Najjeftiniji copywriter – vrijedi li uzeti cijenu u obzir?
Kada je riječ o uslugama copywritera, cijene znatno variraju. Možemo platiti jednoznamenkasti iznos za tekst, ali u nekim slučajevima možemo dodati i dvije nule. O čemu to ovisi? Je li najjeftiniji copywriter stvarno pravi izbor?
Jeftini copywriter = loša kvaliteta tekstova
Gore navedena jednadžba može zavarati, ali u većini slučajeva ispostavlja se da je ispravna. Iako ponekad možemo pronaći prave dragulje po niskoj cijeni, takve su situacije gotovo čudo. Tržište je nemilosrdno i stalno oblikuje cijene copywritera u odnosu na vještine koje imaju.
Ako cijeni znanje i provodi puno vremena stvarajući specijaliziran sadržaj, profesionalac to ne može raditi samo za nekoliko eura. Naravno, cijenama se može natjecati, ali preniska cijena copywritinga za 1000 znakova područje je početnika koji hitno traže narudžbe.
Jedan od koncepata marketinga sadržaja pretpostavlja da samo sveobuhvatni, visokovrijedni članci koji nose intelektualnu vrijednost za korisnike dobivaju vidljivost. Osrednji tekstovi mogu se pokazati kao bacanje novaca jer ne donose nikakve rezultate.
Koji su učinci suradnje s najjeftinijim copywriterom?
- Loša kvaliteta sadržaja uz jezične pogreške ili neusklađenost sa smjernicama za SEO, kao i neprikladnost za marketinške svrhe. Jeftini copywriter obično nema pojma kako oblikovati sadržaj tako da prodaje, gradi brend, angažira itd.
- Valjan kontakt – malo je vjerojatno da će se zahtjev za ispravak ili izmjenu pročitati. Niska cijena može rezultirati nedostatkom organizacije, iako je to individualno svojstvo.
- Nedostatak pravnih pitanja – jeftini copywriteri obično ne izdaju račune i ne prenose autorska prava.
Ponovno želimo naglasiti da navedene značajke nisu pravila, iako se povezuju s cijenom. Iako kontakt u nekim slučajevima možda nije toliko važan, a račun se može izdati putem portala uz dodatnu naknadu, neučinkovit sadržaj sam je po sebi nedostatak.
Isplati li se platiti više za copywritera?
Profesionalni copywriter može očekivati do pet puta veći iznos za isti broj znakova. Međutim marketing sadržaja jasno pokazuje da jedan sjajan članak može biti vrjedniji od deset dosadnih članaka.
Copywriter koji je stručnjak u ovoj specifičnoj grani industrije također djeluje kao savjetnik. Copywriter neće samo slijepo ispuniti zadatak, već će vam reći koji je tip sadržaja najbolje rješenje. Često se susrećemo sa situacijama u kojima je potrebno pravilno ispraviti tekstove kako bi donijeli stvarnu korist. To je zbog razvoja optimalne SEO strukture ili odabira ključnih riječi. Šanse za uspjeh povećavaju se kada odlučite surađivati s profesionalcem.
Osim toga dobar copywriter uvijek je spreman pomoći vam s ispravcima. Ako tekst ne ispunjava očekivanja, autor će ga brzo ispraviti, što je posebno važno u slučaju velikog broja znakova ili hitne potrebe.
Pravne poteškoće još su jedna prednost angažiranja skupljih, ali i profesionalnih copywritera. Profesionalni pisci prenijet će autorska prava s tekstom, kao i izdati račun. Zahvaljujući tome vaše poduzeće ostaje sigurno tijekom korištenja tekstova u vlastite marketinške svrhe. Mogućnost odbitka PDV-a čini konačni iznos „manje bolnim”.
Ne želimo sugerirati odabir samo „spisateljske elite”. Cijena je vrlo važan čimbenik, a u slučaju manjih poduzeća, plaćanje previsoke cijene za tekstove može ići ruku pod ruku s manjim ulaganjem u druge marketinške aktivnosti. Optimalna je odluka strogo individualna, ali naš je zadatak da vas upozorimo na rizike koji su povezani sa zapošljavanjem najjeftinijega copywritera.
Dakle, ako ponovno pročitate „Najjeftiniji SEO tekstovi na tržištu”, shvatit ćete da negdje može biti kvaka, koju ćete otkriti samo tijekom suradnje s najjeftinijim copywriterom.
Sažetak
- Najjeftiniji copywriter rizično je ulaganje unatoč niskoj cijeni, uglavnom zato što možete dobiti tekstove loše kvalitete koji neće rezultirati prodajom.
- Danas je kvaliteta vrlo važna, stoga nemojte biti previše štedljivi prilikom naručivanja sadržaja. Najjeftiniji SEO tekstovi na tržištu nemaju puno veze sa povećanom vidljivošću poduzeća.
- S druge strane preskupi copywriter također se može pokazati kao loša odluka, posebno za manja poduzeća. Kada su mogućnosti ulaganja ograničene, potrebno je pronaći ravnotežu.
Odgovori