Sigurnost brenda – kako zaštititi imidž brenda na internetu?

Sadržaj

Razvojem interneta sve više poduzeća provodi svoje marketinške aktivnosti na njemu. Iako je mreža nevjerojatno koristan marketinški kanal, oglašavanje proizvoda ili usluga na njoj može donijeti i koristi i stvarne gubitke. Naučite kako zaštititi imidž vašega poduzeća u skladu sa sigurnosti brenda!

Što je to sigurnost brenda?

Sigurnost brenda nije ništa više od „sigurnosti brenda” ili „sigurnosti imidža” (iz engleskog „brand” – brend, „safety” – sigurnost).

Ovaj koncept i povezane strategije razvile su se kao odgovor na povećane rizike provođenja internetskih marketinških kampanja. Brojna poduzeća nisu često svjesna da se njihova reklama, puštena u dubine interneta, nalazi među drugim sadržajima iste kategorije, što može oštetiti imidž brenda.

Sigurnost brenda implementacija je određenih sigurnosnih mjera usmjerenih na zaštitu brenda poduzeća, načina na koji se percipira, kao i kontroliranje pojavljuju li se naše reklame u prikladnom kontekstu i okruženju.

Sigurnost brenda nasuprot održivosti brenda

Sigurnost brenda relativno je nov, ali izuzetno važan koncept ako želimo predstaviti svoj proizvod ili uslugu na najbolji mogući način. Internetske marketinške kampanje mnogo je teže kontrolirati u usporedbi s tradicionalnim letcima, plakatima i brošurama. Sigurnost brenda osigurava zaštitu i provjerava da naša reklama nije okružena štetnim sadržajem (što je objašnjeno u nastavku).

Uz sigurnost brenda dolazi i održivost brenda, no  s njima se ne bi se trebalo postupati kao sa sinonimima. Sigurnost brenda univerzalni je koncept za svako poduzeće. Održivost brenda (iz engleskog „sustainable image”, „sustainable brand development”) ostaje individualna stvar za svako poduzeće.

Gdje se upotrebljava sigurnost brenda?

Kao što smo već spomenuli, zaštita imidža brenda univerzalni je problem za sve poslovne subjekte. Zašto se ovo događa? Odgovor je jednostavan i očigledan: prijetnje i opasnosti ostaju iste za svako poduzeće.

Prijetnje imidžu brenda

Sigurnost brenda odnosi se na zaštitu naše reklame od slučajnog pojavljivanja u okruženju sličnog sadržaja glavne teme, ali značajno osjetljivijeg i kojeg društvo percipira kao neprikladnog.

Ovaj tip sadržaja uključuje, između ostalog:

  • kriminal
  • nasilje
  • zlonamjerni softver
  • ovisnosti (poput kockanja i droga)
  • društveno osjetljive teme (poput civilnog posjedovanja oružja, rasizma, ratova, zagađenja)
  • pornografiju i erotske sadržaje
  • ksenofobiju
  • ljubomoru.

Iako spomenuti “štetni oglasi” imaju svoju ciljanu publiku, smještaj naše ponude u takvom okruženju rezultirat će samo gubicima, a potencijalni će kupci odbiti naš oglas, čak i ako se ne odnosi na osjetljivu temu.

Sigurnost brenda i religija i politika

Možda se pitate jesu li teme koje pojedinci različito doživljavaju (poput religije i politike) prijetnja prema razumijevanju sigurnosti brenda. Odgovor nije jednoznačan. Ne možemo smatrati ove spomenute teme „prijetnjama” osim ako naš sadržaj snažno ne proturječi njima (na primjer, reklama koja potiče podršku pobačaju pronađena na župnoj internetskoj stranici koja planira predavanje za pro-life pokret).

No mnogo više štete uzrokuje slučajno postavljanje naše reklame uz sadržaj koji se općenito smatra neprikladnim i štetnim (poput tema ubojstva i smrti).

Sigurnost brenda u praksi

Zamislite da vodite tvornicu za pakiranje. Objavljujete svoj oglas na internetu, koji se odnosi na novorazvijenu plastičnu bocu koja neće zagađivati okoliš.

Google može usporediti vašu ponudu s drugim oglasima u vezi s ekologijom. Što će se dogoditi ako se vaša „poruka” slučajno pojavi uz fotografiju ekološke akcije koja prikazuje životinje koje pate od plutajućeg smeća u oceanu? Činjenica da je vaša plastična boca inovativna i ne razgrađuje se poput tipične plastike nema šanse protiv snažnog utjecaja i imidža koja jasno pokazuje da je „svaka plastika smeće”.

Zahvaljujući gore navedenom primjeru dokazali smo i podsjetili se na svrhu sigurnosti brenda. Jednostavno je riječ o kontroliranju i provjeri jesu li naši oglasi prikazani u „prijateljskom” okruženju sadržaja koji ne oštećuje imidž poduzeća.

Kako zaštititi imidž brenda?

Postoji mnogo načina kako osigurati sigurnost imidža vašeg brenda. Ne možemo biti 100 % sigurni u vezi s mjestima na kojima će se pojavljivati reklama, ali vrijedi poduzeti korake u nekoliko glavnih područja kako bismo bolje izgradili sigurnost brenda.

Znanje

Teško je uspješno izgraditi siguran brend bez pouzdanih i ažuriranih informacija o samoj sigurnosti brenda. Stoga educirajte se i obratite pažnju na najnovije informacije i trendove, što će vam pomoći da izbjegnete rizične situacije. Također vrijedi upoznati se s radom Googleovih algoritama i aktivnostima u vezi s SEO-om.

Zahvaljujući prikupljenom znanju moći ćete rano prepoznati prijetnje koje prate internetski marketing i zaštititi svoje poslovanje.

Sadržaj koji cilja

Pazite da prilagodite prikazani sadržaj ciljnoj skupini kojoj usmjeravate marketinške kampanje. To uključuje donošenje odluke o tome gdje bi se trebala prikazivati vaša reklama.

Praćenje kampanji

Redovito praćenje internetskih marketinških kampanja izuzetno je važan element sigurnosti branda. Vrijedi provjeriti internetske stranice na kojima se prikazuje vaš oglas i provjeriti postoji li na njima bilo kakav politički ili uvredljiv sadržaj. Da biste to učinili, ostanite u redovitom kontaktu sa svojim IT stručnjakom i SEO stručnjakom koji će vam moći pomoći s mogućim problemima.

Ostanite oprezni

Pripazite da upotrebljavate samo pouzdani softver i internetske stranice – bolje je platiti više za nešto skuplji premium paket nego upotrebljavati nepouzdana rješenja.

Pažljivo odaberite i entitete koji surađuju s vašim brendom, kao što su oglašivačke agencije, izdavači, organizacije – preko njihovih kanala širi se informacija o vašem poduzeću, pa njihovi nepromišljeni postupci mogu ugroziti sigurnost brenda.

Stvorite crne i bijele popise

Popularno rješenje u kontekstu sigurnosti brenda stvaranje je crnog i bijelog popisa. Crnipopis opisuje sadržaj i prakse koje su opasne za brend, uključujući zabranjene partnere i internetske stranice. S druge strane bijeli popis uključuje sve potrebne uvjete koji, kada se ispune, rezultiraju povećanom sigurnošću brenda. Ovo omogućava upotrebu strogo definiranih pravila u svim marketinškim aktivnostima.

Sažetak

  • Sigurnost brenda odnosi se na sve aktivnosti koje se usmjeruju na smanjenje rizika povezivanja naših reklama s ponudama proizvoda, usluga i pitanja koja se smatraju ilegalnima i osjetljivima za našu publiku.
  • Najčešće prijetnje imidžu brenda uključuju prikazivanje naše ponude u kontekstu oglasa povezanih s trgovinom ljudima, drogama i obiteljskim nasiljem, na primjer.
  • Sigurnost brenda relativno je nov koncept. Prilikom provođenja internetske marketinške kampanje, trebamo se posavjetovati s IT stručnjakom i SEO stručnjakom koji bi trebali imati specijalizirano znanje u ovom području.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga