Održavanje bloga – je li uvijek unosno?
Vodite posao u vrijeme kada objavljivanje na blogu nije samo prednost nego i nužnost. Poduzeća se natječu u objavljivanju članaka, jedna strategija dominira drugom! Zašto neki ljudi ostvaruju velike dobiti na temelju marketinga sadržaja, a drugi troše novac i vrijeme na tekstove koji ne donose nikakve koristi? Analiziramo takav tijek događaja u današnjem članku.
Što trebam učiniti da blog donosi više prednosti?
Nema sumnje da svaki poduzetnik ima vlastito mišljenje o profitabilnosti bloga. Na učinke utječu brojni čimbenici, što implicira bogatu raznolikost iskustava. Kolokvijalno rečeno, možete zaraditi puno, ali također nije teško pretrpjeti veliki gubitak.
Imajte na umu da su članci za blog ulaganje – zahtijevaju ili vrijeme (ako vodite blog sami) ili novac (kadgod unajmite copywritera).
Uspjeh bloga određuje kvaliteta sadržaja, trenutna tržišna situacija, ponuda sadržaja iste teme, kao i nekoliko drugih nasumičnih čimbenika.
Održivost članaka za blog
Sažimajući spomenute varijable, možemo utvrditi da dobit od održavanja bloga ovisi o tri glavna čimbenika:
- Resursi poduzeća – to uključuje količinu i kvalitetu sadržaja, ali i starost domene, broj dolaznih veza, korisničko iskustvo internetske stranice i privlačnost vaše ponude.
- Aktivnosti konkurencije – članci se stalno „natječu” jedni s drugima za najbolje položaje. Glavni je zadatak svake vrste sadržaja položaj među prvih 10, uglavnom zato što samo ti članci generiraju razumni promet (posebno prva 3, koji obično generiraju 50 % ukupnog prometa). To znači da će konkurentski sadržaj srezati vaše učinke u korijenu jer „krade” promet s internetske stranice.
- Stvarna potražnja – svaka poduzeta radnja mora se provesti nevidljivom, ali snažnom, rukom tržišta. To su ljudi koji na kraju provjeravaju jesu li vaši članci zanimljivi i, što je najvažnije, jesu li zadovoljili potrebe koje utječu na odlučivanje o procesu kupnje.
Vrijedi napomenuti da svaka od navedenih komponenti uključuje desetke drugih čimbenika, pa su prednosti održavanja bloga poduzeća složene, a ne jednostavne.
Što trebam učiniti da bi blog postao korisnijim?
Ponovno, morate se vratiti na navedene komponente i pregledati ih. Što se može poboljšati u vašem poduzeću? Međutim zapamtite da dugotrajni organski promet ne ovisi o malim promjenama, trikovima i prečacima. Googleovi algoritmi uzimaju u obzir stotine čimbenika, stoga vaši članci moraju pružati stvarnu vrijednost vašoj publici.
Obratite pažnju na činjenicu da blog također utječe na imidž brenda. Poduzeće „stavlja svoje ime” na svaki tekst koji se objavljuje na vašoj internetskoj stranici. Stoga vrijedi osigurati najvišu stručnu kvalitetu sadržaja.
- Resursi poduzeća – kako bi objavljeni članci postigli bolju vidljivost, nemojte zanemariti SEO aktivnosti! Brinite o svojoj internetskoj stranici, poboljšajte njezin dizajn i uspostavite unutarnje poveznice kako bi posjetitelji lako mogli navigirati po njoj.
- Konkurencija – budite ispred konkurencije, barem u slučaju unosa i sadržaja koje objavljujete. Pronađite praznine na tržištu i pišite stručne članke o određenoj temi. Ovisno o situaciji ne natječite se s velikim poduzećima, osim ako niste sigurni da imate resurse koji jamče rezultate.
- Potražnja – nažalost nikako ne možete utjecati na nju. Budite strpljivi! Ako pokažete da brinete o svojim primateljima predstavljajući sadržaj koji ima dublje značenje i potičete ih da iskoriste vašu ponudu, tada će vas kupci slijediti! Čim osjete da im treba nešto što vaše poduzeće pruža, pouzdani članci za blog donijet će vam značajnu konkurentsku prednost u obliku poboljšane slike brenda i prometa na internetskoj stranici.
Sažetak
Nadamo se da smo uspjeli promijeniti vašu perspektivu o vođenju bloga. To nije ni jednostavno ni lako, ali rezultati su itekako vrijedni (razumnog) truda.
Odgovori