Sadržaj marketinga u stvarnom vremenu (RTM) – ostanite u toku

Sadržaj

Postoji mnogo čimbenika koji određuju uspješnost prodaje vašeg sadržaja. Učinci se povezuju s brojnim ovisnostima, ali u nekim situacijama najveću korist pruža tako jednostavan parametar kao… vrijeme! U današnjem članku raspravljat ćemo o stvaranju sadržaja u vezi s marketingom u stvarnom vremenu, zahvaljujući čemu ćete bolje iskoristiti buduće prilike.

Što je marketing u stvarnom vremenu?

To je jedna od onih vrsta definicija gdje sam naziv u biti objašnjava srž navedene stvari.

Marketinške aktivnosti u stvarnom vremenu (RTM) usredotočene su na trenutne teme koje su prilično popularne (obično unutar uskog vremenskog okvira).

Zbog činjenice da je određena tema u središtu pažnje, sadržaj u vezi s njom obilježavaju veći doseg i širenje aktivnosti, što utječe na bolje marketinške rezultate.

Naravno, sve to dolazi pod uvjetom pravilne upotrebe vremenskog okvira i iskorištavanja pravoga trenutka – kada je tema na vrhuncu, ali je još konkurencija nije primijetila i raspravljala o njoj. Što je tema osjetljivija na RTM, to joj brže „istječe vrijeme”. Zato prekasna reakcija drastično smanjuje korisne učinke te ne pobuđuje takav interes među primateljima.

Sadržaj ili marketing u stvarnom vremenu

Može se činiti da je vrijeme, a ne sadržaj, važno u slučaju RTM-a. No morate zapamtiti da učinke copywritinga ne pogađa samo jedan čimbenik – čak ni u ovoj situaciji.

Dosadan, siv ulazak neće postići dobre rezultate bez obzira na vrijeme. Da biste iskoristili puni potencijal marketinga u stvarnom vremenu, sadržaj ne smije imati nikakve nedorečenosti.

Zato se upoznajte sa sljedećim savjetima:

  • Poigrajte se osjećajima primatelja – dojmovi generiraju snažne reakcije, a time i popularnost, stoga su najpopularnije teme obično jednostavne za čitanje, dok je skupina primatelja i čitatelja izuzetno raznolika i kaotična. Koristite se temeljnim načelima B2C copywritinga jer vaš sadržaj treba biti sličan tome.
  • Privucite pažnju primatelja istaknutim uvodom – prvi odlomak unosa mora jasno biti povezan s temom korištenom u RTM-u. Slijepilo na banere među publikom napreduje, ali satirični slogan ili kontroverzni naslov i dalje mogu vrlo učinkovito privući primatelje.
  • Budite kreativni – nažalost, aktualne teme s velikom publikom nisu prikladne za akademske rasprave u marketinške svrhe. Stavite ulog na nekonvencionalan pristup ovom pitanju!

Sažetak

  • Marketing u stvarnom vremenu strategija je koju morate poznavati. To je neophodno.
  • Iako u njoj ima puno spontanosti, vrijedi se kladiti na aktivnosti koje pružaju „bonus” u obliku umnožene recepcije.
  • Već znate što je temelj privlačnog sadržaja, stoga pratite trendove i vijesti!

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga