Što je to reklamni slogan i kako ga stvoriti?

Sadržaj

Reklamni slogan učinkovit je marketinški alat sve dok je promišljen i jedinstven. Značajno olakšava izgradnju prepoznatljivosti brenda, stoga profesionalnom sloganu vrijedi posvetiti pažnju. U sljedećem članku saznat ćete što je to reklamni slogan i koje smjernice trebate slijediti prilikom njegova stvaranja.

Što je to reklamni slogan?

Reklamni slogan kratka je rečenica koja se identificira s brendom i cilj mu je učvršćivanje prepoznatljivosti poduzeća među potrošačima.

Obiljažavaju ga sažeta struktura i dovitljiv sadržaj koji ima jedan osnovni cilj – trajno postojati u sjećanjima primatelja. Reklamni slogani stvaraju se zbog činjenice da ljudi vrlo dobro pamte određene izraze te učinkovito povezuju poruku s njezinim stvarateljem i pošiljateljem.

Slijedom toga primatelji povezuju i brend, što je veliki korak za brend jer tako može dobiti prednost u transakcijama na tržištu među brojnim konkurentima. Međutim kako bi se postigao željeni učinak, slogan mora biti prikladan, stoga provjerimo kako stvoriti reklamni slogan.

Stvaranje reklamnog slogana – pravila

Kao što smo već spomenuli, slogan mora biti sažet i originalan kako bi ga primatelji zapamtili. Sadržaj treba odražavati karakter brenda i u prvom redu informirati o aktivnostima brenda.

Zanimljivo je kako se marketinški slogan promijenio u svojoj specifičnosti posljednjih godina. SEO unosi stvaraju se sve češće – sadrže ključnu riječ za koju se internetska stranica pozicionira. Unatoč tome slogan možemo stvoriti na tri načina.

Informativni slogan

Trenutno je to najpopularniji tip slogana zbog svoje praktične prirode koja se dobro uklapa u načela SEO-a. Osim toga ne zahtijeva puno kreativnosti, uglavnom zato što nemamo puno izbora.

Informativni su slogani: „Čišćenje24 – profesionalno čišćenje prozora” ili „Frizura – frizer iz Zagreba vama na usluzi” .

Takvi slogani funkcionirat će za mala i lokalna poduzeća, ali nisu prikladni za poduzeća koja namjeravaju provesti opsežnu kampanju koja gradi prepoznatljivost na domaćem tržištu.

Kreativni slogan

Ovaj se tip slogana odabire kada se želi ući u umove potrošača. Iako ne nosi previše informacija o poduzeću, prisiljava primatelje da razmišljaju i potiče razumijevanje i trajno povezivanje s brendom. Kao ni informativni slogani, ni ovi ne moraju biti originalni, ali ponekad se pojave prava iznenađenja.

Kreativni su slogani „HealthThings – tvoj život, tvoj izbor” ili malo manje originalno „FitMed – ukusna dijeta koja oblikuje vaše raspoloženje”.

Posljednji primjer pokazuje da ništa ne sprječava kombiniranje dovitljivog slogana s informativnom funkcijom. Ova sinergistička mješavina temelj je najučinkovitijih slogana za poduzeća.

Ritmički slogan

Vrlo rijedak tip slogana za koji je potrebno puno kreativnosti i vokalne podrške. Upotrebljavaju ga samo najveća poduzeća koja promiču svoju ponudu putem televizije ili radija. Iako se mora ispuniti nekoliko uvjeta, učinak je nevjerojatan.

Jedan je od najpoznatijih ritmičkih slogana: „I’m lovin’ it!”.

Kada god naiđemo na slične slogane, i dalje ih rekreiramo u ritmu nametnutom oglasom. Glazba je najbolji alat za pamćenje sadržaja, a ova činjenica objašnjava zašto se mladi ljudi ne mogu pripremiti za ispit, ali jako dobro znaju tekstove najpopularnijih pjesama.

Zapamtite da ne postoji gotovi recept za reklamni slogan. Kreativni slogan uvijek stvara novi put, stoga kopiranje prethodnih rješenja nije opcija. Naravno ima smisla proučiti razne slogane radi dodatnog nadahnuća, ali sadržaj na kraju mora biti individualno prilagođen prirodi poduzeća.

Sažetak

  1. Što je reklamni slogan – to svi znaju. Međutim u praksi stvaranje je učinkovitog slogana pitanje kreativnosti i prikupljanja ideja koje nam omogućuju odabir jednog od brojnih originalnih „kandidata”.
  2. Reklamne slogane obilježava sažeti i privlačni oblik čiji je cilj izgraditi prepoznatljivost brenda među primateljima.
  3. Iako su neki slogani praktičniji, drugi su maštovitiji – idealni slogani usko su povezani s prirodom, kanalom promocije i potencijalnim ulaganjima poduzeća.

Želite li povećati poslovne rezultate u svojem poduzeću putem učinkovitog reklamnog slogana? Pogledajte našu ponudu.

Oglašivački slogani

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga