Copywriting za društvene mreže – izradite prodajne tekstove za svoju fan stranicu

Sadržaj

Danas gotovo svako poduzeće ima svoju internetsku stranicu na Facebooku. Sve imaju jedan cilj – povećanje dobiti. Copywriting se pokazuje kao iznimno učinkovit alat jer doista može povećati prodaju putem marketinškog sadržaja. U sljedećem ćemo članku raspravljati o tome kako stvarati tekstove za prodaju na fan stranici. Možemo dokazati da je copywriting u društvenim medijima također vrlo važan. Slobodno pročitajte!

Stvaranje marketinškog sadržaja na Facebooku – gdje početi?

Kada je riječ o društvenim medijima, oni su mjesto na kojem se može pronaći svako poduzeće. Ova činjenica odražava najveći potencijal prodaje. Međutim svatko od nas primjećuje veliku dihotomiju u vođenju fan stranica. Neka poduzeća objavljuju profesionalne objave koje su vrlo aktivne, dok druge ne mogu dalje i primaju samo „obiteljske lajkove”. Slaba provedba nije jedini razlog – nedostatak planiranja i praćenje učinaka još je jedan. Nositelj je naše marketinške poruke naravno, objava (već smo raspravljali o temi kako stvarati objave na Facebooku u zasebnom članku).

Obično se sastoji od sadržaja i fotografija iako Facebook svojim korisnicima pruža autonomiju, omogućujući nam dodavanje videa, anketa i najava događaja. Razgovarajmo o najčešćem obliku – jedna fotografija i tekst.

Nema recepta za učinkovit prodajni sadržaj na društvenim medijima. On je pod utjecajem mnogih čimbenika, poput strategije i radnji konkurencije, ciljane skupine i marketinškog cilja.

Definiranje određenih prodajnih aktivnosti glavni je element i polazište s kojeg se borimo za pažnju klijenta.

Uspostavite strategiju

Priprema sadržaja trebala bi prethoditi određivanju marketinških ciljeva. U svakoj fazi strategije sadržajnog marketinga tekstovi imaju različita obilježja.

Planirajte promociju poduzeća

Nemojte stvarati objave „za sebe”. Svaki prodajni sadržaj ima važnu misiju u stjecanju kupaca, stoga ga treba prikazati što većem broju zainteresiranih osoba.

Iako se ovi komentari mogu činiti trivijalnima, brojna poduzeća objavljuju svoje poruke slijepo. Samo ako planiramo precizan cilj i definiramo kako marketinški tekstovi dosežu primatelje, možemo započeti provedbu.

Kako stvarati prodajne tekstove na Facebooku?

Učinkovit sadržaj uglavnom ovisi o tome kako koji oblik prilagodimo marketinškom cilju.

Iako je konačna odrednica učinkovitosti marketinških tekstova dobit, svaka faza prodajnog lijevka potiče nas da poduzmemo određenu konverziju. Stoga razgovarajmo o karakterističnim obilježjima takvog sadržaja, ovisno o njegovoj svrsi.

Izgradite prepoznatljivost brenda

Pokažite se. U ovoj fazi najbolje funkcioniraju zapamtljivi slogani i fotografije. Neka su vam tekstovi kratki i privlačni – njihov je jedini cilj privući pažnju. Zato se ne koncentriramo na izravno predstavljanje ponude, već samo navodimo usluge ili proizvode koje nudimo.

Želimo dosegnuti što veći broj ljudi, stoga će svaki pokušaj poticanja konverzija rezultirati manjim interesom i manjim dosegom. U sljedećoj reklamnoj fazi vaša bi publika već trebala biti svjesna što poduzeće X nudi.

Izgradite predanost

Danas su objave usmjerene na aktivnost. Mogu uključivati ​​ponudu, međutim, prioritet imaju stručni unosi i članci koji potiču raspravu.

Ako se objava reklamira među velikom publikom, usredotočujemo se na jasnoću i privlačnost. Jednostavne poruke koje su kolokvijalno „zabavne i/ili poučne” najbolje funkcioniraju. Ako je ciljana skupina stroga, a vaše aktivnosti usmjerene prema korisnicima koje se odabralo tijekom faze prepoznavanja, prodajni sadržaj može biti konkretniji i zahtjevniji. Primatelji već poznaju brend tako da se možete kladiti na sadržaj iz industrije.

Završite transakciju i počnite prodavati

Nakon odabira „aktivnih” korisnika, započnite prodajnu kampanju. Recept je jednostavan (samo u teoriji): uvjerljivo predstavljanje ponude. Moramo napisati sadržaj koristeći jezik prednosti. Ne smijete pisati o posljedicama nedostatka kupnje – kupci bi trebali povezivati poduzeće samo s nečim pozitivnim.

Budite oprezni s izravnim porukama. Facebook naravno zatvara oči pred upotrebom oblika „ti”, ali ne odobrava prekomjerno ukazivanje korisnicima na nešto. Informirajte o ponudi i prednostima. Amaterski sadržaji poput „Jeste li debeli i želite smršaviti? Isprobajte X” više ne zadovoljavaju smjernice Facebooka. I to je sjajno.

Osim toga propisi zabranjuju obećavanje nemogućeg. Sadržaj mora biti pouzdan tako da ne smijemo pretjerivati s prednostima na nerealističan način. Sve što vam treba malo je truda da napišete privlačan prodajni tekst koji ne napada ili obećava, već funkcionira.

Iako je konačna odrednica učinkovitosti marketinških tekstova dobit, svaka faza prodajnog lijevka potiče nas da poduzmemo određenu konverziju.

Copywriting u društvenim medijima – osnovna pravila

Upravo smo opisali kako formulirati marketinški sadržaj. No ovo nije samo općeniti savjet koji prilično dobro funkcionira. Stoga da bi sadržaj uvijek bio učinkovit, slijedite osnovna načela copywritinga na društvenim mrežama.

Analizirajte učinkovitost svojih prodajnih tekstova

Prednost oglašavanja na Facebooku velika je autonomija u području testiranja reklamnih djela. Osim toga možemo pratiti niz pokazatelja koji dokazuju učinkovitost pojedinih elemenata kampanje.

Obavezno osmislite nekoliko reklamnih tekstova i analizirajte rezultate. Nakon odabira najučinkovitije reklame potrošite cijeli proračun na nju kako biste postigli najbolje rezultate. Ako imamo takvu priliku, zašto je ne bismo iskoristili?

Bavimo se ovdje određenim fenomenom koji se često javlja u glavi copywritera. Sviđa nam se sadržaj koji smišljamo i pretpostavljamo da će postići najbolje rezultate. To je kognitivna pristranost jer moramo analizirati statistike i reakcije primatelja – ne promičite sadržaj samo zato što vam se sviđa.

Naravno jeftinije oglašavanje ne znači uvijek bolje. Za određene vrste sadržaja potrebni su veći troškovi, ali rezultiraju unosnijim konverzijama. Ipak, ponašanje korisnika prema oglašavanju ključni je pokazatelj koji određuje učinkovitost i trošak kampanje – trebamo biti vrlo oprezni u vezi s tim.

Ne slijedite gotove recepte za uspjeh

Činjenica da gotovo svaki copywriter može stvoriti reklamne slogane dokazuje da ne postoje specifična pravila za učinkovit prodajni sadržaj. Svi znamo da je tržište izuzetno dinamično biće. Stoga pokušaji i pogreške, praćenje rezultata i provedba novih ideja jedina su rješenja za razvijanje unosnog marketinškog sadržaja.

U prvom dijelu našeg članka izložili smo osnovne značajke copywritinga za društvene medije (ovisno o fazi). No treba napomenuti da se ovaj prodajni lijevak u tri stupnja upotrebljava posebno u B2B industrijama, gdje primatelji prolaze kroz „gušće sito” reklama. Postupno grade svoje povjerenje i potrebu za transakcijama. U takvim uvjetima teško je privući klijenta, ali nagrada je visoka marža po glavi.

Situacija je drugačija na B2C tržištu, gdje su proizvodi ili usluge jeftiniji i odnose se na veću ciljanu skupinu. Ako želimo nešto prodavati na originalan način (poput inventivnih olovaka za 2,5 $), ne moramo prikazivati oglase strogo prilagođene uključenim korisnicima. U slučaju ponude koja potiče kupnju i bilježi impulzivne kupnje, koje proizlaze iz niske cijene ili visoke potražnje, možemo usmjeriti izravno oglašavanje na veću skupinu primatelja.

Njemački idealist Wilhelm Hegel izjavio je da napredak ideologije uvjetuje teza, antiteza i sinteza. Ovo je točna analogija za copywriting na društvenim medijima jer odražava ideju učenja iz pogrešaka, suprotstavljanja ideja i izvlačenja zaključaka. Sve u svemu to je recept za razvoj i bolje rezultate.

Stoga vas ne potičemo da slijedite stroge savjete. Umjesto toga preporučujemo da analizirate rezultate i tražite rješenja prilagođena promjenjivom tržištu potrošača. Samo takvo ponašanje omogućit će stvaranje učinkovitog marketinškog sadržaja, potvrđenog financijskim rezultatima.

Sažetak

  1. Copywriting u društvenim medijima pokretač je marketinških aktivnosti. Previše teksta na promotivnim fotografijama smanjuje rezultate reklamnih djela, ali privlačni opisi prilagođeni klijentu mogu postići suprotno!
  2. Stvaranje marketinških tekstova treba se strogo prilagoditi prirodi poduzeća, ciljanoj skupini i trenutnoj situaciji na tržištu.
  3. Također trebate pratiti rezultate kako biste rasporedili svoj proračun za najučinkovitije oglase.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga