Kako napisati sadržajni članak za svaku granu industrije?

Sadržaj

Danas postoje brojne prednosti dobrih članaka. Promiče se sadržaj koji korisnicima pruža korisne informacije. Stoga ćemo se sada baviti pitanjem kako stvoriti sadržajne članke koji zadovoljavaju vaše marketinške ciljeve.

Sadržajni članci – prednosti

Sadržaj vlada – to je rekao Bill Gates… prije 20 godina! Možda će vas to šokirati, ali otada se nije ništa promijenilo, uglavnom zato što su vrijedne informacije i dalje potrebne na internetu. Zauzvrat možete ostvariti niz poslovnih prednosti. Hajde da razgovaramo o najvažnijima:

Vidljivost na Googleu

Sadržajni članci poboljšavaju pozicioniranje – na kraju krajeva, stvaramo sadržaj namijenjen ljudima. Google to savršeno dobro zna, zbog čega svojim korisnicima prikazuje samo zanimljive tekstove.

Naravno, Google to radi samo kada je sadržaj koristan i kada je internetska stranica pouzdana. Kada se članci prikazuju na pretraživaču, besplatno povećavaju promet internetske stranice.

Vizualni identitet brenda

Profesionalni članci stvaraju stručni vizualni identitet. Dijeljenje tematskog znanja prikaz je vrhunske kvalitete vaše ponude.

Povećanje prodaje

Najveća se prednost sadržajnih tekstova odražava prodajom.

Promet na internetskoj stranici olakšava privlačenje potencijalnih kupaca. Izgrađivanje vizualnog identiteta povećava interes za vašu ponudu. Iz tog razloga specijalizirani članci, kao osnova dolaznog (inbound) marketinga, učinkovito su sredstvo koje povećava prodaju.

Kako pisati kvalitetne članke?

Dvije su najvažnije značajke sadržajnih članaka upotrebljivost i privlačnost.

Prva značajka može se mjeriti brojem posjeta, dok se druga mjeri vremenom provedenim na internetskoj stranici.

Tekst mora prenijeti vrijednost čitateljima. Zbog toga prenosi se dalje i povezuje. Bez upotrebljivosti ne možemo govoriti o učinkovitom članku jer neće dugo ostati visoko rangiran na Googleu.

S druge strane privlačan je oblik važan jer pruža jasne informacije pretraživačima o tome je li tekst razumljiv i zanimljiv.

Ako vrijeme provedeno na internetskoj stranici traje samo nekoliko sekundi, sadržaj je vjerojatno previše složen, što dovodi do brzog odustajanja čitatelja.

Na takvu situaciju mogu utjecati jezične pogreške, pretjerana upotreba stručne terminologije, kao i „neugodna” struktura.

Osim o osnovnim elementima raspravimo i o tome na što još trebate obratiti pažnju prilikom izrade stručnih članaka.

Izgradite strukturu

Sadržajni članak pun je informacija. Iz tog razloga podaci bi se trebali organizirati i stvoriti SEO strukturu. Osnovna su pravila:

  • Izdvojite svoje uvodne dijelove.
  • Odvojite odlomke.
  • Dodajte naslove.
  • Istaknite najvažnije dijelove teksta i zaključke.
  • Izradite sažetak kako bi čitatelj još više mogao „steći” znanje.

Izgradnja jasne strukture koja uključuje ključne riječi jedan je od najvažnijih koraka kada je riječ o SEO-u.

Dodajte izvore

Prilično je važan element koji utječe na točnost teksta bibliografija, koja bi se trebala smjestiti u podnožju.

Zahvaljujući bibliografiji primatelji znaju na kojim temeljima stvarate svoj sadržaj i zašto formulirate takve, a ne drugačije zaključke.

Ovo je pravilo koje se posebno odnosi na poduzeća iz grane industrije u vezi sa sigurnošću i zdravljem ljudi.

Pišite jasno i sažeto

Struktura može članak učiniti jasnim, ali isto tako to može i tekst. Što je veća ciljna publika, to biste se više trebali koristiti uobičajenim vokabularom.

Osim toga korisno je upotrebljavati popise s natuknicama i druge oblike pri pisanju. Oni će razbiti blokove teksta, povećavajući čitljivost i privlačnost.

Predstavite  informacije visoke kvalitete

Najvažnije pravilo odnosi se na informacije – podaci su ti koji na kraju određuju učinkovitost članka. Ovom pitanju treba posvetiti posebnu pažnju jer jedan netočan tekst može poništiti desetke zanimljivih zaključaka.

Što točno znači „informacije visoke kvalitete”? To se odnosi na podatke koji se nalaze u bibliografiji. Najbolji je izvor istraživanje (posebno meta-analize). Treba izbjegavati referiranje na druge blogove ili upitne novinske članke, posebno ako je autor pristran pri iznošenju zaključaka.

Vjerodostojan tekst mora se temeljiti na čvrstim i pouzdanim izvorima – nema iznimke od ovog pravila.

Sažetak

  • Sadržajne članke karakteriziraju jasna struktura, razumljiv sadržaj, kao i pouzdane informacije koje se podržavaju znanstvenim istraživanjima.
  • Specijalizirani tekstovi donose brojne marketinške prednosti, poput pozicioniranja i prodaje.
  • Stoga se vrijedi usredotočiti na profesionalnu provedbu odabirom odgovarajućeg copywritera.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga