Kako planirati objave na LinkedInu i zašto vrijedi to raditi?

Sadržaj

Nedavno je popularnost društvene mreže LinkedIn počela rasti. Objavljivanje je mogućnost kojom se često koristi. Objave pomažu u izgradnji dosega i povećanju odanosti publike. Kako planirati objave na LinkedInu? Zašto to vrijedi raditi? Koje alate upotrebljavati? Sve ćete saznati iz članka ispod!

Što je LinkedIn i zašto je stvoren?

LinkedIn je međunarodna društvena mreža koja se koncentrira na profesionalni razvoj svojih korisnika.

Ova usluga stvorila se prvenstveno s ciljem stvaranja profesionalnih profila, objavljivanja poslovnih ili studentskih ponuda, izgradnje poslovnih mreža te slanja životopisa. Trenutno okuplja preko 950 milijuna korisnika iz više od 200 zemalja diljem svijeta.

Platforma ima funkciju objavljivanja, što omogućava još bolje predstavljanje znanja i vještina te olakšava profesionalne rasprave. No važno je redovito ažurirati svoj profil kako bi se povećala vidljivost i steklo više povjerenja među ostalim korisnicima.

Zašto vrijedi planirati objave na LinkedInu?

Planiranje objava na LinkedInu odlično je rješenje kako za osobne tako i za poslovne profile. Takva aktivnost donosi brojne prednosti.

Dlaczego warto planować posty na LinkedIn?

Sustavnost radnji

Za planiranje objava nije potrebna svakodnevna priprema materijala za objavu jer sve možete unaprijed obaviti. To će biti posebno korisno ako imate različite društvene mreže.

Bolja vidljivost na platformi

Redovite objave na zidu pomažu povećati vidljivost na platformi. U slučaju osobnog profila to privlači potencijalno zainteresirane poslodavce. S druge strane, poslovni računi grade imidž stručnjaka i također stječu odanost među korisnicima.

Povećanje angažmana publike

Redovitim dodavanjem objava dobit ćete mnogo više angažiranih čitatelja. Dovoljno je jednostavno prilagoditi prikladno vrijeme objave prema potrebama svoje publike.

Jednostavnija optimizacija strategije komunikacije

Planiranje objava sjajna je prilika za provjeru kvalitete svojeg sadržaja prije službenog objavljivanja. Omogućuje vam procjenu zadovoljava li korisničke zahtjeve te pomaže li u izgradnji dosljedne i učinkovite komunikacije. Ovim postaje lakše postići marketinške ciljeve.

Učestalost i vrijeme objavljivanja postova na LinkedInu

Nema definitivnog odgovora na pitanje koliko često bi se trebalo objavljivati na LinkedInu. To uvelike ovisi o vašim mogućnostima i očekivanjima korisnika. Stoga vrijedi prvo razmotriti svoju strategiju i odrediti broj objava tjedno. Također je važno uzeti u obzir vrijeme potrebno za odgovor ili uspostavljanje kontakta s primateljima.

Vrijeme objave na LinkedInu individualna je stvar jer uvelike ovisi o publici.

Da biste pronašli pravo vrijeme, dobro rješenje bit će redovna analiza statistike o materijalima, što će vam omogućiti provjeru kada su primatelji najaktivniji.

Prema stručnjacima s Influencer Marketing Huba, to su utorak, srijeda i četvrtak između 8 i 10 sati, iako se srijeda u 12 sati pokazala kao najpopularnija. Radnim danima treba izbjegavati vrijeme spavanja, od 22 sata do 6 sati ujutro, kao i vrhunac dana, koji je u rano poslijepodne.

Kako planirati objave na LinkedInu?

Želite li da vaše objave budu učinkovite i pruže širi doseg vašem profilu? U nastavku predstavljamo univerzalne savjete.

Planirajte vrijedan sadržaj koji će zanimati čitatelja

Za stvaranje vrijednog sadržaja na društvenim mrežama potrebno je pravilno planiranje. Iz tog razloga različite će vrste alata za automatizaciju radnji odlično funkcionirati. Pomoći će izbjegavanju situacija u kojima zanemarujete dosljednost zbog iznenadnih događaja. Istovremeno određivanjem unaprijed što treba pisati, bit će lakše doseći publiku putem zanimljivih objava.

Želite li iskoristiti potencijal najveće poslovne platforme na svijetu? Prijavite se na naš tečaj na LinkedInu i promičite svoje poduzeće kako biste privukli nove klijente!

Tečaj za LinkedIn

Prilagodite broj objava

Prije početka redovitog objavljivanja najbolje je odrediti količinu i vrijeme objava. Tako ćete uspostaviti rutinu i istovremeno pokazati drugim korisnicima svoj profesionalni pristup i predanost. Zanimljivo je da u slučaju osobnog profila potrebno je stvoriti veći broj objava nego na stranicama poduzeća.

Objavljujte i kratke objave i ostali sadržaj

Jedan od važnih čimbenika koji utječu na interes čitatelja raznolikost je objavljenih materijala. Iz tog razloga vrijedi osigurati da su na profilu dostupne redovite objave kao i opsežni članci ili videozapisi u vezi s industrijom. Tako ćete privući više angažiranih korisnika.

Upoznajte mišljenja svoje publike

Ako želite bolje upoznati svoju publiku, savršeno rješenje bilo bi stvaranje posebnog istraživanja koje prikuplja povratne informacije od korisnika. Trenutno platforma pruža tu mogućnost na razini portala, ali važno je zapamtiti da pitanja trebaju sadržavati najviše 140 znakova. Na svako pitanje mogu se dodati četiri odgovora od po 30 znakova. Rezultati se mogu pratiti u stvarnom vremenu.

Izgradite profesionalne odnose u vlastitoj industriji

Nije dovoljno samo objavljivati kako biste povećali popularnost na društvenim mrežama. Također je važno čitati sadržaj drugih i ostavljati vrijedne komentare izražavajući svoje mišljenje o određenoj temi. Također vrijedi brinuti se o proširivanju svoje mreže kontakata.

Analizirajte svoje postupke

Ključ planiranja odgovarajućih radnji na društvenim mrežama njihova je redovita analiza. Provjerom statistika prikupit ćete sve korisne informacije o objavama, kao što su vrste sadržaja koje čitatelji cijene, vrijeme najveće angažiranosti, kao i poduzete reakcije, uključujući lajkove, komentare i klikove na poveznice.

Planiranje objava na LinkedInu – najzanimljiviji alati

Ako vam je stalo do učinkovitog planiranja objava na LinkedInu, najbolje rješenje bilo bi koristiti se već izrađenim alatima. Širok izbor aplikacija omogućit će vam izgradnju profesionalnog profila. Popularni prijedlozi uključuju:

Crowdfire

Jedan od rijetkih besplatnih alata koji će vam pomoći u planiranju i otkrivanju vrijednog sadržaja. Omogućuje vam upravljanje svim vašim računima društvenih mreža s jednog mjesta, mjerenje učinkovitosti pojedinih objava i praćenje interakcija korisnika. U besplatnom paketu imate mogućnost upravljanja do 3 kanala s 10 objava dnevno. Dodatno dostupna je i premium inačica.

Publer

Ovo je jedan od preporučenih alata koji omogućuje upravljanje sadržajem na platformama poput Facebooka, Instagrama, Linkedina, YouTubea ili TikToka. Ističe se svojom izuzetno jednostavnom i intuitivnom uporabom. S glavne ploče možete provjeriti izgled gotovih objava i također povezati softver sa svojim rasporedom koji ste izradili u Excelu.

NapoleonCat

Web aplikacija savršena je za svakodnevno planiranje objava na društvenim mrežama. Njezina popularnost proizlazi iz odličnog omjera cijene i kvalitete. Među njezinim neospornim prednostima može se spomenuti i niz značajki, uključujući neograničen broj objava i sveobuhvatni dizajn, spremanje skica kao i jednostavnu suradnju s timom.

SocialPilot

Smatra se jednim od najprofesionalnijih programa za upravljanje društvenim mrežama i automatizaciju objava. Omogućuje povezivanje sa svim glavnim platformama. Cijeli je proces jednostavan i izuzetno praktičan. Osim planera dostupne su i druge opcije poput naprednog upravljanja timom, specijaliziranog uredničkog kalendara, funkcija RSS kanala i transparentnih statistika.

Onlypult

Alat koji su slobodno odabrale velike korporacije, poput Coca Cole ili Samsunga. Omogućuje upravljanje većim brojem profila na društvenim mrežama istovremeno, nudeći brojne značajke poput uređivanja fotografija i videozapisa, zakazivanja objava putem kalendara, odabira heštegova i analiziranja prethodnih aktivnosti.

Sažetak

  • LinkedIn je međunarodna platforma za društveno umrežavanje usmjerena na razvoj karijere svojih korisnika.
  • Planiranje objava na LinkedInu korisno je rješenje jer pomaže u svakodnevnoj organizaciji aktivnosti i sustavnom objavljivanju materijala.
  • Učestalost objava treba prilagoditi individualnim potrebama i mogućnostima.
  • Na tržištu postoji mnogo alata za planiranje objava na društvenim mrežama. Među njima se mogu spomenuti Publer, NapoleonCat i Crowdfire s besplatnom inačicom.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

16.01.2025 Marketing
14.01.2025 Copywriting
13.01.2025 Copywriting
10.01.2025 Marketing
22.12.2024 Content Marketing
21.12.2024 Content Marketing
20.12.2024 Content Marketing
19.12.2024 SEO
17.12.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga