Temeljni sadržaj – oko čega se okreće sadržaj

Sadržaj

Eppur si muove! Bez obzira na to upotrebljavamo li astronomske ili arhitektonske metafore, tema ostaje nepromijenjena – ključni sadržaj naše internetske stranice. Pažljivo prikazivanje tog sadržaja na našoj stranici apsolutno je neophodno – saznajte kako to učiniti.

Temeljni sadržaj – što je to?

Temeljni sadržaj najvažniji je sadržaj objavljen na internetskoj stranici. To je semantička osnova za daljnji razvoj tekstova.

Drugim riječima, ako želimo što preciznije definirati predmet interesa svoje internetske stranice i sažeti ga na nekoliko podstranica i ključnih riječi, stvorili bismo temeljni sadržaj.

To je važno iz najmanje dva razloga:

  1. Prenosi predmet vaše internetske stranice i vrstu sadržaja koji objavljujete.
  2. To je vrsta „središta galaksije” oko kojeg biste trebali skladno stvarati nove tekstove.

Zašto je temeljni sadržaj tako važan?

Kao što vjerojatno znate, Googleov pretraživač klasificira sadržaj upotrebljavajući specifične algoritme stvorene za to. Važni su  kriteriji: originalnost sadržaja, prezentacija koja pokriva više područja, izvori, poveznice i jezična ispravnost.

Visoko ocijenjene stranice prikazuju se iznad ostalih rezultata pretraživanja, što je pitanje života i smrti za poduzeća koja se žele pozicionirati više među popularnim i često traženim ključnim izrazima. Umjesto stvaranja niza članaka koji opisuju određeni proizvod ili uslugu, sažmite ih u jedan veliki članak s cjelovitim pregledom cijelog problema. Ako dodate unutarnje poveznice, olakšat ćete pretraživaču da odluči koja je vaša grana industrije i posljedično ćete stvoriti tematski autoritet te postići viši položaj u organskom istraživanju.

Kako stvoriti temeljni sadržaj?

Više nikoga ne moramo uvjeravati u prednosti stvaranja takvog sadržaja. Krajnje je vrijeme da se usredotočimo na bit i objavimo takve tekstove na vašoj internetskoj stranici. Doista nije važno odlučite li nešto stvoriti iz početka ili poboljšati postojeći sadržaj – koraci koje predstavljamo u nastavku univerzalni su za oba navedena slučaja.

Prepoznajte i odaberite odgovarajuće ključne izraze

Na početku analizirajte sve ključne riječi koje se nalaze na vašoj internetskoj stranici i provjerite koje su od njih najtraženije. Na temelju toga stvorite takav sadržaj. Opcionalno to mogu biti i izrazi za koje želite pozicionirati svoju internetsku stranicu u budućnosti, a koji još nisu toliko popularni. Sve ovisi o individualnoj strategiji i marketinškim ciljevima.

Temeljite svoj članak na njima ili odaberite postojeći i unaprijedite ga

Dvije opcije – odabirete jednu ranije. Bez obzira na to s koje strane pristupate ovom pitanju, morate osigurati najvišu kvalitetu i zadovoljiti standarde takvog temeljnog sadržaja. Unapređivanje postojećeg članka može se činiti puno lakšim i manje vremenski zahtjevnim, ali ne uvijek. To se ne svodi samo na zamjenu ključnih riječi! Proširenje i razvoj mogu zahtijevati jednako puno posla kao i pisanje ili stvaranje sadržaja.

Odaberite duge izraze, stvorite posebne internetske stranice za njih i poboljšajte unutarnju povezanost

Za važan ključni izraz prema kojem želite stvoriti temeljni sadržaj skupite duge izraze, odnosno one koji su precizniji.

Przykład

„Cipele” je uobičajena ključna riječ, dok je „Najbolje planinarske cipele” dugačak ključni izraz.

Važno je prikupljati samo one duge izraze za zadane ključne riječi koji su zapravo njihov produžetak.

Svaki od ovih izraza trebao bi imati vlastitu podstranicu. Naravno, bilo bi sjajno ako biste i za njih održavali visoke standarde.

Na kraju morate se pobrinuti za pravilno unutarnje povezivanje. Svaka podstranica s dugim izrazom mora sadržavati vezu koja vodi prema glavnom članku – s druge strane, također treba upotrebljavati i poveznice (po mogućnosti prirodno integrirane u strukturu teksta – upotrebljavajte sidra u tu svrhu). Zahvaljujući ovim aktivnostima stvorili ste nešto poput „središta galaksije” – stvorili ste određeni centar sa spiralnim krakovima.

Da bi vaš temeljni sadržaj postao os sadržaja objavljenog na stranici, trebate prikladno strukturirati svoje materijale.

Ova metafora olakšava ne samo vama već i pretraživaču da razumije strukturu vaše internetske stranice. Kada primijeti da se većina članaka odnosi na određenu podstranicu, algoritmi će to početi prepoznavati kao najvažniji element. To je upravo ono što želimo postići.

Ako želite imati slične rezultate za različite ključne riječi, ponovite ovaj postupak. Optimizacija uz odgovarajuće prilagođavanje internetske stranice takvoj shemi sigurno će se isplatiti. Kao rezultat trebali biste dobiti jasnu strukturu sadržaja za SEO, koja će pomoći i korisnicima i pretraživačkim algoritmima u navigaciji vašom internetskom stranicom.

Sažetak

  • Procjenjuje se da broj zvijezda u galaksiji može biti čak 2 x 1023. No moglo bi biti još više internetskih stranica na internetu – ako uključimo i one koje se nisu indeksirale, moglo bi ih biti čak 18 x 1025!
  • Možemo raspravljati o postojanju života u svemiru, ali nema smisla raspravljati o tome u slučaju interneta. No možete biti sigurni da postoji konkurencija za vaše ključne izraze.
  • Zato vrijedi pripremiti vašu internetsku stranicu, kako u smislu sadržaja tako i unutarnje strukture.
  • Temeljni je sadržaj koncept koji vam može pomoći s tim – učinci bi trebali biti mjerljivi i primjetni.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga