Kako izraditi savršenu karticu proizvoda?

Sadržaj

Kartica proizvoda najvažniji je element svake internetske trgovine. Dobro dizajnirana kartica ne samo da će potaknuti potencijalne kupce na kupnju, već će također značajno utjecati na vidljivost vaše trgovine na pretraživačima. Kako izraditi savršenu karticu proizvoda? Koje bi informacije trebala sadržavati da bi doista prodavala? Imamo nekoliko korisnih informacija za vas.

Kartica proizvoda – što je to?

Kartica proizvoda podstranica je na internetskoj trgovini gdje možete pronaći sve informacije o proizvodu koji se prodaje.

Kartica proizvoda dizajnirana je kako bi se potencijalnim kupcima pružile sve informacije o proizvodu na najpristupačniji i najdetaljniji mogući način, kao što su naziv, cijena, izgled ili tehničke specifikacije. Pomaže u ponovnom stvaranju iskustva kupnje u fizičkoj trgovini.

Najvažniji elementi kartice proizvoda naziv su proizvoda, njegove fotografije i cijena. Ovi elementi trebaju se smjestiti na vrhu stranice proizvoda.

.

U nastavku nalaze se opis, mjerenja, sastav, dodatne informacije ili recenzije kupaca.

Kartica proizvoda – zašto je toliko važna?

Dobro dizajnirana kartica proizvoda ključ je uspjeha. Ona je temeljni element komunikacije koji potencijalnim kupcima pruža informacije o proizvodu i pomaže im da donesu brze i prikladne odluke. Povećava prodaju i ima pozitivan utjecaj na imidž vašega poduzeća.

Prikladna kartica proizvoda također ima ogroman utjecaj na rezultate pretraživanja na Googleu. Algoritmi cijene kvalitetan sadržaj i prisutnost ključnih riječi, što povećava položaj trgovine i privlači više potencijalnih kupaca na internetsku stranicu.

Što bi se trebalo uključiti u karticu proizvoda?

Kupci vole imati izbor i… znanje. Prije nego što odluče kupiti određeni proizvod, mogu provesti čak i nekoliko sati tražeći informacije, mišljenja i najbolju ponudu. Zato trebate učiniti sve što je moguće kako biste pružili što više detalja na svojoj internetskoj stranici. Dakle, što bi trebalo biti obavezno na kartici proizvoda?

Naziv proizvoda

Krenimo s osnovnom stvari – nazivom proizvoda. Iako to nije ključni element u procesu kupnje, utječe na pozicioniranje u pretraživaču i olakšava navigaciju u trgovini.

Naziv proizvoda mora biti razumljiv, potpun, jasan, ispravan i identičan proizvodu koji se prikazuje na kartici. Trebao bi uključivati naziv kategorije, brend, model i ako je moguće, i boju i svrhu proizvoda.

Cijena proizvoda

Cijena proizvoda je jedan od najtraženijih elemenata na kartici proizvoda. Ima najveći značaj u cijelom procesu kupovine. Stoga je potrebno da bude odgovarajuće istaknuta i dobro vidljiva. Cijena također treba biti prilagođena pojavljivanju promocija, rasprodaja, kodova za popust i sniženja.

Nitko od nas ne voli iznenađenja ili skrivene troškove. Stoga, pobrinite se da je cijena koju prikazujete na kartici proizvoda trenutna i konačna. Uvijek obavijestite kupce o dodatnim troškovima vezanim uz pakiranje ili dostavu te ne zaboravite naznačiti je li cijena neto ili bruto.

Fotografije

Dobre, jasne i privlačne fotografije temeljni su element svake kartice proizvoda. One privlače pažnju i često imaju odlučujuću ulogu u donošenju odluke o kupnji. Neka se fotografije usredotoče na najvažnije značajke proizvoda i njegove detalje.

Pobrinite se da fotografije prikazuju proizvod iz različitih perspektiva i kutova – sa strane, s leđa, odozgo ili odozdo.

Također razmislite o tome što bi potencijalni kupac želio vidjeti u proizvodu – na primjer, da pogleda unutra – i pokušajte to prikazati.

Također se pobrinite za pravilno uređenje. Ako prodajete zelenu sofu, pokažite kako će izgledati u prostranom dnevnom boravku, a ako je u pitanju čipkana haljina, pobrinite se da je prikažete na modelu. Obavezno obratite pažnju na to jesu li sve fotografije koje se prikazuju na internetskoj stranici međusobno usklađene i da se uklapaju u isti stil. Ništa ne uništava imidž trgovine kao neodgovorne fotografije na nasumičnoj pozadini.

Opis proizvoda

Još je jedno ključno pitanje opis proizvoda. I to je ono na što biste se trebali najviše usredotočiti. Pobrinite se  da je svaki opis jedinstven, zanimljiv i sveobuhvatan. Koristite se jezikom prednosti, identificirajte probleme korisnika i pokažite kako vaš proizvod može pomoći u njihovu rješavanju. Razmislite o tome koje su informacije najvažnije s gledišta primatelja, što bi ih moglo zanimati i što bi mogli pitati.

Nikada ne kopirajte opise s internetskih stranica konkurencije. To ne samo da pogoršava vaš položaj u pretraživačima, već i gubite vjerodostojnost u očima potencijalnih kupaca. Usredotočite se na tehničke parametre i zapamtite da nema svatko vremena (ili želje) čitati cijeli opis u detalje. Većina korisnika samo prelazi preko teksta i vizualno hvata najvažnije informacije. Stoga:

  • podebljajte ključne riječi
  • podijelite opis u odlomke
  • upotrijebite naslove i podnaslove
  • upotrebljavajte natuknice
  • upotrebljavajte tablice, grafike i ikone.

I nemojte se brinuti da će opis proizvoda biti predugačak. Bolje je napisati nekoliko riječi više nego se bojati da kupac neće pronaći neke informacije i krenuti ih tražiti na internetskoj stranici konkurencije.

Poziv na akciju

Glavni je element svake kartice proizvoda jasan, privlačan gumb Poziv na akciju, na primjer „Kupi odmah” ili „Dodaj u košaricu”. Zahvaljujući tom gumbu korisnik može obaviti kupnju i dovršiti cijelu transakciju. Gumb Poziv na akciju trebao bi se nalaziti na vidljivom mjestu, po mogućnosti s desne strane iznad linije za pomicanje. Njegova boja trebala bi se jasno istaknuti u odnosu na pozadinu cijele stranice proizvoda.

Na kartici proizvoda također možete uključiti i druge gumbe koji će potaknuti određene radnje, poput „dodaj u favorite”, „dodaj recenziju”, „odaberi dodatak”, „odaberi u setu” i slične. No imajte umjerenost na umu jer previše gumba može preopteretiti i odbiti potencijalne kupce.

Preostale informacije

Svaki klijent mora imati pristup svim informacijama u vezi s narudžbom. Stoga, na kartici proizvoda trebaju se navesti sljedeći podaci: uvjeti i vrijeme dostave, načini plaćanja, jamstvo i povratne informacije te dostupne opcije. Ako se vaši proizvodi mogu kupiti na rate ili preuzeti u trgovini, uključite te informacije na kartici. Možda će netko odlučiti kupiti od vas upravo zbog toga.

Ako poslujete u odjevnoj industriji, svakako uključite tablicu veličina na kartici proizvoda. Veličine nisu uvijek iste, i nitko ne želi nagađati ima li vaš „M” točno iste dimenzije kao „M” popularnog lanca trgovina. Pružanjem točnih mjera obuće i odjeće ne samo da ćete uštedjeti vrijeme nego i novac. Kupac će moći bolje odabrati veličinu za sebe i neće morati mijenjati ili vraćati proizvod, što, kako znamo, predstavlja trošak.

Što se još može pronaći na kartici proizvoda?

U kartici proizvoda također možete uključiti dodatne elemente koji će pomoći u bržem donošenju odluke o kupnji. Samo upotrebljavajte nekoliko psiholoških trikova:

Primijenite pravilo nedostupnosti

Općepoznato je da ljudi cijene i žele proizvode koji nisu dostupni. Stoga, ako u vašem skladištu ima samo nekoliko komada određenog proizvoda, svakako uključite tu informaciju. Vizija nedostupnosti stvorit će pritisak na potencijalne kupce, potičući ih da obave kupnju i donesu odluku brže. Ovaj učinak možete dodatno pojačati dodavanjem informacije da nekoliko drugih ljudi trenutno pregledava isti proizvod ili da će promocija za njega završiti za nekoliko minuta.

Pokažite društveni dokaz ispravnosti

Društveni dokazi jedan su od temeljnih načela koji upravljaju ljudskim ponašanjem. Prema njemu, vjerojatnije je da ćemo kupiti nešto što je prethodno odabralo više ljudi. Jer ako je proizvod toliko popularan, mora biti dobar. Želite li upotrijebiti ovo načelo za sebe? Pokažite koliko je već kupaca kupilo vaš proizvod.

Iskoristite iskustva drugih osoba

Do 95 % korisnika čita recenzije kupaca na internetu, a više od polovice oslanja se na njih prilikom prvih kupnji. Ove statistike pokazuju koliki utjecaj mišljenja drugih internetskih korisnika imaju na odluke o kupnji. Stoga uključite ocjene i recenzije proizvoda na svojoj stranici proizvoda i potaknite svoje kupce da podijele svoja iskustva s kupnjom. Podijelite reference, recenzije u tisku, na internetu i televiziji. Pokažite i izgradite povjerenje i autoritet u očima svojih kupaca.

Sažetak

  • Izgled kartice proizvoda i informacije koje treba uključiti uglavnom ovise o proizvodima koje prodajete i industriji u kojoj djelujete.
  • Razmotrite koji će elementi biti ključni iz perspektive vaše trgovine i usredotočite se na njih.
  • Možete također upotrebljavati neke psihološke trikove koji će pomoći kupcima da brže donesu odluku o kupnji. Ispitujte i pažljivo pratite ponašanje kupaca.
  • Ne bojte se napraviti promjene jer katkad čak i naizgled mala promjena (poput boje gumba za poziv na akciju) može povećati prodaju i do 50 %.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

16.01.2025 Marketing
14.01.2025 Copywriting
13.01.2025 Copywriting
10.01.2025 Marketing
22.12.2024 Content Marketing
21.12.2024 Content Marketing
20.12.2024 Content Marketing
19.12.2024 SEO
17.12.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga