Čime se izdvaja copywriting za velika poduzeća?

Sadržaj

Pisanje sadržaja za velika poduzeća predstavlja izazov čak i za najiskusnije copywritere. Strogo pridržavanje rokova, brojne narudžbe te klijenti koji očekuju visokokvalitetne usluge samo su neki od “odvraćajućih” čimbenika. U sljedećem članku opisat ćemo specifičnosti copywriting usluga za velika poduzeća i objasniti kako se s tim nositi.

Copywriting za velika poduzeća

Tvrdnja je da velika poduzeća djeluju prema potpuno drugačijim pravilima od mikropoduzetnika trivijalna. Međutim vrijedi raspravljati o individualnim razlikama, uglavnom zato što će takve informacije biti korisne svakom copywriteru koji prvi put stupi u kontakt s proširenom i složenom strukturom poduzeća prilikom početka suradnje.

 

Službeni kontakt

Poruke trebaju biti sažete i točne. Trebaju iskazati bit. E-pošta je korespondencija koja se pravno sankcionira, stoga su sve obaveze obvezujuće za obje strane. Iz tog razloga potrebno je definirati način rješavanja pogodbi, rokove, način primjene ispravaka, kao i pitanje povjerljivosti itd. Jasne informacije ključne su u slučaju bilo kakvih sporova između strana.

Sporazumi o suradnji prije probnog razdoblja

Većina najvećih poduzeća prilikom dijeljenja pojedinosti narudžbe šalju povjerljive informacije koje se ne smiju dijeliti s trećim stranama pod prijetnjom novčane kazne. Zašto je potrebno dovršiti formalnosti prije provedbe narudžbe? Što to točno znači?

 

Copywriting za velika poduzeća temelji se na tri važna dokumenta:

  • prijenos gospodarskih autorskih prava na tekstove
  • sporazum o suradnji (u kojem se označava cjelokupna osnova organizacije)
  • sporazum o povjerljivosti (NDA)

Sve se može staviti u samo jedan dokument i potvrditi jednim potpisom, ali svaki element mora biti jasno naveden u ugovoru.

Iako se to čini kompliciranim za brojne copywritere, briga o pravnim pitanjima korak je prema pravnoj suradnji. Kao rezultat toga svi uvjeti unaprijed su određeni i nema nesporazuma.

 

 

Opsežne narudžbe

Morate izmjeriti svoje namjere – ovo je rečenica koja bi se također trebala odnositi na copywriting za velika poduzeća. Za velika poduzeća često su potrebni proizvodni kapaciteti, a time se ne može samostalno upravljati. Stoga se copywriter mora pobrinuti da narudžbe nisu pretjerano velike kako bi bilo moguće da ispuni zahtjeve.

Posvećivanje pažnje pravnim pitanjima korak je prema pravnoj suradnji.

Velike narudžbe rezervirane su za marketinške agencije za stvaranje sadržaja koje zapošljavaju mnogo copywritera jer ne postoji fizička mogućnost da se narudžba provede kada se suočavamo s kratkim rokom. Iskrenost u poslovnim odnosima vrlo je važna. Nijedno poduzeće neće biti uvrijeđeno ako copywriter prizna da je nemoguće završiti narudžbu u tako kratkom vremenu unaprijed. S druge strane nepoštivanje ugovora može imati ozbiljne posljedice.

 

Koliki je trošak copywritinga za velika poduzeća?

Plaća često predstavlja pitanje o kojem treba raspravljati. Većina copywritera vjeruje da veća poduzeća plaćaju više. Međutim, često su potpuno u krivu. Cijena uvijek treba biti primjerena obavljenom poslu. Poduzeća ne mogu biti kažnjena zbog svoje veličine. Stoga je cijena za 1000 znakova s razmacima obično fiksna, dok ih broj narudžbi čini profitabilnim poslovnim partnerima za copywritere.

Sažetak

 

  • Copywriting za velika poduzeća karakteriziraju formalni postupci, profesionalnost, strogo pridržavanje rokova, kao i isporuka opsežnih tekstova najviše kvalitete.
  • Vrijedi pripremiti predložak suradnje, sporazume o povjerljivosti i prijenos gospodarskih i vlasničkih autorskih prava.
  • To vam omogućuje da glatko riješite pravne probleme prije početka suradnje.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

18.05.2024 Copywriting
17.05.2024 Positioning
16.05.2024 Copywriting
15.05.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga