Dizajner sadržaja – što radi i koliko zarađuje?
Jedna je od najnovijih specijalizacija u internetskom marketingu dizajner sadržaja. Aktivnosti stručnjaka u ovom području pomažu u razvoju poduzeća i stjecanju novih klijenata. Kao rezultat toga pomažu u povećanju prodajnih prihoda. Što točno radi dizajner sadržaja i koliko zarađuje? U sljedećem članku predstavljamo najvažnije informacije o ovom zanimanju.
Tko je dizajner sadržaja?
Dizajner sadržaja odgovoran je za dizajniranje i objavljivanje sadržaja, brinući se o njegovoj vizualnoj prezentaciji, a katkad i zvuku.
Glavni je cilj stručnjaka u ovom području pružanje specifičnih informacija na privlačan način za čitatelja. Suradnja s njima ne samo da pozitivno utječe na imidž brenda već i prirodno poboljšava rezultate prodaje.
Koji su zahtjevi poslodavca za ovaj položaj?
Za rad kao dizajner sadržaja potrebno je kombiniranje aspekata povezanih s copywritingom i dizajnom, a katkad i videomarketingom.
Neka od najčešćih očekivanja poslodavaca uključuju:
- iskustvo u internetskom marketingu
- razvoj internetskih stranica i programiranje mobilnih aplikacija
- dizajniranje informacijske arhitekture i hijerarhije sadržaja
- odlične vještine pisanja, savršeno poznavanje hrvatskog jezika i pravila interpunkcije
- stručnost u grafičkom dizajnu i uređivanju videozapisa, kao i vještine u upotrebi alata za digitalni marketing.
Osim toga dizajner sadržaja trebao bi imati visoko razvijene analitičke vještine i poznavati alate za mjerenje učinkovitosti radnji. Redovitim ispitivanjem učinkovitosti objavljenog sadržaja mnogo je lakše razumjeti potrebe čitatelja i odrediti područja koja zahtijevaju poboljšanje. Poznavanje engleskog jezika također može biti korisno.
Pročitajte također
Najvažnije dužnosti dizajnera sadržaja
Među najčešćim zadacima u ovom zanimanju izdvajamo:
- pisanje UX sadržaja
- planiranje i implementaciju ukupne strategije sadržaja
- izradu skica, prototipa i dizajniranje sučelja
- dizajniranje informacijske arhitekture i hijerarhije sadržaja
- provođenje testova i prikupljanje podataka.
No teško je nedvosmisleno definirati odgovornosti dizajnera sadržaja. Sve ovisi o tome surađuju li izravno s nekim brendom ili rade u marketinškoj agenciji. Također je važna priroda djelatnosti poduzeća i vrsta objavljenog sadržaja.
Pripremljene publikacije trebaju biti jednostavne i razumljive za širok raspon primatelja, a istovremeno uvjerljive.
Ovo se posebno odnosi na teške probleme i za to je potrebno specijalizirano znanje.
Dizajner sadržaja – plaće
Zarade dizajnera sadržaja, kao i drugih srodnih zanimanja, obilježava široki raspon. Čimbenici poput politike poduzeća i marketinške strategije, opseg odgovornosti i iskustvo zaposlenika to određuju. Neki ponuđeni poslovi mogu uključivati dodatni rad, dok za drugi može biti potrebno puno radno vrijeme.
Koja je razlika između dizajnera sadržaja i UX pisca?
Iako su dizajner sadržaja i UX pisac slična zanimanja, postoji nekoliko važnih razlika među njima. U slučaju prvog zanimanja broj će zadataka biti nešto veći. S druge strane drugo zanimanje ostaje usmjereno na stvaranje sadržaja i izradu prototipa softvera.
Glavna razlika između njih također je činjenica da dizajner sadržaja igra značajnu ulogu u planiranju strategije sadržaja i uključen je u arhitekturu informacija.
Sažetak
- Dizajner sadržaja odgovoran je za dizajniranje i objavljivanje sadržaja, dok istovremeno vodi brigu o njegovu vizualnom, a katkad i auditivnom prikazu.
- Obveze dizajnera sadržaja uključuju, između ostalog, pisanje UX sadržaja, planiranje i provedbu cjelokupnih strategija sadržaja te dizajniranje arhitekture informacija i hijerarhije sadržaja.
- Zarada u ovom zanimanju varira u širokom rasponu ovisno o vrsti zaposlenja, iskustvu i radnom okruženju.
Odgovori