Dizajner sadržaja – što radi i koliko zarađuje?

Sadržaj

Jedna je od najnovijih specijalizacija u internetskom marketingu dizajner sadržaja. Aktivnosti stručnjaka u ovom području pomažu u razvoju poduzeća i stjecanju novih klijenata. Kao rezultat toga pomažu u povećanju prodajnih prihoda. Što točno radi dizajner sadržaja i koliko zarađuje? U sljedećem članku predstavljamo najvažnije informacije o ovom zanimanju.

Tko je dizajner sadržaja?

Dizajner sadržaja odgovoran je za dizajniranje i objavljivanje sadržaja, brinući se o njegovoj vizualnoj prezentaciji, a katkad i zvuku.

Glavni je cilj stručnjaka u ovom području pružanje specifičnih informacija na privlačan način za čitatelja. Suradnja s njima ne samo da pozitivno utječe na imidž brenda već i prirodno poboljšava rezultate prodaje.

Koji su zahtjevi poslodavca za ovaj položaj?

Za rad kao dizajner sadržaja potrebno je kombiniranje aspekata povezanih s copywritingom i dizajnom, a katkad i videomarketingom.

Neka od najčešćih očekivanja poslodavaca uključuju:

  • iskustvo u internetskom marketingu
  • razvoj internetskih stranica i programiranje mobilnih aplikacija
  • dizajniranje informacijske arhitekture i hijerarhije sadržaja
  • odlične vještine pisanja, savršeno poznavanje hrvatskog jezika i pravila interpunkcije
  • stručnost u grafičkom dizajnu i uređivanju videozapisa, kao i vještine u upotrebi alata za digitalni marketing.

Osim toga dizajner sadržaja trebao bi imati visoko razvijene analitičke vještine i poznavati alate za mjerenje učinkovitosti radnji. Redovitim ispitivanjem učinkovitosti objavljenog sadržaja mnogo je lakše razumjeti potrebe čitatelja i odrediti područja koja zahtijevaju poboljšanje. Poznavanje engleskog jezika također može biti korisno.

Najvažnije dužnosti dizajnera sadržaja

Među najčešćim zadacima u ovom zanimanju izdvajamo:

  • pisanje UX sadržaja
  • planiranje i implementaciju ukupne strategije sadržaja
  • izradu skica, prototipa i dizajniranje sučelja
  • dizajniranje informacijske arhitekture i hijerarhije sadržaja
  • provođenje testova i prikupljanje podataka.

No teško je nedvosmisleno definirati odgovornosti dizajnera sadržaja. Sve ovisi o tome surađuju li izravno s nekim brendom ili rade u marketinškoj agenciji. Također je važna priroda djelatnosti poduzeća i vrsta objavljenog sadržaja.

Pripremljene publikacije trebaju biti jednostavne i razumljive za širok raspon primatelja, a istovremeno uvjerljive.

Ovo se posebno odnosi na teške probleme i za to je potrebno specijalizirano znanje.

Dizajner sadržaja – plaće

Zarade dizajnera sadržaja, kao i drugih srodnih zanimanja, obilježava široki raspon. Čimbenici poput politike poduzeća i marketinške strategije, opseg odgovornosti i iskustvo zaposlenika to određuju. Neki ponuđeni poslovi mogu uključivati dodatni rad, dok za drugi može biti potrebno puno radno vrijeme.

Koja je razlika između dizajnera sadržaja i UX pisca?

Iako su dizajner sadržaja i UX pisac slična zanimanja, postoji nekoliko važnih razlika među njima. U slučaju prvog zanimanja broj će zadataka biti nešto veći. S druge strane drugo zanimanje ostaje usmjereno na stvaranje sadržaja i izradu prototipa softvera.

Glavna razlika između njih također je činjenica da dizajner sadržaja igra značajnu ulogu u planiranju strategije sadržaja i uključen je u arhitekturu informacija.

Sažetak

  • Dizajner sadržaja odgovoran je za dizajniranje i objavljivanje sadržaja, dok istovremeno vodi brigu o njegovu vizualnom, a katkad i auditivnom prikazu.
  • Obveze dizajnera sadržaja uključuju, između ostalog, pisanje UX sadržaja, planiranje i provedbu cjelokupnih strategija sadržaja te dizajniranje arhitekture informacija i hijerarhije sadržaja.
  • Zarada u ovom zanimanju varira u širokom rasponu ovisno o vrsti zaposlenja, iskustvu i radnom okruženju.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

30.11.2024 Content Marketing
29.11.2024 SEO
28.11.2024 Marketing
27.11.2024 E-commerce
26.11.2024 Marketing
25.11.2024 Marketing
24.11.2024 Content Marketing
23.11.2024 Social Media
22.11.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga