Copywriting vođen podacima: kako stvarati sadržaj vođen podacima

Sadržaj

Danas svako poduzeće posjeduje golemu količinu podataka, no posjedovanje samo je pola bitke, jer trebate znati kako ih upotrebljavati. Odabir najvažnijih informacija i razumijevanje nije tako jednostavan zadatak kao što se može činiti jer njihova tumačenja mogu biti vrlo različita. Kako bi izgledao copywriting koji se temelji na podacima?

Vođenje podacima – što to znači?

Vođenje podacima koncept je koji uključuje poduzimanje specifičnih radnji koje se temelje na podacima, također promiče rad koji se temelji na brojevima.

U ovom slučaju, najvažniji su činjenice i podaci, a ne intuicija i nagađanje. Podaci imaju veliku vrijednost jer se mogu upotrebljavati na mnogo različitih načina. Na temelju njih, na primjer, možete provoditi učinkovite reklamne kampanje, predvidjeti ponašanje kupaca, postavljati cijene proizvoda i još mnogo toga. Interna analiza podataka izvrsna je podrška u vođenju i razvoju poduzeća.

Kako upotrebljavati vođenje podacima u copywritingu?

U ideji copywritinga vođenog podacima, potrebno je analizirati sadržaj i povezati ga s upitima korisnika na pretraživačima. Članke o temama koje su u skladu s potrebama i upitima korisnika SERP algoritmi smatraju vrijednim sadržajem, što rezultira visokim položajima u organskim rezultatima.

Bez obzira na to vodite li blog, želite li stvarati sadržaj za internetsku stranicu, portal ili internetsku trgovinu, trebate obratiti pažnju kome upućujete svoju poruku i kako treba pripremiti tekst da bude zanimljiv, ali i donosi prednosti, na primjer u obliku povećanja prometa na internetskoj stranici.

Analiza sadržaja u modelu vođenom podacima temelji se na upotrebi što više dostupnih alata za SEO, koji pružaju važne analitičke podatke.

Vrijedi razmotriti alate kao što su:

Kako stvoriti tekstove koji se temelje na podacima?

Stvaranje sadržaja koji se temelji na podacima odličan je način za povećanje posjećenosti internetske stranice ili internetske trgovine. Zahvaljujući tome određeno poduzeće moći će uživati u većem interesu primatelja i boljoj vidljivosti na internetu, što će nesumnjivo rezultirati pozitivnim prodajnim rezultatima.

Odabir teme

Prvi korak u stvaranju teksta u skladu s modelom pisanja koji se temeljeni na podacima odabir je prave teme. Dobra podrška pri traženju teme bit će Google Trends, odnosno alat koji pruža uvid u informacije i statistike o trendovima pretraživanja ključnih izraza koji su trenutno najpopularniji na Googleu. Zahvaljujući tome, saznat ćete koje su teme trenutno najaktualnije.

AnswerThePublic, koji pruža informacije u obliku izvještaja o pitanjima koja se upisuju u Google u vezi s određenom riječi, također može biti dobra podrška.

Odabir ključnih riječi

Drugi korak odabir je ključnog izraza koji će pomoći u podizanju članka na visoki položaj u rezultatima pretrage na Googleu. Razvijanje popisa ključnih riječi može se obaviti s pomoću alata poput Ahrefsa, Senuta ili Semstorma.

Stvaranje sadržaja

Treći korak je početak stvaranja optimiziranog sadržaja, što se može učiniti pomoću Surfer SEO-a, na primjer. To je alat koji vam omogućuje stvaranje tekstova u skladu s SEO praksama.

Nudi pristup posebnom uređivaču sadržaja gdje se računa zasićenost ključnim riječima. Izrazi se dijele na glavne, sekundarne i druge tematski povezane s glavnom temom članka. Sam uređivač predlaže koje ključne riječi treba upotrebljavati u tekstu kako bi zadovoljio zahtjeve algoritama pretraživača. Zahvaljujući Surfer SEO-u, možete također analizirati konkurenciju, što je svakako dodatna prednost ovog alata.

Sažetak

  • Vođenje podacima koncept je koji uključuje poduzimanje određenih radnji na temelju podataka.
  • Tekstovi koji su stvoreni na temelju vođenja podacima u skladu s potrebama i upitima korisnika.
  • Analiza sadržaja u modelu vođenom podacima temelji se na upotrebi SEO alata.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga