Minimalizam u copywritingu

Sadržaj

Copywriting  se čini vrlo primamljivim jer vam pruža priliku da zaradite novac od svoje strasti prema pisanju. Iako je zanimanje copywritera do nedavno bilo zanemareno, sad se cijene pisci sadržaja. Kako pisati zanimljive, kreativne tekstove? Što je to minimalizam u copywritingu i zašto je tako važan?

Što je to minimalizam u copywritingu?

Minimalizam u copywritingu sposobnost je da se piše sažeto, ali točno – ovisno o potencijalu određenog pitanja.

Članak bi trebao iscrpno obraditi temu, ali nije vrijedno dodavati još odlomaka samo kako bi se povećao obujam teksta.

Copywriting je stvaranje upotrebljivog sadržaja. Njegov glavni zadatak poticanje je primatelja na određenu radnju. To je zanimljivo zanimanje za koje je potrebno puno kreativnosti i usredotočenosti. Nije dovoljno samo pisati. Ako želite pisati dobre tekstove, oni moraju biti jednostavni, kratki i konkretni.

Počnite prikupljanjem potrebnih informacija, upotrebljavajte prikladne naslove i oznake. Pišite lagano, ne brinite se o obliku, vrijeme za uređivanje teksta doći će kasnije. U fazi uređivanja analizirajte svoj tekst ima li u njemu stilističkih i gramatičkih pogrešaka, riješite se nepotrebnih riječi, rečenica ili odlomaka, ostavite samo suštinu, tj. tekst koji će imati posebnu vrijednost za čitatelja.

Zašto je važno pisati jednostavno i kako to učiniti?

Danas je ritam života vrtoglavo brz, štoviše, bombardirani smo različitim vrstama poruka svaki dan, što vrlo često dovodi do psihofizičkog preopterećenja. Većina nas ima ozbiljne probleme s koncentracijom dulje od nekoliko minuta, zbog čega čitanje obično završava zanimljivim naslovima i prvim odlomcima. Kako biste zadržali pažnju čitatelja, poruka stoga mora biti kratka i precizna. Nemojte pokušavati koristiti se složenim rečenicama i metaforama, sjetite se da copywriting nije književnost. Imajte na umu da nećete moći zadovoljiti svakoga, stoga usmjerite svoju poruku prema određenoj skupini čitatelja.

Evo nekoliko osnovnih pravila koja vrijedi razmotriti ako želite stvoriti dobar tekst u skladu s načelom minimalizma.

  • usredotočite se na jedinstvenost članka
  • pružite samo korisne, specifične informacije
  • izražavajte se jasno i kratko, izbjegavajte prenapuhane izraze
  • vodite računa o raznolikom vokabularu
  • izbjegavajte uporabu kolokvijalnog jezika i obećanja
  • pratite načelo obrnutog piramidalnog pisanja, odnosno stavite najvažnije informacije na početak teksta.

Kako pisati sve bolje tekstove prema načelu minimalizma?

Sposobnost pisanja nije urođena, iako je svatko tko je završio školu sposoban to učiniti, ali ako želite stvarati kreativne, dobre tekstove, potrebna je kontinuirana vježba pisanja.

  1. Prvo, redovito čitajte knjige, ova praksa donosi više prednosti nego što biste mogli pomisliti. Čitanje proširuje vokabular, pruža novo znanje i povećava kreativnost. Osim toga, poboljšava pamćenje i koncentraciju, te također nadahnjuje.
  2. Drugo, isključite unutarnjeg kritičara, pokušajte savladati svoj perfekcionizam. U procesu stvaranja otvoren um najvažnija je stvar, stoga pustite svoje misli da slobodno teku i prenesite ih na  „papir” bez srama. Na kraju provjerite i uredite tekst.
  3. Treće, jednostavno puno pišite i često. Vođenje dnevnika može biti dobra ideja. Ekspresivno pisanje, odnosno slobodan prijenos misli na papir, dobar je način za razvijanje vještina pisanja, ali i za oslobađanje stresa i emocionalne napetosti. Vrlo se često postupa s time kao s terapijskom metodom jer pomaže smiriti um.

Sažetak

  • Minimalizam u copywritinguje  sposobnost pisanja sažeto i jasno, ovisno o potencijalu određene teme.
  • Želite li pisati dobre tekstove u skladu s načelom minimalizma? Pišite kratko, jednostavno i jasno. To je najbolji način za stvaranje zanimljivog i korisnog članka.
  • Uvježbavajte svoje vještine pisanja čitanjem, odbacite perfekcionizam, igrajte se s riječima.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

16.01.2025 Marketing
14.01.2025 Copywriting
13.01.2025 Copywriting
10.01.2025 Marketing
22.12.2024 Content Marketing
21.12.2024 Content Marketing
20.12.2024 Content Marketing
19.12.2024 SEO
17.12.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga