Kako izgleda copywriting na Facebooku?

Sadržaj

Copywriting je postao vrlo bitan za društvene medije. Mogućnost uključivanja primatelja u interakciju i stvaranja prodajnog sadržaja omogućuje poduzećima ostvarivanje dodatne dobiti na društvenim mrežama. U sljedećem članku analizirat ćemo kako izgleda učinkoviti copywriting na Facebooku.

Što radi copywriter za društvene medije?

Danas sve više profesionalaca ulazi na tržište pisanja. Društveni mediji nisu iznimka. Copywriter koji se kreće unutar Facebooka i može se dobro služiti njime ima specifične vještine prilagođene korisnicima ove internetske stranice. Takav pisac ne mora pisati iscrpne članke kako bi prodavao. Što copywriter stvara umjesto toga?

  • kratki unosi i objave – grade prepoznatljivost brenda, uključuju primatelje i povećavaju prodaju
  • tekstovi marketinških kampanja – cilj im je povećati konverziju i minimalizirati troškove oglašavanja
  • reklamni slogani – rečenice koje su vodeći marketinški motiv; mogu također biti dio reklamnih kampanja
  • opisi za stranicu obožavatelja – predstavljaju ponudu i misiju poduzeća
  • specijalizirane, zanimljive objave iz određene industrijske grane – provode poslovnu strategiju putem marketinškog sadržaja.

Kao što možete vidjeti, copywriter za društvene medije ima obaveze koje mora obavljati kako bi se kao pisac mogao pohvaliti nevjerojatnom prilagodljivošću i fleksibilnošću. Ostali copywriterovi zadaci često uključuju razvoj strategije koja obuhvaća pripovijedanje ili cikličke objave radi povećanja interesa među korisnicima.

Copywriting na Facebooku

Već smo pisali o osnovnim aktivnostima copywritera za društvene medije. No ipak ne znamo točno kako takav sadržaj izgleda. Stvar je u tome da su tekstovi namijenjeni Facebooku relativno specifični – uvijek bi trebali imati privlačan oblik kako bi privukli i zadržali pažnju primatelja. Korištenje složenog rječnika rezultirat će ignoriranjem, dok neprikladna duljina može izazvati dosadu.

Ovo nas dovodi do zaključka da je copywriting na Facebooku:

  • jednostavan – razumljiv svim primateljima
  • atraktivan – također razbija tzv. „barijere slijeposti“
  • sažet – korisničko vrijeme izuzetno je vrijedno
  • zanimljiv – unosi moraju pobuditi stvarni interes
  • usmjeren izravno primateljima
  • originalan – stvara karakterističan stil poduzeća.

Što izbjegavati?

  • Previše informacija – stranica obožavatelja nije mjesto gdje ističete znanje u većoj mjeri. Većina korisnika jednostavno će ignorirati taj određeni post, što ima negativan utjecaj na organski doseg i aktivnosti korisnika.
  • SEO struktura – nije potrebna iz očitih razloga. Ne moramo paziti da upotrebljavamo ključne fraze, čime štedimo vrijeme i naši se tekstovi čine prirodnijima.
  • Prosječnost i prosječan sadržaj – koristimo se svakom prilikom da se naši tekstovi istaknu od konkurencije. U ovom slučaju fotografija igra vrlo važnu ulogu. Međutim, sadržaj također utječe na to hoće li korisnici obratiti pažnju. Čitatelj ne smije osjetiti da je to samo još jedan opis iz Wikipedije.

Copywriting za Facebook ima vlastita specifična pravila, iako je konačna provedba prilično dinamična i ovisi o strategiji poduzeća. Ovo može biti korisno, ali je važno iskusiti i promatrati statistiku, kao i provjeriti svoje postupke i utvrditi na koji sadržaj korisnici zapravo reagiraju. Ovisno o industriji karakter unosa može biti malo drugačiji kako bi se poduzeću donijela dobit.

Sažetak

  • Copywriter za društvene mreže koji objavljuje sadržaj na Facebooku stvara privlačan sadržaj koji ulazi u interakciju s korisnicima. Ovo zanimanje postaje popularno i nema naznaka da će u budućnosti igrati manju ulogu.
  • Iako možemo smanjiti aktivnosti pisanja na Facebooku na najvažnije radnje, učinkovitost tekstova ovisi o grani industrije, trenutnoj situaciji, kao i o stvarnoj reakciji primatelja.
  • Važno je i dalje pratiti statistiku kako bismo vidjeli koji unosi zaista odgovaraju korisnicima.

Biste li željeli naručiti učinkovite objave na FB-u? Ne oklijevajte i naručite sadržaj! Mi smo copywriteri koji će kreirati privlačne tekstove za vaše poduzeće.

Order content

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

13.06.2024 Social Media
12.06.2024 Copywriting
11.06.2024 Content Marketing
10.06.2024 Copywriting
09.06.2024 Copywriting
08.06.2024 Social Media
07.06.2024 E-commerce
06.06.2024 E-commerce
05.06.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga