Sadržaj za grickanje: što je to i vrijedi li ga upotrebljavati?
Internet se stalno razvija, a sadržaj koji se objavljuje na njemu poprima sve novije i novije oblike. Nedavno je postao vrlo popularan sadržaj za grickanje. Želite znati što je to? Ili možda želite početi stvarati takav sadržaj, a ne znate kako to učiniti? Ovaj je članak upravo za vas.
Što je to sadržaj za grickanje?
Sadržaj za grickanje mali su tekstovi, snimani ili animirani sadržaji koji se objavljuju na društvenim medijima.
Najpopularnije su platforme na kojima se objavljuju TikTok i Instagram iako se mogu pronaći i na primjer, na Facebooku ili YouTubeu.
Takav sadržaj stvara se da brzo privuče pažnju primatelja. To je odgovor na svijet interneta koji se dinamično mijenja i koji se trenutno većinom pregledava putem mobilnih telefona. Današnji korisnik interneta nestrpljiv je i kako bi privukli njegovu pažnju, potreban im je brz, kratak i precizan sadržaj. To je ono što sadržaj za grickanje predstavlja. Taj materijal, osim što prenosi određene informacije, također izaziva emocije i širi se mrežom brzinom svjetlosti.
Vrste sadržaja za grickanje
Sadržaj za grickanje uglavnom se može povezati s kratkim snimkama. No taj sadržaj može također imati i druge oblike, uključujući:
- memeovi – smiješni, često povezani s aktualnim događajima ili djelima kulture, kombinacija slike i kratkog teksta. Memovi brzo zastarijevaju, pa vrijedi biti u toku i provjeriti koji su popularni, pokušavajući ih upotrebljavati za promociju svojih usluga/proizvoda.
- GIF-ovi – pokretne grafike/slike/okviri koji često mogu prikazivati ono što tekst ne može. Oni privlače pažnju, prenose osjećaje i prikazuju reakcije. Često ih prati kratki tekst.
- infografike – infografike su odličan način da se tekst učini privlačnijim. Vizualno prenose informacije, omogućuju brže pamćenje i bolje razumijevanje.
Čime se obilježava sadržaj za grickanje?
Svi sadržaji za grickanje imaju neka zajednička obilježja. To su uglavnom:
- jednostavnost u svojoj poruci, nekompliciran sadržaj
- za videozapis, relativno kratki snimci vertikalnog formata
- postavljanje poziva na akciju
- transkripcija teksta
- jednostavnost u oblikovanju, snimanju i sastavljanju.
Zašto vrijedi stvarati sadržaj za grickanje?
Sadržaji su za grickanje potrebni jer je svijet, i s njim primatelj sadržaja, prošao kroz značajnu transformaciju.
Samo desetak godina ranije pregledavanje interneta bila je aktivnost za koju je bila potrebna jedna vrsta rituala. Bilo je potrebno sjesti za računalo, uključiti preglednik, i tako dalje. Trenutno je računalna mreža s nama svaki dan, u autobusu, u redu u ljekarni, za vrijeme dosadnih predavanja na fakultetu. Nedužno „listate” telefonom u potrazi za zanimljivim sadržajem. Znanstvene studije pokazale su da ako želite privući pažnju primatelja, imate samo 8 sekundi za to. Taman dovoljno i dovoljno da druge dosegnete onim što smatrate važnim.
Ovdje savršeno funkcionira kratki sadržaj. Kratak je, tako da vas ne dosađuje, zabavan je, tako da vas nasmijava. To je sadržaj budućnosti, poruka nove generacije. Trend koji će se nastaviti godinama. Dakle, ako su vaša ciljna skupina posebice mlađi primatelji, ne ustručavajte se upotrebljavati ovu vrstu komunikacije. Ali kako to učiniti?
Kako stvarati videozapise sadržaja za grickanje?
Prije svega, kada stvarate sadržaj za grickanje, pobrinite se da materijal bude privlačan i zapamtljiv.
Ljudski mozak obrađuje sliku brzinom od 13 milisekundi. To doista nije puno vremena. Stoga je dobra ideja dodati glazbu svojem sadržaju kako biste privukli pažnju. No učinite to tako da melodija ne zasjeni vašu poruku.
Vrlo je važno pravilno uskladiti sličicu vašeg videozapisa s portalom na kojem ga objavljujete. Započnite svoj videozapis zanimljivim sloganom. Možete postaviti pitanje na koje ćete odgovoriti tijekom sadržaja. Recite publici da pogledaju do kraja ako žele saznati nešto. Također ne zaboravite zamoliti da se pretplate na / prate vaš profil.
Imajte na umu da ne razočarate svojeg primatelja. Ako u videozapisu istaknete problem, ali ne ponudite savjet o tome kako ga riješiti, vaša karijera kao utjecajnika za sadržaj za grickanje brzo će doći kraju. Internetski su korisnici poput mase koja gleda gladijatore u antičkom Rimu. Vrlo se brzo vežu za vas, ali ako im ne pružite ono što žele, otići će.
Nemojte zaboraviti da uključite poziv na akciju na kraju snimke. Naravno, dobar sadržaj za gricanje ne može postojati bez heštega i zanimljivog kratkog opisa. Također, pobrinite se da je pri snimanju dobro osvjetljenje.
Sažetak
- Sadržaj za grickanje sadržaj je malog obujma objavljen na društvenim mrežama – tekst, videozapis ili animacija.
- To je jednostavan, nekompliciran sadržaj koji treba privući pažnju primatelja svojom zanimljivom porukom.
- Vrijedi ih stvarati jer su simptom trenda u čijem se smjeru danas Internet kreće.
- Dobro kreirani sadržaj za grickanje
- Uključuje poziv na akciju, pozadinsku glazbu, heštege, kratki opis te upućuje na problem i rješava ga.
Odgovori