ključnih riječi možda nije prikladan izbor za svakoga. Ako tek započinjete svoje putovanje u copywritingu i ne znate je li ova profesija za vas, tada godišnje pretplate (koje su često u ponudi) mogu vas izložiti nepotrebnim troškovima. Za ovu odluku, kao i za svako ulaganje, potrebno je ponovno izračunavanje i prednosti i gubitaka.
S druge strane, ako želite poboljšati svoje vještine pisanja u doba e-marketinga, alat za istraživanje ključnih riječi svakako je jedna od prvih stvari na koje treba obratiti pažnju.
Odgovori