Koliko često trebam ažurirati sadržaj na svojoj internetskoj stranici?

Sadržaj

Redovito osvježavanje sadržaja važna je aktivnost u slučaju pozicioniranja internetskih stranica. Saznajte koliko bi često trebalo ažurirati tekstove i uživajte u najvećim učincima!

Što je to ažuriranje sadržaja?

Ažuriranje sadržaja promjena je koja se provodi u vezi s informacijama i strukturom.

To donosi mjerljive poslovne koristi. To su:

  • veća učinkovitost ponude
  • unaprijeđeno pozicioniranje i vidljivost internetske stranice
  • bolji imidž brenda.

O čemu ovisi ažuriranje sadržaja?

Ovaj postupak može proizaći iz novijih standarda u copywritingu, kompetencija i većih resursa. Svaki čimbenik pokazatelj je za izvođenje promjena na internetskoj stranici kako bi se postigli bolji marketinški rezultati.

Promjene u copywritingu

Predodžba privlačnog sadržaja stalno se mijenja.

Nedavno su se stručni članci smatrali modelnim sadržajem u copywritingu i služili su tome. Danas smo svjesni da je suštinska vrijednost samo jedan od brojnih elemenata, a pažnja bi se trebala obratiti na informacije i način na koji ih se predstavlja. To se može postići dodavanjem naslova, istaknutih dijelova, popisa itd. To povećava čitljivost i olakšava pamćenje svih činjenica.

Zato redovito analizirajte strukturu sadržaja objavljenog na vašoj internetskoj stranici kako biste implementirali potrebne promjene kada struktura više nije optimalna (na primjer kada nema formatiranja i nedostaju odlomci, što čini tekst homogenim – to je prilično česta pogreška).

Povećajte kompetencije

Postizanje profesionalnosti zahtijeva znanje i iskustvo – može se upotrijebiti za poboljšanje kvalitete vaše internetske stranice.

Ovo je važan doprinos promjena jer primjećujemo očitu povezanost – svako sljedeće ažuriranje sadržaja povećava broj detalja. Na početku poduzeće se predstavlja u superlativima putem marketinških poruka koje stvaraju dobar dojam. S vremenom se pojavljuju argumenti koji objašnjavaju zašto se ponuda ističe u odnosu na konkurenciju. To je rezultat optimizacije poduzeća, poboljšanja proizvodnih procesa i usluga itd.

Potražite novu perspektivu i unaprijedite svoj sadržaj kako bi tekst postao bitniji i uvjerljiviji za klijente.

Više resursa na internetskoj stranici

Možete poboljšati kvalitetu teksta iskorištavanjem sadržaja koji je već objavljen na vašoj internetskoj stranici. Unutarnje je povezivanje alat – omogućuje navigaciju i pomaže čitateljima da se presele na druge podstranice unutar iste domene.

Dakle, ako se vaša internetska stranica neprestano razvija i širi, dobra je ideja ažuriranje starijega sadržaja dodavanjem poveznica prema novim člancima. Zahvaljujući tome korisnici se lako kreću kroz internetsku stranicu i pronalaze informacije koje traže. To je također ključno i za Googleove robote kako bi indeksirali domene koje sadrže proširene i trenutne unutarnje poveznice.

Koliko često mijenjati tekstove?

Kao što možete vidjeti, osvježavanje sadržaja ovisi o tri čimbenika. Ti se čimbenici mijenjaju dinamički zbog:

  • Novijih standarda u copywritingu. Trebali bi se provjeravati svake 2 – 3 godine u vezi s vašom internetskom stranicom.
  • Kompetencija. Prilično subjektivno i osobno pitanje, međutim, preporučujemo da provjerite informacije koje vaša internetska stranica sadrži barem jednom godišnje.
  • Resursa na internetskoj stranici. Ima ih sve više ako redovito objavljujete blog. Ažurirajte starije podstranice kada se pojave novi materijali koji pridonose povezivanju.
Przykład

Građevinsko poduzeće objavilo je članak o tome kako provjeriti je li vaš balkon čvrst. Kada se izraz „snaga balkona” pojavi na drugim podstranicama, poduzeće bi trebalo dodati poveznicu na novi članak. Zahvaljujući tome:

  1. Google ima zeleno svjetlo jer se stari sadržaj osvježava, što znači da su informacije koje sadrži ažurirane i trebaju se prikazivati korisnicima.
  2. Novi članak prima nekoliko dolaznih veza – to rezultira učinkovitijim indeksiranjem koje provode algoritmi.

Tako su obje podstranice korisne.

Osvježavajte svoj sadržaj redovito kako biste razumjeli njegov poslovni potencijal. Naš savjet: stvarajte nove tekstove i ažurirajte starije sve dok se sadržaj širi.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga