U čemu se specijaliziraju pisci? Najpopularnije industrije u pisanju sadržaja

Sadržaj

Već preko 70 % poduzeća iz različitih industrija uključuje pisanje sadržaja u svojim marketinškim aktivnostima. Zbog toga pisci se sve više opredjeljuju za specifična područja kako bi zadovoljili zahtjeve tržišta. Koje industrije trenutno dominiraju u pisanju sadržaja? Saznat ćete iz ovog izvješća.

Najpopularnije industrije u pisanju sadržaja

Prema podacima s platforme contentwriter.co, najpopularnija je industrija u pisanju sadržaja obrazovanje. Udio od 9,62 % pisaca pokazuje svoje znanje u ovom području.

Poslovna industrija zauzima drugo mjesto s rezultatom od 7,08 %. S druge strane, marketing, u kojem se specijalizira 6,79% svih pisaca, zauzima treće mjesto.

Najpopularniejsze branże w content writingu

 

Najmanje popularne industrije u pisanju sadržaja

Samo 0,22 % copywritera specijalizira se za industriju namještaja. To znači da od tisuću pisaca, samo dva se smatraju stručnjacima u ovom području.

Manje popularan izbor pokazuje se industrija u kojoj se specijalizira samo 0,24 % pisaca. Jednako je rijetko i područje prijevoza, koje poznaje samo 0,25 % copywritera.

Najmniej popularne branże w content writingu

Rangiranje popularnih industrija u pisanju sadržaja

Podaci su određeni na temelju uzorka od 10269 pisaca s platforme contentwriter.co  koji su naveli svoje područje specijalizacije. Puni su rezultati sljedeći:

  • obrazovanje: 9,62%,
  • poslovanje: 7,08%,
  • marketing: 6,79 %
  • medicina: 5,52 %
  • lifestyle: 5,27 %
  • umjetnost: 5,12 %
  • automobilizam: 4,92 %
  • mediji: 4,79 %
  • tehnologija: 4.70 %
  • ljepota: 4,21 %
  • hrana: 4,17 %
  • moda: 3,57 %
  • turizam: 2,18 %
  • zaštita okoliša: 2,14 %
  • financije: 1,86 %
  • ekonomija: 1,54 %
  • igre: 1,31 %
  • ljudski resursi: 1,12 %
  • agrikultura: 0,87 %
  • nekretnine: 0,84 %
  • pravo: 0,83 %
  • građevina: 0,48 %
  • nakit: 0,38 %
  • obnovljiva energija: 0,32 %
  • prijevoz: 0,25 %
  • industrija: 0,24 %
  • namještaj: 0,22 %

U kojoj industriji vrijedi stvarati sadržaj u 2025. godini?

Prvo i najvažnije, vrijedi pisati o temama koje se podudaraju s vašom strašću i obrazovanjem. Međutim, ako imate priliku birati i kolebate se između nekoliko smjerova, razmotrite industrije najniže zasićenosti kako biste iskoristili tržišnu prazninu i lakše pronašli klijente.

Industriju obnovljive energije, koja se općenito smatra istaknutom i orijentiranom prema budućnosti, obilježava iznenađujuće niska ponuda copywritera. Slično zanimljive karijerne opcije u planiranju mogu biti promet ili građevina, gdje postoji malo konkurencije drugih stvaratelja sadržaja.

Sažetak

  • Obrazovanje je najpopularnija industrija u pisanju sadržaja. Udio od 9,62 % pisaca navodi ga kao svoju glavnu specijalizaciju.
  • Posao je također zanimljiva industrija za kopirajtere – 7,08 %, a slijedi marketing – 6,79 %.
  • Najmanji broj stručnjaka među piscima može se pronaći u području namještaja (0,22 %), industrije (0,24 %) i prijevoza (0,25 %).

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

16.01.2025 Marketing
14.01.2025 Copywriting
13.01.2025 Copywriting
10.01.2025 Marketing
22.12.2024 Content Marketing
21.12.2024 Content Marketing
20.12.2024 Content Marketing
19.12.2024 SEO
17.12.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga