Kako povećati prodaju u internetskoj trgovini?

Sadržaj

Nakon unosa ključne riječi „internetska trgovina” u Googleov pretraživač, prikazuje se preko 66 milijuna rezultata. To ukazuje na ogromnu konkurenciju u industriji e-trgovine. Procjene pokazuju da će broj internetskih trgovina nastaviti rasti stabilno, ali više od 10 % njih propada svake godine. Iz našeg članka naučit ćete kako povećati prodaju i uspješno voditi svoj internetski posao.

Kupnja putem interneta

Internetska je trgovina prodajna platforma koja radi 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Stoga ne iznenađuje da sve više poduzetnika premješta svoje poslovanje putem interneta.

Popularnost internetske trgovina uglavnom proizlazi iz smanjenja operativnih troškova, što rezultira nižim cijenama ponuđenih proizvoda u usporedbi s fizičkim trgovinama.

E-trgovina također omogućuje prodavačima da dosegnu milijune kupaca. Međutim, da bi se to dogodilo, važno je nadmašiti konkurenciju, koja je ogromna u današnje vrijeme… i još uvijek raste.

Kako povećati prodaju u internetskoj trgovini?

Predstavljamo nekoliko ideja koje će vam pomoći da prodajete više.

Visokokvalitetan sadržaj na blogu

Poboljšanje prodajnih rezultata može se postići na nekoliko načina. Jedan od najjednostavnijih, iako zahtijeva značajan napor, briga oje  kvaliteti sadržaja objavljenog na vašoj internetskoj stranici. Redovito dodavanje vrijednih članaka na stranicu može rezultirati povećanom konverzijom.

Przykład

Ako vodite trgovinu mobilnim telefonima, vrijedi objavljivati sadržaj o novim tehnologijama, najnovijim vijestima na tržištu pametnih telefona ili recenzijama hardvera. Ako se vaš posao odnosi na dječju odjeću, objavljujte članke o modi, trendovima odjeće među najmlađima i sličnim temama.

Čitatelj bi trebao osjetiti da znate o čemu govorite. Zahvaljujući tome kupci će vam vjerovati i vrlo je vjerojatno da će odabrati vašu trgovinu umjesto konkurencije.

Još jedan, jednako važan aspekt dodavanja vrijednog sadržaja na vašu internetsku stranicu bolje je rangiranje na Googleovu pretraživaču. Dobro optimizirana stranica za SEO pruža vam priliku da se pojavite na prvoj stranici Googleova pretraživanja. Jedinstveni sadržaj jedan je od najvažnijih čimbenika koji utječu na visoki položaj u rezultatima pretraživanja.

Osim visoke sadržajne vrijednosti tekstova, važni su i drugi aspekti:

Pamtljivi naslovi

It is very important to encourage the reader to click on the text. The title should be simple, catchy and not too long. It should primarily attract the attention of the readers.

Vrlo je važno potaknuti čitatelja da klikne na tekst. Naslov bi trebao biti jednostavan, upečatljiv i ne predugačak. Trebao bi prvenstveno privući pažnju čitatelja.

Ohrabrujući uvodi

Dobro napisani uvod trebao bi biti sadržajan. Možete se koristiti pitanjima u njemu, na koja će čitatelj pronaći odgovor u sadržaju članka.

Prikladna duljina tekstova

Članci ne bi trebali biti prekratki. Prihvaća se da je minimalna duljina vrijednog članka 2500 znakova s razmacima. Izuzeci su opisi proizvoda i konceptualni rječnici.

Struktura teksta

Članci bi trebali imati dobro osmišljenu strukturu s podnaslovima i odlomcima. Osigurajte da je sadržaj jasan i ugodan za čitanje. Kaos u tekstu nije poželjan.

Ključne riječi

Ovo je jedan od najvažnijih čimbenika koji utječu na internetsko pozicioniranje. Upotrebom odgovarajućih ključnih riječi povećavate šanse da se pojavite visoko u rezultatima pretraživanja. Možete upotrebljavati brojne alate koji vam mogu pomoći pri odabiru riječi. To uključuje Keyword Planner, Google Trends, Ahrefs, Senuto ili Semstorm.

Ako se ne osjećate sposobnim ili jednostavno nemate vremena da sami dodajete profesionalne članke na svoju internetsku stranicu, vrijedi upotrebljavati usluge agencije za marketing sadržaja. Iskusni stručnjaci osigurat će odgovarajuću kvalitetu tekstova, što može značajno povećati prodaju u vašem poslovanju.

Kampanje i oglasi

Jedan od najučinkovitijih marketinških alata koje možete upotrebljavati za povećanje prodaje reklamne su kampanje. Najčešće su upotrebljavani sustavi Googleovi i Facebookovi oglasi. Za razliku od optimizacije, koja donosi rezultate nakon nekoliko mjeseci rada na internetskoj stranici, reklamne kampanje imaju gotovo trenutne učinke. Međutim, zadovoljavajući rezultati također zahtijevaju značajna ulaganja. Trošak kampanje ovisi o nekoliko čimbenika:

  • natjecanje na tržištu – što je veća konkurencija, teže je probiti se. Da bi kampanja postigla željene rezultate, potrebno je prikladno prilagoditi trajanje i učestalost prikazivanja oglasa na internetu
  • vrsta proizvoda – prodaja skupljih proizvoda vjerojatno će zahtijevati veće ulaganje u kampanju. Jeftiniji proizvodi koji se mogu kupiti u nekoliko minuta ne zahtijevaju isto ulaganje kao, primjerice, oglašavanje novih automobila
  • naknada agencije – vrijedi istražiti tržište prije izbora odgovarajuće marketinške agencije
  • trajanje kampanje – na kraju, ovisi o vama koliko se dugo oglas treba prikazivati.

Velika je prednost provođenja internetske kampanje mogućnost precizne analize njezinih učinaka i određivanja ciljnih skupina publike. Bez obzira na to provodite li kampanju na Google Adsu ili kampanju na Facebooku, prije njezina pokretanja možete precizno odrediti koga reklama treba dosegnuti. Ako se vaša ciljna publika sastoji uglavnom od mladih ljudi iz velikih gradova, nema problema. Unesete odgovarajuće podatke i usmjerite oglase prema određenoj dobnoj skupini.

Metaoznake

Važan čimbenik koji ima velik utjecaj na rezultate pretraživanja ispravno je popunjavanje metaoznaka (naslova i opisa). Ove oznake služe kao svojevrsna posjetnica za internetsku stranicu. Kada osoba pretražuje određeni izraz na Googleu, ne vidi samo adresu određene stranice, već i njezin metanaslov i metaopis.

Ovo izgledaju samo kao osnovne informacije o internetskoj stranici, ali vrijedi brinuti se o njima. Nemaju izravan utjecaj na prodaju, ali dobro pripremljeni opisi značajno povećavaju šanse da korisnik klikne na vašu poveznicu. Oni mogu pridonijeti poboljšanju stope klikova, a svaki posjet internetskoj stranici korak je prema ostvarivanju prodaje.

Metaopis trebao bi biti jednostavan, privlačan i informativan o sadržaju vaše internetske stranice. Možete upotrebljavati specifične alate kako biste provjerili jesu li vaši opisi u skladu sa zahtjevima pretraživača. Upotrebljavajte Google Search Console ili Meta Description Checker.

Poziv na akciju

CTA (engl. call to action) znači poziv na akciju. Obično je to grafički element ili poveznica koja potiče trenutno djelovanje, poput kupnje ili prijave na e-letak.

Gumb CTA trebao bi obavijestiti korisnika što će se dogoditi nakon klika na njega, također bi se trebao istaknuti i smjestiti na vidljivom mjestu.

Općenito je prihvaćeno da je najbolje područje za smještaj CTA-a tzv. iznad preklopa – to je najistaknutije mjesto na internetskoj stranici koje korisnik vidi nakon otvaranja. Pravilno dizajniran gumb može povećati stope klikova za čak 90 %!

Grafički dizajn internetske stranice

Porast prodaje u vašem e-trgovinskom poslovanju uvelike ovisi o izgledu i sadržaju koji se objavljuju na internetskoj stranici. Osim navedenih savjeta također se pobrinite za estetski grafički dizajn vaše internetske stranice.

Počnite odabirom pravog predloška. Pazite na dosljednu shemu boja i dobro osmišljen raspored trgovine. Korisničko iskustvo (UX) znatno će pridonijeti pozitivnim reakcijama vaših kupaca, što će rezultirati većom prodajom vaših proizvoda ili usluga.

Posluživanje

Brinite se o dobrom pružatelju usluge posluživanja. Brza internetska stranica će svoju upotrebu učiniti mnogo ugodnijim. Prilikom dizajniranja stranice, ne zaboravite je prilagoditi i inačicama za radnu površinu i mobilnim inačicama. Trenutno, čak 60 % svih kupnji obavlja se putem pametnih telefona!

Dobro razrađeni proces postavljanja narudžbe

Internetska kupnja trebala bi biti jednostavna i transparentna. Nitko ne želi ispunjavati beskrajne obrasce, stoga vodite računa o njihovoj duljini i kvaliteti. Obrazac bi trebao sadržavati samo elemente koji su potrebni za dovršetak narudžbe: osobne informacije, adresu za dostavu, način plaćanja i mogućnosti dostave.

Mišljenja kupaca

Vrijedi razmotriti postavljanje mišljenja zadovoljnih kupaca na glavnu stranicu trgovine. Recenzije drugih korisnika jako potiču kupnju, značajno smanjujući osjećaj rizika koji prati kupce prilikom odabira najboljeg proizvoda. One grade povjerenje u vaš brend, istovremeno djelujući i kao promotivno sredstvo.

Različite metode plaćanja

Svaka pogodnost koja poboljšava iskustvo kupaca vrijedna je razmatranja. Stoga vrijedi ponuditi svojim kupcima različite načine plaćanja. Zahvaljujući tome imat će osjećaj izbora i neće odustati od kupnje zbog tako banalnog razloga kao što je nemogućnost plaćanja putem BLIK-a.

Sažetak

  • Da biste povećali prodaju u svojoj internetskoj trgovini, osigurajte visokokvalitetan sadržaj na svojoj internetskoj stranici.
  • Oglašivačke kampanje mogu vam pomoći da brzo povećate prodaju, ali mogu biti skupe.
  • Pravilno konstruirane metaoznake mogu privući kupce u vašu trgovinu i natjerati ih da odaberu vašu trgovinu umjesto konkurencije.
  • Ne zaboravite prilagoditi svoju internetsku trgovinu za radnu površinu i mobilne inačice. Tako ćete privući više kupaca.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga