Za što se specijaliziraju pisci? Najpopularniji sektori u marketingu sadržaja

Preko 70 % poduzeća u različitim industrijama koristi se pisanjem sadržaja u svojim marketinškim aktivnostima. Kao rezultat toga pisci sve više biraju specifična područja specijalizacije kako bi zadovoljili zahtjeve tržišta. Koji se sektori trenutno ističu u pisanju sadržaja? Ovaj izvještaj pruža odgovore.

Najpopularniji sektori u pisanju sadržaja

Na temelju podataka s platforme contentwriter.co najpopularniji je sektor u pisanju sadržaja obrazovanje, što je glavna specijalnost za 9,62 % pisaca.

Drugi je najpopularniji poslovni sektor s udjelom od 7,08 %. Marketing zauzima treće mjesto, s 6,79 % svih pisaca specijaliziranih u tom području.

Most Popular Sectors in Content Writing

Najmanje popularni sektori u pisanju sadržaja

Samo 0,22 % copywritera specijalizira se za industriju namještaja. To znači da se od tisuću pisaca samo dvoje smatra stručnjacima u ovom području.

Proizvodnja također pripada najmanje popularnim sektorima, sa samo 0,24 % ukupnog broja pisaca. Prijevoz je još jedno rijetko područje, s 0,25 % copywritera.

Least Popular Sectors in Content Writing

Rangiranje popularnih sektora u pisanju sadržaja

Podaci se temelje na uzorku od 10 269 pisaca s platforme contentwriter.co koji su naveli svoje područje specijalizacije. Puni su rezultati sljedeći:

  • obrazovanje: 9,62 %
  • poslovanje: 7,08 %
  • marketing: 6,79 %
  • medicina: 5,52 %
  • stil života: 5,27 %
  • umjetnost: 5,12 %
  • automobilizam: 4,92 %
  • mediji: 4,79 %
  • tehnologija: 4,70 %
  • ljepota: 4,21 %
  • prehrana: 4,17 %
  • moda: 3,57 %
  • turizam: 2,18 %
  • zaštita okoliša: 2,14 %
  • financije: 1,86 %
  • ekonomija: 1,54 %
  • igre: 1,31 %
  • ljudski resursi: 1,12 %
  • poljoprivreda: 0,87 %
  • nekretnine: 0,84%
  • pravo: 0,83 %
  • građevinarstvo: 0,48 %
  • nakit: 0,38 %
  • obnovljiva energija: 0,32 %
  • prijevoz: 0,25 %
  • proizvodnja: 0,24 %
  • namještaj: 0,22 %.

Za koji se sektor isplati stvaranje sadržaja u 2024. godini?

Prvo vrijedi pisati o temama koje su usklađene s vašom strašću i obrazovanjem. Međutim, ako imate mogućnost izbora i niste odlučili među nekoliko područja, razmotrite sektore manje zasićenosti kako biste iskoristili tržišne praznine i lakše pronašli klijente.

Iznenadujuće, postoji mali broj copywritera u sektoru obnovljive energije, koji se uvelike smatra izuzetno važnim i usmjerenim budućnosti. Slično tome prijevoz i građevina mogli bi biti intrigantni izbori za karijeru zbog ograničene konkurencije drugih stvaratelja sadržaja.

Sažetak

  • Obrazovanje je najpopularniji sektor u pisanju sadržaja, s 9,62 % pisaca navode ga kao svoju primarnu specijalizaciju.
  • Posao (7,08 %) i marketing (6,79 %) također su zapaženi sektori za copywritere.
  • Najmanji broj stručnjaka nalazi se u sektorima namještaja (0,22 %), industrije (0,24 %) i prijevoza (0,25 %).

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

15.10.2024 Positioning
14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga