Sponzorirani sadržaj – je li to osnova za pozicioniranje?
Očito je da vidljivost poduzeća ne ovisi samo o aktivnostima poduzeća na internetskoj stranici. Poveznice koje povećavaju vjerodostojnost internetske stranice u očima Googlea jednako su važne. U sljedećem dijelu teksta analizirat ćemo sponzorirane tekstove – na kraju krajeva, oni su idealno mjesto za vanjske poveznice. Saznajte više o pozicioniranju putem sadržaja!
Što je to sponzorirani sadržaj?
Sponzorirani je sadržaj suštinski oblik pisanja namijenjen objavljivanju izvan internetske stranice korisnika.
Njihov je glavni cilj je dobivanje vanjske poveznice koja će poboljšati pozicioniranje (posebno ona koja opisuje izraz).
Tekst je specifičan prema grani industrije – i tema i ključna riječ moraju biti povezani s ponudom korisnika kako bi donijeli stvarne poslovne prednosti.
Vlasnica kozmetičkog salona želi povećati vidljivost svojeg internetskog mjesta. Zbog visoke marže primarni je cilj generiranje prometa na izrazu „šminka za vjenčanje”. Kako bi to postigla, vlasnica stvara članak koji objašnjava kako pravilno nanijeti šminku prije vjenčanja. Zatim šalje upit tematskim internetskim stranicama iz industrije ljepote kako bi tamo objavila sadržaj i dala poveznicu do svoje internetske stranice. Nakon što je izvršila plaćanje, vlasnica je ispunila zadatak – nakon nekoliko tjedana primijetila je povećanje položaja podstranice s ponudom. Tako to jednostavno funkcionira!
Kako stvoriti sponzorirani sadržaj?
Pravilno napisani sponzorirani sadržaj nije mnogo drugačiji od stručnih članaka za blog. Također moraju sadržavati specijalizirane informacije i imati jasnu strukturu. Jedine su razlike vanjske poveznice i mjesto objave – izvan internetske stranice korisnika.
Stoga struktura sponzoriranog sadržaja uključuje:
- Naslov – do 75 znakova, kako bi pretraživač ispravno prikazao članak. Trebao bi potaknuti primatelje da pročitaju i uključuju ključne riječi i izraze.
- Uvod – izvlačenje teksta na početku moguće je u većini CMS sustava. Uvod treba kratko predstaviti opisani problem.
- Tijelo – otprilike od 2000 do 10 000 znakova s razmacima. Potrebno je dodati naslove prema određenoj hijerarhiji, kao i upotrebljavati ključne izraze i pružiti vrijedne informacije čitateljima.
Dodatni je element u sponzoriranom sadržaju, naravno, poveznica na odredišnu stranicu kako bi se poboljšala vidljivost internetske stranice.
Kako upotrebljavati poveznice u slučaju sponzoriranog sadržaja?
Pravilo je relativno jednostavno: odabiremo URL internetske stranice na koju želimo dodati poveznicu, a zatim stvaramo vezu između sidra i postavljenog izraza.
Da bude jasno, sidro je kratki tekst povezan s vašom internetskom stranicom. Nakon što se na njega klikne, čitatelj se šalje na vašu internetsku stranicu. Da bismo iskoristili puni potencijal SEO-a, sadržaj mora odgovarati ključnoj riječi.
U gornjem primjeru trebate napraviti internu poveznicu prema izrazu „šminka za vjenčanje” koji se prirodno pojavljuje u vašim tekstovima. Uobičajena greška povezivanje je riječju „ovdje” koja bi se pojavila u izrazu – „ako želite naučiti kako napraviti šminku za vjenčanje, kliknite ovdje”. Sponzorirani sadržaj mora povezivati ključne izraze, a ne druge riječi!
Je li sponzorirani sadržaj dovoljan za pozicioniranje?
Dobivanje vanjskih poveznica odličan je način za povećanje vjerodostojnosti vaše internetske stranice povećanjem njezine vidljivosti. Nitko nema sumnje da razvijen profil poveznica jača internetsku stranicu i razlikuje je od konkurencije.
SEO aktivnosti provode se oko toga, a sponzorirani članci odlična su prilika da otvorite put na tematskoj internetskoj stranici. Zapamtite da je snaga povezivanja ključna, pa ako se pojavi na portalu koji je povezan s određenom granom industrije (posebno ako privlači velik promet na internetsku stranicu) – upravo ste pogodili jackpot! Štoviše, suštinski je sadržaj odličan način za stvaranje imidža poduzeća jer gradi prepoznavanje i povjerenje među primateljima.
Nažalost, pozicioniranje nije ograničeno samo na vanjsko povezivanje – drugi su čimbenici jednako važni, uključujući starost domene, sigurnost internetske stranice, količinu i kvalitetu sadržaja ili strukturu koda. Konkretnije postoji velik broj varijabli rangiranja i čak nismo svjesni nekih od njih! Pozicioniranje je izuzetno složeno, iako aktivnosti na prvi pogled izgledaju očito kako bi se najbolje zadovoljile potrebe korisnika.
Mnoštvo čimbenika ne mijenja činjenicu da je sponzorirani sadržaj razumna, učinkovita strategija koja će vam pomoći poboljšati profil poveznica i povećati vidljivost vaše internetske stranice.
Odgovori