Što je to inteligencija sadržaja?

Sadržaj

Sadržaj je definitivno jedan od najvažnijih elemenata kada je u pitanju promocija vašeg poslovanja – bez obzira na to želite li promicati svoju internetsku stranicu, internetsku trgovinu ili portal. Samo vrijedni, pravilno pripremljeni tekstovi imaju šansu zainteresirati čitatelja i potaknuti ga na djelovanje. Može li vam koncept inteligencije sadržaja pomoći da stvarate bolji sadržaj? O čemu se točno radi?

Što je to inteligencija sadržaja?

Inteligencija sadržaja pristup je u marketingu sadržaja koji se oslanja na upotrebu umjetne inteligencije kako bi pronašao i pretvorio podatke u korisne informacije.

Ovo vam omogućuje stvaranje učinkovite marketinške strategije za vaše poduzeće. Drugim riječima, inteligencija sadržaja upravlja sadržajem na temelju preporuka koje pruža umjetna inteligencija. Tako ćete moći brzo i relativno lako planirati vrijedan sadržaj koji će donijeti mjerljive prednosti vašem poduzeću.

Nadalje uštedjet ćete vrijeme koje biste inače potrošili na dosadnu analizu podataka i bez sumnje postići bolje rezultate u svjeom radu. U ovom slučaju ne oslanjate se na intuiciju i osjećaje, već imate čvrste činjenice. Upotrebom inteligencije sadržaja u svojem radu moći ćete donositi bolje, strateške odluke.

Na što se odnosi inteligencija sadržaja?

Inteligencija sadržaja stvara i obrađuje skupove podataka, a zatim pomaže u dolaženju do pravih zaključaka koji će učiniti aktivnosti marketinga sadržaja učinkovitima.

Ovo je odličan način da se upoznaju potrebe potencijalnih kupaca i samog tržišta. Koje aktivnosti čine inteligenciju sadržaja? Vrijedi se usredotočiti na pitanja kao što su:

  • personalizacija primatelja
  • revizija
  • optimizacija internetske stranice
  • analiza društvenih mreža
  • strategije optimizacije kanala
  • analiza konkurencije.

Zanimljivo je da ćete kroz analizu konkurencije moći odrediti koji tekst i ključne riječi trebaju biti prisutni na vašoj internetskoj stranici kako biste postigli visoki položaj u Googleovu pretraživaču i generirali više posjeta na internetskoj stranici. To je način da bolje razumijete svoje potencijalne kupce. Tada ćete moći zadovoljiti njihove potrebe i očekivanja, što će nedvojbeno rezultirati većom lojalnošću i povjerenjem u vaš brend, i naravno, dobiti.

Inteligencija sadržaja nije specifičan program za analizu podataka, već proces kojim možete poboljšati prodaju i vidljivost na internetu.

Inteligencija sadržaja u copywritingu

Kako se možete koristiti inteligencijom sadržaja radeći kao copywriter? Da bi sadržaj koji pišete bio vrjedniji i zanimljiviji, vrijedi se usredotočiti prvenstveno na publiku. Prvo trebate prikupiti informacije o vrsti sadržaja koji internet korisnici preferiraju nakon unosa određenog upita. Kao drugo razmotrite imate li takve članke na svojoj internetskoj stranici. Ako imate, dovoljno je da ih optimizirate za određenu temu.

Kombiniranjem umjetne inteligencije s marketingom sadržaja možete postići vrlo dobre rezultate uz manje truda. Iskorištavanjem prednosti moderne tehnologije uštedjet ćete puno vremena koje ste prije trošili na analizu podataka.

Al vs IS

Umjetna inteligencija ima mnogo širu primjenu, a osim toga, u ovom slučaju cilj je potpuna automatizacija.

U području inteligencije sadržaja situacija je potpuno drugačija jer je ljudski čimbenik najvažniji. Podrška u obliku umjetne inteligencije, koja obavlja dio posla umjesto nas, ne mora ograničavati, naprotiv. U ovom slučaju možete se usredotočiti na kreativni dio pisanja tekstova, umjesto da analizirate stotine podataka. Kada se koristite inteligencijom sadržaja, vaš će sadržaj biti profiliraniji, prilagođen primatelju, što će sigurno pridonijeti postizanju boljih rezultata prodaje.

Sažetak

  • Inteligencija sadržaja pristup je koji se temelji na upotrebi umjetne inteligencije za pretraživanje i pretvaranje podataka u korisne informacije.
  • Inteligencija sadržaja omogućuje bolje profiliranje sadržaja prema ciljnoj grupi. Ovaj pristup također će biti izvrsna podrška u radu copywritera.
  • Umjetna inteligencija široko se upotrebljava, a u ovom slučaju traži se potpuna automatizacija, dok je u slučaju inteligencije sadržaja ključni čimbenik onaj ljudski.

Vlasta Đurina

Iskusna prevoditeljica i lektorica s afinitetom prema pisanju. Uz širok raspon interesa naginje kreativnim prilikama i svemu što je povezano s riječima. Kao članica tima Content Writera priprema stručne članke i upravlja projektima. U slobodno vrijeme uživa u glazbi, plesu i boravku u prirodi.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

24.03.2025 Content Marketing
21.03.2025 Marketing
19.03.2025 Marketing
14.03.2025 Content Marketing
13.03.2025 Content Marketing
11.03.2025 E-commerce
10.03.2025 Content Marketing
07.03.2025 SEO
03.03.2025 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga