Koliko često trebam ažurirati sadržaj na svojoj internetskoj stranici?
Redovito osvježavanje sadržaja važna je aktivnost u slučaju pozicioniranja internetskih stranica. Saznajte koliko bi često trebalo ažurirati tekstove i uživajte u najvećim učincima!
Što je to ažuriranje sadržaja?
Ažuriranje sadržaja promjena je koja se provodi u vezi s informacijama i strukturom.
To donosi mjerljive poslovne koristi. To su:
- veća učinkovitost ponude
- unaprijeđeno pozicioniranje i vidljivost internetske stranice
- bolji imidž brenda.
O čemu ovisi ažuriranje sadržaja?
Ovaj postupak može proizaći iz novijih standarda u copywritingu, kompetencija i većih resursa. Svaki čimbenik pokazatelj je za izvođenje promjena na internetskoj stranici kako bi se postigli bolji marketinški rezultati.
Promjene u copywritingu
Predodžba privlačnog sadržaja stalno se mijenja.
Nedavno su se stručni članci smatrali modelnim sadržajem u copywritingu i služili su tome. Danas smo svjesni da je suštinska vrijednost samo jedan od brojnih elemenata, a pažnja bi se trebala obratiti na informacije i način na koji ih se predstavlja. To se može postići dodavanjem naslova, istaknutih dijelova, popisa itd. To povećava čitljivost i olakšava pamćenje svih činjenica.
Zato redovito analizirajte strukturu sadržaja objavljenog na vašoj internetskoj stranici kako biste implementirali potrebne promjene kada struktura više nije optimalna (na primjer kada nema formatiranja i nedostaju odlomci, što čini tekst homogenim – to je prilično česta pogreška).
Povećajte kompetencije
Postizanje profesionalnosti zahtijeva znanje i iskustvo – može se upotrijebiti za poboljšanje kvalitete vaše internetske stranice.
Ovo je važan doprinos promjena jer primjećujemo očitu povezanost – svako sljedeće ažuriranje sadržaja povećava broj detalja. Na početku poduzeće se predstavlja u superlativima putem marketinških poruka koje stvaraju dobar dojam. S vremenom se pojavljuju argumenti koji objašnjavaju zašto se ponuda ističe u odnosu na konkurenciju. To je rezultat optimizacije poduzeća, poboljšanja proizvodnih procesa i usluga itd.
Potražite novu perspektivu i unaprijedite svoj sadržaj kako bi tekst postao bitniji i uvjerljiviji za klijente.
Više resursa na internetskoj stranici
Možete poboljšati kvalitetu teksta iskorištavanjem sadržaja koji je već objavljen na vašoj internetskoj stranici. Unutarnje je povezivanje alat – omogućuje navigaciju i pomaže čitateljima da se presele na druge podstranice unutar iste domene.
Dakle, ako se vaša internetska stranica neprestano razvija i širi, dobra je ideja ažuriranje starijega sadržaja dodavanjem poveznica prema novim člancima. Zahvaljujući tome korisnici se lako kreću kroz internetsku stranicu i pronalaze informacije koje traže. To je također ključno i za Googleove robote kako bi indeksirali domene koje sadrže proširene i trenutne unutarnje poveznice.
Koliko često mijenjati tekstove?
Kao što možete vidjeti, osvježavanje sadržaja ovisi o tri čimbenika. Ti se čimbenici mijenjaju dinamički zbog:
- Novijih standarda u copywritingu. Trebali bi se provjeravati svake 2 – 3 godine u vezi s vašom internetskom stranicom.
- Kompetencija. Prilično subjektivno i osobno pitanje, međutim, preporučujemo da provjerite informacije koje vaša internetska stranica sadrži barem jednom godišnje.
- Resursa na internetskoj stranici. Ima ih sve više ako redovito objavljujete blog. Ažurirajte starije podstranice kada se pojave novi materijali koji pridonose povezivanju.
Građevinsko poduzeće objavilo je članak o tome kako provjeriti je li vaš balkon čvrst. Kada se izraz „snaga balkona” pojavi na drugim podstranicama, poduzeće bi trebalo dodati poveznicu na novi članak. Zahvaljujući tome:
- Google ima zeleno svjetlo jer se stari sadržaj osvježava, što znači da su informacije koje sadrži ažurirane i trebaju se prikazivati korisnicima.
- Novi članak prima nekoliko dolaznih veza – to rezultira učinkovitijim indeksiranjem koje provode algoritmi.
Tako su obje podstranice korisne.
Osvježavajte svoj sadržaj redovito kako biste razumjeli njegov poslovni potencijal. Naš savjet: stvarajte nove tekstove i ažurirajte starije sve dok se sadržaj širi.
Odgovori