Za što se specijaliziraju pisci? Najpopularniji sektori u marketingu sadržaja
Vlasta ĐurinaPreko 70 % poduzeća u različitim industrijama koristi se pisanjem sadržaja u svojim marketinškim aktivnostima. Kao rezultat toga pisci sve više biraju specifična područja specijalizacije kako bi zadovoljili zahtjeve tržišta. Koji se sektori trenutno ističu u pisanju sadržaja? Ovaj izvještaj pruža odgovore.
Najpopularniji sektori u pisanju sadržaja
Na temelju podataka s platforme contentwriter.co najpopularniji je sektor u pisanju sadržaja obrazovanje, što je glavna specijalnost za 9,62 % pisaca.
Drugi je najpopularniji poslovni sektor s udjelom od 7,08 %. Marketing zauzima treće mjesto, s 6,79 % svih pisaca specijaliziranih u tom području.
Najmanje popularni sektori u pisanju sadržaja
Samo 0,22 % copywritera specijalizira se za industriju namještaja. To znači da se od tisuću pisaca samo dvoje smatra stručnjacima u ovom području.
Proizvodnja također pripada najmanje popularnim sektorima, sa samo 0,24 % ukupnog broja pisaca. Prijevoz je još jedno rijetko područje, s 0,25 % copywritera.
Rangiranje popularnih sektora u pisanju sadržaja
Podaci se temelje na uzorku od 10 269 pisaca s platforme contentwriter.co koji su naveli svoje područje specijalizacije. Puni su rezultati sljedeći:
- obrazovanje: 9,62 %
- poslovanje: 7,08 %
- marketing: 6,79 %
- medicina: 5,52 %
- stil života: 5,27 %
- umjetnost: 5,12 %
- automobilizam: 4,92 %
- mediji: 4,79 %
- tehnologija: 4,70 %
- ljepota: 4,21 %
- prehrana: 4,17 %
- moda: 3,57 %
- turizam: 2,18 %
- zaštita okoliša: 2,14 %
- financije: 1,86 %
- ekonomija: 1,54 %
- igre: 1,31 %
- ljudski resursi: 1,12 %
- poljoprivreda: 0,87 %
- nekretnine: 0,84%
- pravo: 0,83 %
- građevinarstvo: 0,48 %
- nakit: 0,38 %
- obnovljiva energija: 0,32 %
- prijevoz: 0,25 %
- proizvodnja: 0,24 %
- namještaj: 0,22 %.
Za koji se sektor isplati stvaranje sadržaja u 2024. godini?
Prvo vrijedi pisati o temama koje su usklađene s vašom strašću i obrazovanjem. Međutim, ako imate mogućnost izbora i niste odlučili među nekoliko područja, razmotrite sektore manje zasićenosti kako biste iskoristili tržišne praznine i lakše pronašli klijente.
Iznenadujuće, postoji mali broj copywritera u sektoru obnovljive energije, koji se uvelike smatra izuzetno važnim i usmjerenim budućnosti. Slično tome prijevoz i građevina mogli bi biti intrigantni izbori za karijeru zbog ograničene konkurencije drugih stvaratelja sadržaja.
Sažetak
- Obrazovanje je najpopularniji sektor u pisanju sadržaja, s 9,62 % pisaca navode ga kao svoju primarnu specijalizaciju.
- Posao (7,08 %) i marketing (6,79 %) također su zapaženi sektori za copywritere.
- Najmanji broj stručnjaka nalazi se u sektorima namještaja (0,22 %), industrije (0,24 %) i prijevoza (0,25 %).
Vlasta Đurina
Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.Vaš komentar je dodan i čeka odobrenje.
Nedavno na blogu
Slični unosi
Stručni poslovni tekstovi
Sadržaj narudžbePopularni članci
Postanite copywriter
Podnijeti prijavuSve kategorije
Praktični tečaj copywritinga
Odgovori