Čvorište sadržaja – kako organizirati tekstove?

Ako je naša internetska stranica posvećena nekoliko pitanja i tema ili ako trebamo imati izuzetno precizne podatke o određenoj temi, vrijedi razmisliti o organiziranju tih sadržaja u tzv. čvorišta sadržaja. Saznajte više detalja u našem tekstu.
Koji je najbolji način razvrstavanja velike količine sadržaja unutar internetske stranice?
Na blogu smo nekad raspravljali o sličnoj temi, a to je temeljni sadržaj, ključno područje na kojem želimo djelovati. To je vrlo učinkovita taktika koja se pokazala uspješnom. Međutim, što ako posjedujemo internetsku stranicu na kojoj se bavimo nekoliko tema, od kojih svaka zaslužuje svoj vlastiti temeljni sadržaj? Dovoljno je sagledati takvu situaciju iz šire perspektive kako bismo došli do koncepta koji će nam omogućiti da se nosimo s ovom situacijom. Ovdje govorimo o čvorištima sadržaja.
Čvorište sadržaja, koje se naziva i centar sadržaja, predstavlja pregled onog učinka o kojem sanjamo.
Ideja je stoga postavljanje određenih centara informacija za određenu temu, prikupljajući sve tekstove koji su s njom povezani na jedno mjesto. Takva zbirka ima sljedeću strukturu: presjek, suštinski i opsežan članak (to je stup). Iz nje izvodimo brojne poveznice kako bismo objasnili pojedinačne probleme koje sadrže drugi tekstovi.
Kako stvoriti čvorišta sadržaja?
Želja za poboljšanjem trenutne internetske stranice ili oblikovanje sadržaja o određenoj temi od početka polazna je točka ovdje. U oba slučaja slijedimo isti postupak.
Tema koja je dobro prilagođena čvorištu sadržaja mora biti obuhvatna i imati određeni potencijal pretraživanja (treba je se pretraživati barem umjerenim intenzitetom) te odgovoriti na određenu namjeru pretraživanja (želju za proširenjem znanja).
Razgovarajmo o sve tri točke.
- Volumen se čini očiglednim – na kraju krajeva, ako želimo sakupiti neke informacije na jednom mjestu, moramo imati nešto za prikupljanje. Potencijal pretraživanja također djeluje razumljivo, većinom zato što radimo sve da bismo povećali svoj položaj na rang-ljestvici pretraživača. Ostale aktivnosti vjerojatno su dovoljne da se postigne viši položaj na SERP-u, s obzirom na to da je određena tema zanimljiva samo maloj skupini ljudi. Naposljetku – namjere. Otkrijte jesu li rezultati za ključne fraze zaista usklađeni s informacijama koje ljudi žele, za razliku od ponuda trgovina. Recimo da bi „izgradnja automobilskog motora” mogao biti takav slogan, međutim, kada korisnici traže „najbolje skije za spuštanje”, oni očekuju reference na internetske trgovine.
- Jednom kada smo identificirali odgovarajući subjekt, krajnje je vrijeme da tražimo teme koje ga čine. Koncentrirajte se na one koje također imaju potencijal, odnosno one koje korisnici često traže. To će nam omogućiti da skupimo najvažnije informacije na jednom mjestu. Opisani proces ostaje sličan traženju ključnih riječi prilikom sastavljanja teksta. Također možemo provjeriti velike agregatore sadržaja, poput Wikipedije, kako bismo vidjeli s čim je naša tema povezana.
- Posljednje, ali ne najmanje važno, osiguranje je pravilnog unutarnjeg povezivanja koje povezuje glavni članak i njegove podstranice s upotrebom sidra. Ona bi trebala biti čitljiva i transparentna kako bi proces pregledavanja bio jednostavan i ugodan. S druge strane trebate imati na umu da svaka podstranica mora sadržavati poveznicu na početnu stranicu. To je atribut za provjeru Googleovih algoritama koji će ocjenjivati našu internetsku stranicu kao prostor organiziran interno kojim se može lako navigirati.
Koje su prednosti čvorišta sadržaja?
Sada kada znamo kako oblikovati takvo čvorište sadržaja na našoj internetskoj stranici, pogledajmo bliže prednosti ovog rješenja. One nisu samo u vezi s ugodnijim iskustvom korisnika tijekom pregledavanja, već i poboljšanjem ocjena na Googleu.
Kvalitetan i zanimljiv sadržaj ključni je čimbenik za pretraživač prilikom rangiranja tekstova.
Ako pokažemo izuzetnu stručnost u određenom području, a stvaranje već spomenutih čvorišta sadržaja dokaz je za to, tada možemo steći tematski autoritet i mnogo više pregleda. Štoviše, stopa će se angažmana (prosječno vrijeme koje korisnici provode pretražujući našu internetsku stranicu, poznata kao pokazatelj angažirajućeg sadržaja) poboljšati.
Postoji mnogo dobiti. Ako se borimo s problemom velike količine nestrukturiranog sadržaja, čvorišta su sadržaja rješenje. To je jednostavan, ali učinkovit način kojim se mogu ostvariti brojne pogodnosti.
Sažetak
- Čvorište sadržaja metoda je koja nam omogućava stvaranje sadržaja dosljedne strukture na našoj internetskoj stranici.
- Takvo središte može se izgraditi od nule. Također možete upotrebljavati ili proširiti postojeći sadržaj.
- Treba osigurati da pitanje zadovoljava nekoliko zahtjeva, zahvaljujući kojima će se naša baza pravilno proširiti.
- Ovo rješenje donosi značajne prednosti.
Odgovori