Opisi proizvoda proizvođača vs SEO

Sadržaj

Brojne internetske trgovine, posebno one koje djeluju kao drop-shipping, moraju uvoziti asortiman od proizvođača. Opisi proizvoda dio su toga. Tako internetske trgovine objavljuju sadržaj na svojoj internetskoj stranici brzinom svjetlosti. Pitanje se javlja – je li takva praksa doista učinkovita i pridonosi li poboljšanju pozicioniranja. Danas ćemo ovoj temi posvetiti više pažnje…

 

Što utječe na učinke SEO tekstova?

Da bi tekstovi bili vidljivi na pretraživačima, mora se ispuniti nekoliko kvalitativnih zahtjeva. To su:

  • pouzdane informacije
  • jasna struktura
  • upotreba ključnih izraza
  • jedinstvenost.

Svi uvjeti moraju se ispuniti kako bi se postigli rezultati na Googleu. No posljednji je navedeni uvjet najproblematičniji u slučaju opisa koje pruža proizvođač.

Opisi proizvođača nasuprot pozicioniranju

Ako proizvođač dodijeli neisključivu licencu koja nam omogućuje upotrebu opisa proizvoda koje je stvorio, tada svaka trgovina ili repozitorij može upotrebljavati te opise.

To znači da bi moglo biti nekoliko internetskih stranica koje objavljuju potpuno isti sadržaj, a to ne ispunjava osnovnu značajku SEO-a – jedinstvenost.

Stoga će korisnik koji traži proizvod putem Googlea pronaći niz portala (uključujući i onaj koji posjeduje naš proizvođač). Pronalaženje razlika ili bilo kojeg posebnog elementa koji razlikuje naše poduzeće od konkurencije ostaje nemoguće! Kako se to može popraviti? Napišite vlastite opise proizvoda!

Jedinstveni opisi kao temelj SEO-a

Pisanje opisa od početka čini se teško i vremenski zahtjevno (jer stvarno jest), ali se isplati u smislu poslovnih rezultata. Zahvaljujući njima internetska trgovina ne samo da se pozicionira nego i poboljšava učinkovitost ponude i stručni imidž brenda.

Stoga, ako možete birati između kopiranja opisa s internetske stranice proizvođača ili prepisivanja i stvaranja novih, preporučujemo drugo rješenje.

To oduzima vrijeme ili novac jer nema prečaca u uspješnom marketingu. Kvalitetan i jedinstven sadržaj apsolutna je osnova koja nam pomaže povećati prodaju internetske trgovine. Kao što smo već utvrdili, opisi proizvođača ovdje nisu korisni.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

15.10.2024 Positioning
14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga