Sadržaj prikladan za obitelj – što je to?

Sadržaj

Sigurno ste se susreli s izrazom „sadržaj prikladan za obitelj”. No razumijete li doista što je to, kako – i prije svega, zašto ga stvaramo?

Što je sadržaj prikladan za obitelj?

Tekstovi prikladni za obitelj vrsta su sadržaja koji je namijenjen obiteljima s djecom.

Treba biti prikladno za svakog člana obitelji. Stoga je to vrsta usluge usmjerena prema svima – zabavni park gdje možete povesti svoje bake i djedove ili izvedba koja će zanimati i mlađe i starije.

Drugi je aspekt sadržaja prikladnog za obitelj cenzura. Mora biti potpuno lišen erotike, brutalnog nasilja i psovki iz očitih razloga. Sadržaj prikladan za obitelj također treba izbjegavati kontroverzne teme.

Prednosti sadržaja prilagođenog za obitelj

Zbog činjenice da je vaš proizvod namijenjen širokom krugu ljudi, potencijalno će privući više ljudi.

Osim toga pretpostavka je da će klijenti upotrebljavati vaš sadržaj prikladan za obitelj s vlastitom obitelji, a kao što vjerojatno znate, grupa stvara veću dobit od pojedinačnoga klijenta. Iz komercijalnih razloga veliki filmski studiji snižavaju dobne kategorije uz svaku premijeru – film za cijelu obitelj zaradit će puno više od filma samo za odrasle osobe. Moći će ga vidjeti više ljudi – tako je jednostavno. Ista zavisnost vrijedi i za svaku drugu uslugu.

Sadržaj prikladan za obitelj također je važan alat u izgradnji pozitivnog imidža poduzeća.

Statistički gledano, osoba više cijeni brendove koji poštuju obitelj. Čak i klijent bez djece cijenit će činjenicu da zadovoljavate različite potrebe.

Kako stvoriti dobar sadržaj prilagođen obitelji?

Uobičajena pogreška prilikom stvaranja sadržaja prilagođenog obitelji u pogledu usluga uzimanje je u obzir samo ukusa i potreba djece. To je višestran posao – trebate učiniti svoj proizvod ili uslugu privlačnom ne samo djeci već i njihovim roditeljima, djedovima i bakama te starijoj braći ili sestrama. Na kraju krajeva to je sadržaj prilagođen obitelji, a ne samo reklama „prilagođena djeci”.

Ako želite biti uspješni, usmjerite se prema zajedničkim ukusima i odaberite „sigurne” teme. Morate se sjetiti jednostavnosti i pristupačnosti – na kraju krajeva vaš su cilj ljudi različitog intelektualnog i fizičkog razvoja.

No najbolji će vodiči biti… vaša vlastita iskustva. Što ste uvijek željeli igrati s tatom kad ste bili dijete? Koje vještine biste željeli naučiti svojeg sina ili kćer kroz igru? Koja bi zajednička aktivnost bila najzabavnija za vašu obitelj? Koji bi vas tekstovi sve nasmijali na večeri kod tete? Budite praktični!

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga