Koje zemlje vode u stvaranju sadržaja? Popularnost stvaranja sadržaja diljem svijeta
Širom svijeta čak 1,2 milijarde ljudi rade kao slobodnjaci, pri čemu je 17 % njih stvaratelja sadržaja. Stoga, globalno gledano, otprilike 200 milijuna ljudi bavi se pisanjem. U ovom izvješću prikazat ćemo kako se taj broj raspodjeljuje među pojedinim zemljama.
Koja zemlja je lider u pisanju sadržaja?
Prema podacima s platforme contentwriter.co, najveći je broj pisaca u Pakistanu. Od svih ispitanih pisaca (n = 9423) značajan je udio of 36,83 % naznačio ovu zemlju.
Na drugom je mjestu Nigerija (25,50 %), a posljednje mjesto na postolju zauzima Indija (9,50 %).
Glavni su uzroci ovog fenomena sve veći pristup internetu, velika i mlada populacija (u Nigeriji prosječna je dob samo 18 godina!), kao i poznavanje engleskog jezika (s obzirom na to da su sve ove zemlje bile britanske kolonije). Dodatna, iako neizmjerljiva prednost, može biti vrsta „korisnog stava” izraženog visokom uključenosti korisnika interneta u tim područjima, što rezultira nevjerojatnom aktivnošću na platformama poput UpWorka ili Fiverra.
Kenija zauzima četvrto mjesto – 6,28 % svih pisaca dolazi iz ove zemlje. Bangladeš je na petom mjestu (2,89 %), Sjedinjene Američke Države na šestom mjestu (2,30 %), a Poljska na sedmom mjestu (1,97 %). Zadnje položaje u prvih deset zauzimaju Italija (1,16 %), Ujedinjeno Kraljevstvo (1,01 %) i Indonezija (0,9 %).
Rezultati prilično dobro odgovaraju podacima Google Trendsa, koji također pomažu odrediti popularnost pisanja sadržaja u pojedinim zemljama. Vizualizaciju rezultata dobivenih ovim alatom prenijeli smo na donju kartu.
U nastavku predstavljamo 30 zemalja s najvećim brojem pisaca:
- Pakistan – 36,83 %
- Nigerija – 25,50 %
- Indija – 9,50 %
- Kenija – 6,28 %
- Bangladeš – 2,89 %
- SAD – 2,30 %
- Poljska – 1,97 %
- Italija – 1,16 %
- UK – 1,01 %
- Indonezija – 0,90 %
- Brazil – 0,65 %
- Francuska – 0,62 %
- Filipini – 0,59 %
- Španjolska – 0,49 %
- Turska – 0,44 %
- Nepal – 0,36 %
- Grčka – 0,36 %
- Gana – 0,35 %
- Japan – 0,32 %
- Nizozemska – 0,31 %
- Šri Lanka – 0,28 %
- Belgija – 0,28 %
- UAE – 0,27 %
- Portugal – 0,26 %
- Egipat – 0,26 %
- JAR – 0,25 %
- Afganistan – 0,22 %
- Argentina – 0,21 %
- Srbija – 0,19 %
- Etiopija – 0,19%
Pročitajte također
Koja zemlja ima najmanje stvaratelja sadržaja?
Određivanje popisa zemalja koje stvaraju najmanje sadržaja na internetu izazovan je zadatak. Prvo, bijele točke na prethodnoj karti svijeta odmah privlače pažnju – nisu se sve zemlje pridružile utrci za informacijama, pa je teško odrediti koliko se koja zemlja bori. Drugo, neke se zemlje izoliraju u digitalnom svijetu (npr. Sjeverna Koreja, Kina), pa nam dio podataka nije dostupan. Na kraju, takva klasifikacija jednostavno manje prestižan popis, lišen svrhe.
Držimo se zaključka da iako je marketing sadržaja svake godine sve važniji (tržište raste godišnje oko 14 %), još postoji golem potencijal za razvoj, posebno na afričkom kontinentu. Međutim sudeći prema eksponencijalnom rastu informacija, ove zemlje mogu brzo aktivirati svoju prisutnost na internetu bez obzira na njihov ekonomski status – kao što je bilo jasno u slučaju indijskog potkontinenta (tj. Pakistan, Indija, Bangladeš) u posljednjim godinama.
Sažetak
- Aktivnost na području pisanja sadržaja izuzetno je raznolika na globalnoj razini.
- Među 151 ispitanom zemljom najveći broj pisaca dolazi iz Pakistana. Pisanje sadržaja također je popularno u Nigeriji i Indiji.
- Glavni su čimbenici odgovorni za ove rezultate demografija, povećan pristup internetu i vještina upotrebe engleskog jezika.
Odgovori