Marketinške tehnike – kako poboljšati marketing svojeg poduzeća?

Sadržaj

Baš kao što se cijela strategija provodi skupom taktika, pristupit ćemo učinkovitom provođenju svojih ciljeva putem marketinških tehnika. Njihova je učinkovitost više puta potvrđena. Vjerojatno će vam postupci opisani u nastavku biti korisni, uglavnom zato što pružaju čvrstu osnovu, bez koje bi bilo teško provesti planove većih dosega. Dosta uvodnog razgovora – prijeđimo na stvar.

Optimizirajte svoju internetsku stranicu za SEO i SEM

Već smo nedavno razgovarali o ovome. Nije slučajnost da tako često tome posvećujemo pažnju – to je element čija se važnost ne može precijeniti. Opravdanje je jednostavno – internetski pretraživači glavni su izvor informacija za prosječnu osobu. Bez obzira na to koliko se visoko nalazimo u rezultatima pretraživanja, imamo prednost. Dakle, kako možemo poboljšati vašu ocjenu u ovom području?

Redovito pratite statistiku svoje internetske stranice putem pretraživača

Najveći je vjerojatno Google. Pruža besplatni alat koji se zove Google Search Console i omogućava odličan način za početno provjeravanje rezultata, prometa na vašoj internetskoj stranici, kao i primjećivanje potencijalnih pogrešaka. Osim toga na internetu pronaći ćete i mnogo plaćenih alata. Oni poduzetnicima pružaju brojne neviđene pojedinosti.

Osigurajte da vaš sadržaj ispunjava SEO zahtjeve

Internetske stranice uglavnom se sastoje od teksta. Sva vrsta sadržaja utječe na njihovu evaluaciju u algoritmima pretraživača.

Stvar je jednostavna – želimo da sadržaj objavljen na našoj internetskoj stranici bude dostupan i Googleu i čitateljima. Da biste to postigli, možete sami analizirati materijale na svojoj internetskoj stranici uz pomoć alata dostupnih na tržištu (poput dodatka Yoast SEO).

Dakle, ako želite proširiti sadržaj svoje internetske stranice u budućnosti, vrijedi unaprijed razmisliti o tome da svi tekstovi budu u skladu s načelima SEO copywritinga.

Optimizirajte druge elemente internetske stranice

Netko može reći da se internetske stranice ne sastoje samo od teksta. U pravu je, naravno. Internetske stranice također uključuju niz drugih elemenata koji, možda će vas to iznenaditi, nisu pasivni u smislu SEO optimizacije.

Ovdje govorimo o aktivnostima kao što su:

  • dodavanje fotografija člancima
  • unutarnje povezivanje
  • metatekstovi
  • dodavanje naslova.

Nemojmo ignorirati ni jednu od njih. Pretraživač to sigurno neće učiniti prilikom razmatranja vaše internetske stranice u rangiranju.

Iskoristite prednosti plaćenog oglašavanja putem pretraživača

Ovdje pišemo o Googleovim oglasima (Google Ads), neorganskom ekvivalentu SEO-a. Kada je riječ o SEO-u, obavljamo razne aktivnosti kako bismo osigurali da se internetska stranica prirodno prikazuje što je moguće više na takozvanom SERP-u (engl. Search Engine Results Page), odnosno stranici koja prikazuje rezultate pretraživanja za zadani izraz.

Vjerojatno ste više puta vidjeli da su neki rezultati u rangiranju pretraživača istaknuti i da se prikazuju iznad drugih. To je učinak plaćenog oglašavanja koje vam omogućava da lako i učinkovito privučete pažnju kupaca na svoju ponudu. Ponovno, sam Google susreće svoje potencijalne kupce pružajući alat za Google Ads. Razmislite o korištenju takvom uslugom.

Stvorite profesionalan i suštinski sadržaj za svoju internetsku stranicu

SEO i Google oglasi jedno su, a sadržaj na internetskoj stranici (i ono što ona sadrži) nešto je drugo. To je važan aspekt, posebno u slučaju elektroničke trgovine (tj. internetske trgovine ili bilo kojeg drugog oblika pružanja usluga putem interneta).

Privlačenje potencijalnih kupaca samo je prva faza procesa. Sljedeća, još važnija, uvjeravanje je primatelja da kupe vaš proizvod i iskoriste vašu ponudu.

Zato vrijedi ulagati u profesionalno pripremljene tekstove za marketing sadržaja – tj. marketing putem pisanih riječi. Profesionalni i privlačni reklamni tekstovi sigurno će povećati interes za proizvode koje nudite.

Vodite blog

Koncept postavljanja određene kartice bloga na vašu internetsku stranicu još je jedna stvar. Pravilno upotrijebljen, ovaj alat može nam služiti na nekoliko načina.

Prvo, proširit će doseg naše internetske stranice, zahvaljujući kojoj će ljudi koji su zainteresirani za određenu temu, čak i ako je to samo njihov hobi, moći je pronaći.

Drugo, blog će donijeti prednosti za imidž naše internetske stranice. Pouzdan i sadržajan blog znak je da određenu temu poznaje određeni prodavač ili pružatelj usluga, za koga to vjerojatno nije samo zanimanje već i privatni interes. Društvo jednostavno vjeruje takvim ljudima, uglavnom zato što dobivamo dojam da je to prava osoba na pravom mjestu.

Iskoristite društvene mreže

S obzirom na to da je gotovo svatko tamo, zašto niste i vi? Čak i ako poduzeće već ima izrađen račun na svjetskom portalu, pobrinite se da iskoristite sve moguće prednosti marketinških prilika.

To je složeno sredstvo koje se može upotrebljavati kako bi se dosegnuli novi klijenti i održao kontakt s redovitim klijentima. Možete im pružiti informacije o najnovijoj ponudi ili predstaviti svoje vrijednosti kao brend. Štoviše to možete učiniti pristupačno. Istovremeno, umjesto da bude samo posrednik u dijeljenju sadržaja, može biti i učinkovit marketinški alat.

Sažetak

U današnjem članku predstavili smo nekoliko dokazanih marketinških metoda za provođenje aktivnosti na internetu. Nadamo se da će pružene informacije biti korisne svima koji žele povećati doseg svoje internetske stranice ili prodavati proizvode. Za više informacija o ovoj temi, posjetite druge objave na našem blogu. Nećete samo čitati o razvoju navedenih tehnika nego ćete i doznati informacije koje bi mogle biti potencijalne nove poslovne ideje.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

05.11.2024 Copywriting
04.11.2024 Content Marketing
03.11.2024 Copywriting
02.11.2024 Content Marketing
01.11.2024 Content Marketing
31.10.2024 Tips & Trivia
30.10.2024 Copywriting
29.10.2024 Content Marketing
28.10.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga