Koja je knjiga najbolja za copywritera?

Sadržaj

Knjige obrazuju svakoga, ali kada je riječ o copywriterima, one to čine dvostruko! Nema sumnje da je „dodir s pisanjem” izuzetno važan za svakog pisca. U ovom članku raspravljat ćemo o tome koja se vrsta knjiga može nazvati najboljom za copywritere. Iskreno se nadamo da će naša perspektiva iznenaditi čitatelja.

Mora li copywriter čitati knjige?

Vjerujemo da bi čitanje trebala biti strast svakog profesionalnog copywritera. Ovo „odvajanje” od svakodnevnog pisanja omogućuje nam da upijemo nove informacije – ne samo o knjizi već i o samom pisanju. Obično ljudi koji izbjegavaju čitanje ne mogu slobodno upravljati složenim rečenicama. Usto njihovo leksičko i semantičko znanje na vrlo je niskoj razini, zbog čega rečenice koje pišu nisu vrlo opsežne. To kasnije utječe na učinke stvorenog sadržaja.

Da bi se odlučilo koja je knjiga najbolja za copywritera, trebalo bi se odrediti što se zahtijeva od ovog zanimanja. Ukratko, copywriter:

  • sastavlja ispravne rečenice i može slobodno upotrebljavati vokabular kako bi prilagodio sadržaj određenoj skupini primatelja
  • poznaje SEO smjernice koje mu omogućuju da stvara tekstove koji zadovoljavaju zahtjeve pretraživača
  • može pretraživati i pružiti bitne informacije u stvorenim člancima.

Ovo su osnovna očekivanja kada je riječ o profesionalnim copywriterima. Obrazovanje u određenom području pokazuje se korisnim jer omogućava stvaranje specijaliziranih tekstova u uskim granama industrije. No sposobnost pronalaženja pouzdanih informacija postaje sve važnija – danas je teško dobiti aktualna znanja bez podrške specifičnih izvora.

Knjige za copywritere trebali bi biti biti relativno „komplicirane” i „kompleksne” kada je riječ o pisanju, kao i sadržavati znanje o marketingu, pozicioniranju itd.

Problem je međutim u tome što takvo znanje koje steknemo čitanjem knjiga brzo zastari, pogotovo ako uzmemo u obzir internetske standarde.

Copywriting – najbolja knjiga

Koja bi knjiga bila najbolja za copywritera? Odgovor je jednostavan – ona koja će nam pomoći da steknemo važnu vještinu, a to je napredno pisanje.

Marketing, međuljudska komunikacija i tematsko znanje (tj. informacije korisne za copywritera) čuvaju se u najnovijem obliku na internetu, za što su često potrebne praktične vježbe i stečena iskustva. Pitanje koje nas posebno zanima pisanje je samo po sebi. Istovremeno je to jezgra vještina copywritinga. Međutim još nam je potreban odgovor na pitanje koje nam knjige mogu pomoći da poboljšamo i naučimo profesionalno pisanje. Bilo koje, naravno!

Što više copywriter čita, lakše upotrebljava složenije rečenice i logičke konstrukcije te razumije kako se informacija prenosi. Također se time copywriteru omogućuje da izbjegne razne jezične pogreške.

Stoga vjerujemo da je nemoguće sakriti znanje i zlatna pravila o copywritingu u samo jednoj knjizi koju bi se nazvalo „najboljom”. Morate puno i često čitati, kao i stalno se baviti jezikom – to nas vodi jednostavnim, ali vremenski zahtjevnim putom prema profesionalnom pisanju.

Ako vas zanima rad kao copywriter, pružamo vam najiskreniji savjet – ovo zanimanje stalno se mijenja i nemoguće je primjenjivati vještine u teorijskom zanimanju. Čitajte ono što volite i učite kako izgledaju ispravni i razumljivi tekstovi. Knjige su također odličan izvor informacija namijenjenih zahtjevnijim primateljima koje razvijaju znanje, vještine i interese. Ne ograničavajte se samo na „jedine ispravne” izvore. Ako vas pokreće strast ili talent, brzo ćete shvatiti sva pravila koja treba zapamtiti kako biste stvarali vrijedne tekstove.

Knjiga je također izvrstan izvor informacija namijenjenih zahtjevnijim primateljima koje razvijaju znanje, vještine i interese.

Jesu li učinci isti u slučaju svake knjige?

Knjige su divne, ali nažalost, reći da se sve smatraju jednako vrijednima daleko je od istine. Za copywritere važni su složeni oblici prijenosa informacija – iskreno, tjednici namijenjeni većem broju čitatelja ne služe tome. Filozofske disertacije, poezija ili fikcija pravi su izazov za jezik koji potiče copywritere da napreduju.

S druge strane ne vjerujemo da postoji jedna jedina knjiga čarolija koja će vam pružiti optimalne vještine pisanja. Za profesionalno pisanje potreban je određeni stil čitanja, a ne asimilacija četiristo stranica jednog autora.

Sažetak

  • Da biste stvorili pouzdan i učinkovit sadržaj, morate se koristiti jezikom učinkovito, izbjegavati moguće „blebetanje”, monotoniju i jezične pogreške.
  • Čitanje je najbolji način za razvijanje i stjecanje ovih vještina.
  • Ključ uspjeha nije samo jedna određena knjiga, već čitanje samo po sebi, redovito i tijekom duljeg razdoblja.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga