SEO copywriting – kako izgleda suradnja s pozicionerom?
Danas je stvaranje sadržaja za pozicioniranje dužnost svakog copywritera. Komunikacija s pozicionerom izuzetno je važna kako bi se postigli željeni rezultati. U sljedećem članku predstavit ćemo kako izgleda SEO copywriting u praksi.
SEO copywriting u praksi
Pozicioniranje u korištenju sadržaja može se podijeliti u dva stupnja: početne aktivnosti i redovito objavljivanje sadržaja.
Početne aktivnosti
Na početku SEO stručnjak ili razvojni programer obično određuje kakav je tip SEO sadržaja potreban.
U tu svrhu razvojni programer privremeno umetne poznati „Lorem ipsum” ili druge ispunjivače. Nakon nekog vremena profesionalac postavlja tekstove koje je poslao copywriter. Druga opcija uključuje copywritera koji provodi strategiju i sadržaj, a zatim ih lijepi na CMS platformu.
U praksi početna faza ovisi samo o dogovorima, stoga je komunikacija ključna za učinkovito izvršavanje zadanih naloga. Načini rada ovise o tome upotrebljava li copywriter alate za copywriting, na primjer, odabir ključnih riječi i smjernica za sadržaj. Druga je varijabla poznavanje CMS-a, uglavnom jer ovisi o tome hoće li copywriter poslati tekstove u datoteci ili ih dodati izravno na internetsku stranicu.
Početne aktivnosti usmjerene su na izgradnju strukture za SEO kako bi se maksimizirao potencijal pozicioniranja.
U ovom slučaju određena količina sadržaja za vašu interentsku stranicu samo je jedan od ključnih čimbenika. Sama stranica jednako je važna kao i struktura, brzina učitavanja itd.
Redovita objava sadržaja
Kada klijent odluči proširiti podstranice ili pokrenuti blog, dužnost je copywritera nastaviti stvarati sadržaj za pozicioniranje. Obično, u kasnijoj fazi, SEO copywriting svodi se na umetanje članaka i kontinuirani razvoj internetske stranice.
Ovdje način suradnje ovisi o veličini i prirodi poduzeća, kao i o vještinama copywritera. Iskusni pisac može izvesti učinkovito pozicioniranje na samoj lokaciji (dodavanjem naslova ili unutarnjeg povezivanja), iako u većim poduzećima postoje pozicioneri koji upravljaju SEO strategijom. U takvim situacijama međusobna komunikacija temelji se na slanju smjernica u vezi s potrebom za određene tekstove i ključne izraze. Copywriter završava zadatak, a zatim šalje sadržaj natrag radi objavljivanja.
SEO copywriter ili pozicioner?
Lako je donijeti zaključak da nema odgovora na to pitanje. Oba zanimanja imaju odgovornosti koje se ne mogu usporediti.
Copywriter stvara suštinski sadržaj koji se prikazuje na pretraživaču. Pozicioner, s druge strane, nabavlja veze koje jačaju potencijal internetske stranice, omogućavajući joj da postigne više pozicije. Njihove aktivnosti svakako se nadopunjuju i čak su nužne u slučaju većih poduzeća.
Sažetak
- U praksi SEO copywriting sastoji se od komunikacije s SEO stručnjakom ili samostalnih radnji. To ovisi o vašim dogovorima s poduzećem.
- Ovdje nema zlatnih pravila, uglavnom zbog toga što je suradnja uvijek dinamična i strogo individualna.
- Neosporno, copywriting je zanimanje koje vam omogućuje stvaranje vrijednog sadržaja, glavnog alata u borbi za pozicioniranje.
Želite li naručiti tekstove za SEO? Kontaktirajte s nama! Mi smo tim copywritera koji stvaraju sadržaj prilagođen pretraživačima – time ćemo učinkovito ojačati vašu poziciju na internetu.
Odgovori