Opisi proizvoda proizvođača vs SEO
Vlasta ĐurinaBrojne internetske trgovine, posebno one koje djeluju kao drop-shipping, moraju uvoziti asortiman od proizvođača. Opisi proizvoda dio su toga. Tako internetske trgovine objavljuju sadržaj na svojoj internetskoj stranici brzinom svjetlosti. Pitanje se javlja – je li takva praksa doista učinkovita i pridonosi li poboljšanju pozicioniranja. Danas ćemo ovoj temi posvetiti više pažnje…
Što utječe na učinke SEO tekstova?
Da bi tekstovi bili vidljivi na pretraživačima, mora se ispuniti nekoliko kvalitativnih zahtjeva. To su:
- pouzdane informacije
- jasna struktura
- upotreba ključnih izraza
- jedinstvenost.
Svi uvjeti moraju se ispuniti kako bi se postigli rezultati na Googleu. No posljednji je navedeni uvjet najproblematičniji u slučaju opisa koje pruža proizvođač.
Pročitajte također
Opisi proizvođača nasuprot pozicioniranju
Ako proizvođač dodijeli neisključivu licencu koja nam omogućuje upotrebu opisa proizvoda koje je stvorio, tada svaka trgovina ili repozitorij može upotrebljavati te opise.
To znači da bi moglo biti nekoliko internetskih stranica koje objavljuju potpuno isti sadržaj, a to ne ispunjava osnovnu značajku SEO-a – jedinstvenost.
Stoga će korisnik koji traži proizvod putem Googlea pronaći niz portala (uključujući i onaj koji posjeduje naš proizvođač). Pronalaženje razlika ili bilo kojeg posebnog elementa koji razlikuje naše poduzeće od konkurencije ostaje nemoguće! Kako se to može popraviti? Napišite vlastite opise proizvoda!
Jedinstveni opisi kao temelj SEO-a
Pisanje opisa od početka čini se teško i vremenski zahtjevno (jer stvarno jest), ali se isplati u smislu poslovnih rezultata. Zahvaljujući njima internetska trgovina ne samo da se pozicionira nego i poboljšava učinkovitost ponude i stručni imidž brenda.
Stoga, ako možete birati između kopiranja opisa s internetske stranice proizvođača ili prepisivanja i stvaranja novih, preporučujemo drugo rješenje.
To oduzima vrijeme ili novac jer nema prečaca u uspješnom marketingu. Kvalitetan i jedinstven sadržaj apsolutna je osnova koja nam pomaže povećati prodaju internetske trgovine. Kao što smo već utvrdili, opisi proizvođača ovdje nisu korisni.
Vlasta Đurina
Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.Vaš komentar je dodan i čeka odobrenje.
Nedavno na blogu
Slični unosi
Stručni poslovni tekstovi
Sadržaj narudžbePopularni članci
Postanite copywriter
Podnijeti prijavuSve kategorije
Praktični tečaj copywritinga
Odgovori