Primjeri SEO copywritinga – pravila pozicioniranja
Danas je sve teže pronaći copywritera čija se znanja ne odnose na pitanja u vezi s SEO-om. Potrebna je sposobnost pisanja u skladu sa smjernicama pretrživača kako bi stvoreni sadržaj donio dobit poduzeću. Ako ne poznajete osnove SEO-a, pročitajte sljedeći članak! Ovaj put, umjesto teorije, otkrit ćemo kako izgledaju konkretni primjeri SEO copywritinga.
SEO copywriting – primjeri
Nije teško pronaći primjere SEO copywritinga – samo pretražite bilo koji članak koji se pojavljuje na prvom položaju u pretraživaču. Što je ključna fraza općenitija, to sigurnije možete pratiti određeni primjer.
Kada stvarate vlastiti SEO tekst, možete pronaći korisne dodatke kao što je YoastSEO. Oni nadziru i provjeravaju zadovoljava li sadržaj njihove smjernice.
Nažalost konačni rezultat može ostaviti mnogo neispunjenih želja, većinom zbog toga što članak potvrđuju roboti, što utječe na njegovu kvalitetu i prirodan izgled. Svejedno pogledajmo koje su najvažnije pretpostavke predloženih SEO načela u praksi.
Glavni naslov
Glavni naslov, koji je također najvažniji naslov (također nazvan H1), trebao bi sadržavati ključnu frazu na kojoj ćete pozicionirati svoje tekstove.
U slučaju članka iznad, nije teško pretpostaviti da je ključna riječ „povijest copywritinga”. Nema svrhe „igrati se” naslovom – mora biti jasan za čitatelje.
Vrijedi napomenuti da primijenjena fotografija treba biti zanimljiva i povezana s člankom. Možda će vam omogućiti da dobijete promet na internetskoj stranici stranici putem „grafika”, stoga se pobrinite za ovaj element.
Uvod
Nema posebnih pravila za SEO copywriting u vezi s uvodom. Ipak, to je dio koji pruža priliku da prvi put primijenite svoju ključnu riječ.
Također možete implementirati neke fraze koje odgovaraju korisničkim potrebama. Na primjer prilikom pisanja članka „Kako složiti šator od A do Ž” možete umetnuti rečenicu „U ovom članku naučit ćete kako složiti šator” u uvodu. Nemojte se ograničiti samo na jednu ključnu riječ ili ključnu frazu. Uvod je savršeno mjesto da prirodno uključite nekoliko njih (dodatno, u različitim oblicima).
Glavni dio
Sadržajna vrijednost temelj je dobrih tekstova za SEO. Informacije moraju biti korisne kako bi se prikazale i predstavile široj publici i primateljima. Stoga se jezgrom sadržaja, što je glavni dio teksta, ne traži da slijedimo ikakva zlatna pravila. Jezgra sadržaja samo mora biti vrijedna.
Nemojte zaboraviti na naslove! Vrijedi uključiti ključne fraze u njih – ovdje konkretno govorimo o naslovu H2, koji se povezuje s općim problemom koji se spominje u članku.
Sažetak
Sažetak je još jedan element gdje se ključne fraze mogu uredno smjestiti. Ponovno, možete se osloniti na fraze kao što je „Nadamo se da vam se ovim člankom objasnilo kako presaviti šator”. Također je dobra ideja uključiti pitanja i odgovore u sažetak – to je prilika za prirodno postavljanje brojnih kombinacija ključnih riječi.
Kraj također može biti dovoljan i jednostavan, kratko sažimajući čitav članak jednim izrazom.
Donosi li svaki primjer SEO copywritinga dobit?
Zapamtite da na učinkovitost pozicioniranja utječu brojni čimbenici koji idu izvan rasporeda sadržaja i korištenja ključnih fraza. Starost domene i povezani profil igraju jednako važnu ulogu, stoga pisanje u skladu s SEO smjernicama maksimizira vaše šanse, ali ne osigurava vrhunske pozicije.
Stoga biste trebali marljivo primjenjivati gore spomenuta načela, posebno kada ozbiljno pristupate načelu copywritinga. Kao pisci ne jamčimo uspjeh poduzeća, ali se trudimo da sadržaj ispunjava marketinške ciljeve.
Sažetak
- U ovom članku pregledali smo i raspravili o nekoliko jednostavnih pravila povezanih s kreiranjem tekstova za pozicioniranje.
- Svakako je vrijedno dalje istražiti ovu temu kako biste stekli potpunije znanje i stvorili učinkovit sadržaj koji će biti vidljiv na pretraživaču.
- Nadamo se da će vam primjeri SEO copywritinga koji se prikazuju gore biti korisni!
Odgovori