Sadržaj marketinga u stvarnom vremenu (RTM) – ostanite u toku
Postoji mnogo čimbenika koji određuju uspješnost prodaje vašeg sadržaja. Učinci se povezuju s brojnim ovisnostima, ali u nekim situacijama najveću korist pruža tako jednostavan parametar kao… vrijeme! U današnjem članku raspravljat ćemo o stvaranju sadržaja u vezi s marketingom u stvarnom vremenu, zahvaljujući čemu ćete bolje iskoristiti buduće prilike.
Što je marketing u stvarnom vremenu?
To je jedna od onih vrsta definicija gdje sam naziv u biti objašnjava srž navedene stvari.
Marketinške aktivnosti u stvarnom vremenu (RTM) usredotočene su na trenutne teme koje su prilično popularne (obično unutar uskog vremenskog okvira).
Zbog činjenice da je određena tema u središtu pažnje, sadržaj u vezi s njom obilježavaju veći doseg i širenje aktivnosti, što utječe na bolje marketinške rezultate.
Naravno, sve to dolazi pod uvjetom pravilne upotrebe vremenskog okvira i iskorištavanja pravoga trenutka – kada je tema na vrhuncu, ali je još konkurencija nije primijetila i raspravljala o njoj. Što je tema osjetljivija na RTM, to joj brže „istječe vrijeme”. Zato prekasna reakcija drastično smanjuje korisne učinke te ne pobuđuje takav interes među primateljima.
Pročitajte također
Sadržaj ili marketing u stvarnom vremenu
Može se činiti da je vrijeme, a ne sadržaj, važno u slučaju RTM-a. No morate zapamtiti da učinke copywritinga ne pogađa samo jedan čimbenik – čak ni u ovoj situaciji.
Dosadan, siv ulazak neće postići dobre rezultate bez obzira na vrijeme. Da biste iskoristili puni potencijal marketinga u stvarnom vremenu, sadržaj ne smije imati nikakve nedorečenosti.
Zato se upoznajte sa sljedećim savjetima:
- Poigrajte se osjećajima primatelja – dojmovi generiraju snažne reakcije, a time i popularnost, stoga su najpopularnije teme obično jednostavne za čitanje, dok je skupina primatelja i čitatelja izuzetno raznolika i kaotična. Koristite se temeljnim načelima B2C copywritinga jer vaš sadržaj treba biti sličan tome.
- Privucite pažnju primatelja istaknutim uvodom – prvi odlomak unosa mora jasno biti povezan s temom korištenom u RTM-u. Slijepilo na banere među publikom napreduje, ali satirični slogan ili kontroverzni naslov i dalje mogu vrlo učinkovito privući primatelje.
- Budite kreativni – nažalost, aktualne teme s velikom publikom nisu prikladne za akademske rasprave u marketinške svrhe. Stavite ulog na nekonvencionalan pristup ovom pitanju!
Sažetak
- Marketing u stvarnom vremenu strategija je koju morate poznavati. To je neophodno.
- Iako u njoj ima puno spontanosti, vrijedi se kladiti na aktivnosti koje pružaju „bonus” u obliku umnožene recepcije.
- Već znate što je temelj privlačnog sadržaja, stoga pratite trendove i vijesti!
Odgovori