Recept kako postići bolje rezultate pretraživanja na Googleu

Sadržaj

Vodeći položaji na Googleovu rangiranju izuzetno su sočna trešnja na vrhu marketinške torte. U sljedećem članku analizirat ćemo sve potrebne sastojke koji će vam pomoći da se probijete u rezultatima pretrage. Što treba učiniti kako bismo svoju internetsku stranicu prikazali na višem položaju u Googleovim rezultatima pretraživanja? Pročitajte članak u nastavku!

Kako postići bolje rezultate pretraživanja na Googleu?

Da bi recept bio potpuno uspješan, potrebno je imati neke ključne sastojke:

  • internetsku stranicu s minificiranim kodom (što kraće vrijeme učitavanja, to bolje)
  • veliku količinu zanimljivog sadržaja (po mogućnosti u obliku redovnih objava)
  • zbirku vanjskih poveznica (u obliku sponzoriranih članaka i stranica za pretprodaju)
  • neprekidno poboljšavanje vlastite internetske stranice kako bi zadovoljila potrebe korisnika (UX, uključujući mikrokopiju).

Kako biste istaknuli okus, vodite portale na društvenim medijima (kao što su Facebook ili Google My Business) i redovito odgovarajte na rasprave u komentarima.

Imajte na umu da nije važan izgled vaše kuhinje, nego sastojci koje stavljate u zdjelu – moraju biti najviše kvalitete, a proces kuhanja i pečenja mora biti ispunjen strašću i autentičnošću.

Upotreba gotovih trikova i prečaca neće poboljšati konačni rezultat. Naprotiv, ništa u gastronomiji ne odražava SEO načela bolje od zrenja sira ili vina – što više strpljenja, dublji će i izražajniji biti okus.

No ne postoji poseban recept koji će vam reći kako se probiti kroz rezultate pretraživanja. To ovisi o specifičnoj industriji, aktivnostima konkurencije, kao i trenutnoj potražnji kupaca. Jedno je sigurno i očito: pozicioniranje je dugoročni proces koji uključuje brojne, čak i neke nepoznate čimbenike.

Zato jednostavno trebate obavljati svoj posao i razvijati svoju internetsku stranicu – pružiti zanimljive i jasne SEO tekstove kako bi korisnicima bilo lakše da se kreću vašom internetskom stranicom i precizno oblikuju vašu ponudu.

Google se vodi korisničkom udobnošću kao i maksimalnim zadovoljstvom.

Ako je vaša internetska stranica vrijedna, pretraživač će je nagraditi visokim položajem na ljestvici. U teoriji je to jednostavno, ali u praksi ćete morati uložiti puno rada i intelektualnog truda kako biste zadovoljili očekivanja potrošača koja stalno rastu.

Sažetak

  • Besmisleno je tražiti detaljna pravila i odgovore na pitanje kako postići bolje rezultate pretraživanja na Googleu.
  • Odgovarajuća strategija i radnje ovise o vašim trenutnim resursima i situaciji na tržištu. Prije svega brinite se o kvaliteti na svaki mogući način.
  • Brzo učitavanje stranice, vrijedan sadržaj, kao i korisnička udobnost – to su osnovni uvjeti koji se mogu zadovoljiti na brojne načine. No za svaki od njih potreban je vaš angažman, bez prečaca.
  • Ništa nije besplatno, čak ni visoki položaji u pretraživaču, ali ako se pojave – priznat ćete da je vrijedilo čekati rezultate.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning
06.10.2024 Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga