Gdje tražiti i kako odabrati najboljeg copywritera?

Sadržaj

Poduzeća kojima je potreban profesionalni sadržaj često se pitaju kako odabrati copywritera. Gdje trebate tražiti predstavnika ovog zanimanja kako biste uspostavili učinkovitu suradnju?

Kako odabrati copywritera?

Kada odlučite da ćete započeti suradnju s copywriterom, morate odabrati pravog kandidata koji će moći postići marketinške ciljeve poduzeća. Imate tri opcije:

  • društvene mreže
  • oglašivački portali
  • internetske stranice.

Svaka ima svoje prednosti i nedostatke, stoga bi odluka trebala ići u skladu s potrebama poduzeća.

Društvene mreže

Grupe na Facebooku prilično su popularne među copywriterima. Svaka objava koja poziva na suradnju i kontakt dobiva mnogo komentara i odgovora od njih.

Kada postavite oglas u tematsku grupu, brzo ćete dobiti nekoliko poruka od ljudi koji su zainteresirani za suradnju s vašim poduzećem.

Zato je Facebook dobra opcija ako želite da netko izvrši vašu narudžbu što je prije moguće. Osim toga veliki izbor ponuda omogućuje vam da odaberete copywritera koji „odgovara” vašem proračunu.

Nažalost među potencijalnim kandidatima ima puno studenata ili ljudi bez kompetencija. Objave na Facebooku uvijek dolaze s odgovorima ne samo od profesionalnih slobodnjaka, već i od pisaca početnika. Ako niste upoznati s copywritingom, tada postoji veći rizik donošenja proizvoljne odluke.

LinkedIn je opcija koju možemo nazvati sigurnijom. Međutim obično je povezana s višom cijenom. To je idealni portal kada želite kontaktirati s pouzdanim i iskusnim copywriterom, ali u ovom slučaju može se odabrati među manjim brojem profesionalaca.

Oglašivački portali

Dobra alternativa društvenim medijima oglašivački su portali na kojima copywriteri objavljuju svoje ponude.

Snažna konkurencija i detaljna osobna predstavljanja značajke su koje olakšavaju donošenje pravilnog izbora po pristupačnoj cijeni.

Ako ne tražite copywritera koji radi daljinski i želite započeti lokalnu suradnju, oglašivački portali odlično su rješenje. Pretraga lokacije u kombinaciji s navedenim prednostima čini ih najboljim izborom za poduzeća koja žele zaposliti copywritera za svoj ured.

S druge strane oglašavanje na internetskim stranicama obično je glavni promotivni alat za amaterske pisce. Oglas se može objaviti brzo i potpuno besplatno, pa će biti mnogo pouzdanih ponuda, ali i manje pristupačnih pristupa. Kao i u slučaju društvenih mreža, trebate biti oprezni prilikom donošenja odluke. Upoznajte se s brojnim ponudama. Ne bojte se pitati za iskustvo iz određene industrijske grane ili za portfelj copywritinga.

Internetske stranice

Poduzeća koja ne znaju gdje potražiti copywritera (koji jamči učinkovitost) usmjeravaju svoju pažnju prema pretraživačima. U ovom slučaju to je najbolja odluka koja se mogla donijeti, uglavnom zato što će vam se predstaviti internetske stranice koje pripadaju iskusnim i profesionalnim copywriterima.

Ako ne želite izložiti sebe dilentantskoj suradnji, ovo je rješenje optimalno. Nažalost određeni izbor rezultira većom cijenom, što je prirodna posljedica stvaranja učinkovitih tekstova.

Odabir copywritera na temelju internetskih stranica koje se predstavljaju posebno je koristan za velika poduzeća koja žele da copywriter stvara puno sadržaja.

Ljudi koji su se dobro etablirali na tržištu pisanja spremni su obaviti velike narudžbe. Vrijedi napomenuti da je cijena za 1000 znakova s razmacima puno niža ako je suradnja konstantna. Tako dobivate sadržaj najviše kvalitete po povoljnijoj cijeni.

Uzimajući u obzir tu informaciju, možemo zaključiti da internetske stranice poduzeća nisu dobro mjesto za traženje copywritera za mikro poduzetnike. Ako nemate proračun za ulaganje u profesionalni sadržaj, posjetite Facebook ili OLX kako biste pronašli ponude za koje ćete manje platiti.

Najbolje mjesto za odabir copywritera

Kao što možete primijetiti, svako rješenje ima svoje prednosti i nedostatke iako se tu više radi o vjerojatnosti nego o fiksnim pravilima. Dakle, ako još uvijek imate sumnje oko toga gdje pronaći copywritera, definirajte specifične potrebe svojeg poduzeća.

Pri sastavljanju svojih zahtjeva razmislite o:

  • kvaliteti i količini sadržaja koji želite naručiti
  • cijeni koja je prihvatljiva za vas
  • datumu završetka
  • mogućnosti izdavanja računa.

Nakon što odredite gornja pitanja i odgovorite na njih, donošenje pravilne odluke bit će vam puno lakše.

Sažetak

  1. Pronalaženje kandidata koji zadovoljava vaše zahtjeve temelj je uspješne suradnje.
  2. Možete pretraživati i pregledavati oglašivačke portale, objaviti oglas u tematskoj grupi na društvenim mrežama, kao i tražiti ponude na internetskim stranicama koje vam je predstavio Google pretraživač.
  3. Svaka je opcija dobra. Međutim optimalni izbor ovisi o potrebama poduzeća za profesionalnim sadržajem. Zato biste prvo trebali detaljno utvrditi svoje zahtjeve kako bi se znalo gdje će se najbrže pronaći copywriter kojeg tražite.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga