Tamna objava na društvenim mrežama – kako se njome koristiti?

Kako učinkovito dosegnuti širu publiku na društvenim mrežama? Ovo je pitanje koje stalno postavljaju marketinški stručnjaci i vlasnici profila. Skrivene objave vam mogu pomoći u vezi s tim! „Neobjavljeni” sadržaj vidljiv je samo odabranim osobama. Time se omogućuje precizno ciljanje i smanjuje preopterećenje informacijama na glavnoj vremenskoj crti. Otkrijte što je tamna objava i kako se možete koristiti njome!
Što je to tamna objava?
Tamna objava, također poznata kao skrivena objava, vrsta je objave na društvenim mrežama koja nije vidljiva svima.
Ova objava neće se prikazati organskim pratiteljima. Tamne objave usmjerene su prema određenim ciljnim grupama na temelju njihovih ponašanja, interesa i demografskih podataka. Iz tog razloga skrivene objave također se definiraju kao vrsta oglašavanja na društvenim mrežama koje se ne pojavljuje na vremenskoj crti profila brenda.
Tamne objave uvelike upotrebljavaju vlasnici internetskih trgovina.
Vodite internetsku ljekarnu. Određeni korisnik pregledava kategoriju proizvoda za njegu kože. Nakon nekog vremena u njihovu feeduse pojavi se tamna objava koja promiče određenu kremu za lice za osjetljivu kožu. Ova skrivena objava nije vidljiva na profilu kozmetičkog brenda. Unatoč tome njome se precizno ciljao korisnik na temelju njegove prethodne aktivnosti.
Kako objaviti skrivenu objavu na društvenim mrežama?
Za objavu tamne objave potrebno je koristiti se alatima za oglašavanje koje nude platforme društvenih mreža. Jedan je od njih Ad Manager. Omogućuje vam stvaranje oglašivačkih kampanja, odabir ciljne publike te praćenje rezultata i učinkovitosti pojedinih objava. Također možete upotrebljavati vanjsku platformu za upravljanje društvenim mrežama.
Tamna objava na Facebooku
Da biste izradili tamnu objavu na profilu svojega poduzeća na Facebooku, otvorite Ads Manager i prijavite se na svoj poslovni račun. Zatim dodajte novu promotivnu objavu. Odaberite hoće li skrivena objava biti kružni prikaz, fotografija, video ili samo tekstovna objava. Da biste osigurali da je to tamna objava, odaberite opciju „Upotrebljavaj ovu objavu samo u oglasima”. U posljednjem koraku odaberite kome bi se trebala usmjeriti skrivena objava.
Tamna objava na Instagramu
Na Instagramu svaki se oglas može smatrati tamnom objavom. Promicane objave na platformi prikazuju se u korisničkim feedovima, baš kao i standardne objave prijatelja. No svaka od njih ima oznaku „Sponzorirano” i gumb (CTA poziv na akciju) na dnu. Načelo objavljivanja tamnih objava isti je kao i u slučaju Facebooka.
Tamna objava na društvenim medijima – zašto vrijedi?
Tamne objave koje se upotrebljavaju na društvenim mrežama izuzetno su moćan alat koji omogućuje optimizaciju oglašivačkih kampanja. Skrivenim objavama možete postići još bolje rezultate, dobiti nove pratitelje i poboljšati prodaju. Zašto se još vrijedi koristiti tamnima objavama?
Svrha skrivenih objava poticanje je korisnika da kupe određeni proizvod koji im je privukao pažnju. To, pak, rezultira povećanjem stope konverzije, što je postotak ljudi koji su poduzeli određenu radnju (u ovom slučaju, odlazak na stranicu s određenim proizvodom/uslugom).
Pročitajte također
Precizno ciljanje
Skrivene objave na društvenim mrežama omogućuju prije svega precizno ciljanje sadržaja prema određenoj grupi korisnika. Kao rezultat toga oglašavanje je učinkovitije i doseže ljude koji su potencijalno zainteresirani za proizvod ili uslugu. Mogućnost određivanja grupe na temelju dobi, spola, lokacije ili interesa čini kampanje uspješnijima.
Smanjenje buke na vremenskoj crti
Skrivene objave ne prikazuju se na glavnoj vremenskoj crti profila, što pomaže održavanju dosljednosti i estetike objavljenog sadržaja. To vam omogućuje vođenje oglašivačkih kampanja bez narušavanja cjelokupnog stila. Ljudi koji prate vaš profil vide samo sadržaj namijenjen svima. To je posebno vrijedno kada se nude proizvodi za širok spektar publike (npr. brend odjeće s bogatim asortimanom za različite dobne skupine).
Testiranje sadržaja
Tamne objave omogućuju stvaranje različitih inačica oglasa i testiranje koja privlači najviše pažnje publike. Možete eksperimentirati s različitim vrstama naslova, poziva na akciju, grafika i tekstovnog sadržaja. Kao rezultat toga A/B testiranje (dvije varijante oglasa) postaje lakše i učinkovitije.
Sažetak
- Tamna objava vrsta je objave na društvenim mrežama koja nije vidljiva svim korisnicima.
- Skrivene objave vrsta su oglašavanja na društvenim mrežama koje se ne pojavljuju na profilnoj stranici brenda.
- Pomoću skrivenih objava možete postići još bolje rezultate, stjecati nove pratitelje i poboljšati prodaju.
- Glavne prednosti skrivenih objava na društvenim mrežama precizno su ciljanje, smanjenje buke i testiranje sadržaja.
- Za objavljivanje tamne objave na društvenim mrežama možete upotrebljavati Ad Manager.
Odgovori