Vanjske usluge u vezi sa sadržajem ili copywriter u punom radnom vremenu?

Sadržaj

Uz moć marketinga sadržaja koja raste, sve više poduzeća ima potrebu za profesionalnim sadržajem. Međutim pojavljuje se pitanje koja će vrsta suradnje biti najkorisnija. Je li bolje zaposliti copywritera ili je isplativije potražiti vanjske usluge u vezi sa sadržajem? Odgovorit ćemo na ovo pitanje u sljedećem članku.

Vanjske usluge u vezi sa sadržajem

Vanjske usluge (outsourcing) u vezi sa sadržajem korištenje je tekstova koje je napisao copywriter „izvan poduzeća”. Taj copywriter stvara tekstove koje je naručilo poduzeće.

U ovom slučaju, najčešći je oblik plaćanja PDV račun, izdan za određenu narudžbu ili mjesečno.

Prednost takve suradnje usko je prilagođavanje cijene potrebama poduzeća. Jednom riječju – plaćate samo ono što vam je potrebno. To je odlično rješenje za manja poduzeća gdje je za dva članka tjedno potreban manji financijski izdatak. Kada zapošljavate copywritera trajno, morate uzeti u obzir da će naknada za obavljeni posao biti puno veća.

Stoga vam vanjske usluge pružanja sadržaja omogućuju pregledno upravljanje proračunom. Potrošit ćete 500 EUR na članke? Ako je odgovor da, razgovarajte s copywriterom kojeg odaberete preko interneta i pitajte koliko ćete sadržaja dobiti za tu svotu. Ima li vaše poduzeće teškoća i potrebno je da drastično smanjite troškove? Nema problema, odustanite od usluga copywritinga na nekoliko tjedana.

Iz očitih razloga, u slučaju copywritera koji radi puno radno vrijeme, stvar nije tako jednostavna. Morate isplaćivati plaću svaki mjesec, bez obzira imate li privremene financijske probleme ili ne trebate sadržaj.

Copywriter koji radi puno radno vrijeme

Kada se promatraju veća poduzeća, situacija se drastično mijenja. Copywriter koji radi puno radno vrijeme najbolje je rješenje, pogotovo ako želimo da copywriter stvara velike količine sadržaja – konvertirane – za malu količinu novca. Kada je vašem poduzeću potreban opsežni sadržaj u marketinške svrhe dulje vrijeme, najbolje je rješenje za taj problem zapošljavanje copywritera koji radi puno radno vrijeme.

Osim toga, gledajući izvan financijske perspektive, prisutnost osobe „u uredu” uvijek ima dodatne prednosti.

Copywriter koji radi puno radno vrijeme točno zna kakav sadržaj poduzeće treba i učinkovito provodi nove narudžbe. Usto razvija i specifični i trajni stil pisanja u poduzeću.

To je štoviše integralni dio marketinške komunikacije koji olakšava timu provođenje planiranih prodajnih strategija u praksi. Stalni kontakt, a time i brza provedba ispravki, još je jedna prednost ove vrste suradnje.

Sažetak

  1. Korištenje vanjskim uslugama pružanja sadržaja rješenje je najveće autonomije, uglavnom zato što je lako uskladiti narudžbe i troškove s trenutnim potrebama poduzeća. Zato je to dobar izbor za manja poduzeća jer njihov razvoj zahtijeva dinamične aktivnosti i poslovne odluke.
  2. S druge strane copywriter koji radi puno radno vrijeme omogućuje marketinškom odjelu učinkovit rad. Implementacija opsežnog sadržaja zahtijeva manje novca. To je svakako bolje rješenje za ustanovljena, veća poduzeća.
  3. Vrijedi napomenuti da su to samo pravila s brojnim iznimkama. Vanjske usluge pružanja sadržaja također vam omogućuju stvaranje brojnih tekstova, dok copywriter koji radi puno radno vrijeme ne dolazi uvijek uz dobru međuljudsku komunikaciju i niske troškove.
  4. Na kraju, najbolji izbor copywritera trebao bi se temeljiti na individualnim dogovorima i praktičnoj suradnji.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga