U čemu se specijaliziraju pisci? Najpopularnije industrije u pisanju sadržaja
Već preko 70 % poduzeća iz različitih industrija uključuje pisanje sadržaja u svojim marketinškim aktivnostima. Zbog toga pisci se sve više opredjeljuju za specifična područja kako bi zadovoljili zahtjeve tržišta. Koje industrije trenutno dominiraju u pisanju sadržaja? Saznat ćete iz ovog izvješća.
Najpopularnije industrije u pisanju sadržaja
Prema podacima s platforme contentwriter.co, najpopularnija je industrija u pisanju sadržaja obrazovanje. Udio od 9,62 % pisaca pokazuje svoje znanje u ovom području.
Poslovna industrija zauzima drugo mjesto s rezultatom od 7,08 %. S druge strane, marketing, u kojem se specijalizira 6,79% svih pisaca, zauzima treće mjesto.
Najmanje popularne industrije u pisanju sadržaja
Samo 0,22 % copywritera specijalizira se za industriju namještaja. To znači da od tisuću pisaca, samo dva se smatraju stručnjacima u ovom području.
Manje popularan izbor pokazuje se industrija u kojoj se specijalizira samo 0,24 % pisaca. Jednako je rijetko i područje prijevoza, koje poznaje samo 0,25 % copywritera.
Rangiranje popularnih industrija u pisanju sadržaja
Podaci su određeni na temelju uzorka od 10269 pisaca s platforme contentwriter.co koji su naveli svoje područje specijalizacije. Puni su rezultati sljedeći:
- obrazovanje: 9,62%,
- poslovanje: 7,08%,
- marketing: 6,79 %
- medicina: 5,52 %
- lifestyle: 5,27 %
- umjetnost: 5,12 %
- automobilizam: 4,92 %
- mediji: 4,79 %
- tehnologija: 4.70 %
- ljepota: 4,21 %
- hrana: 4,17 %
- moda: 3,57 %
- turizam: 2,18 %
- zaštita okoliša: 2,14 %
- financije: 1,86 %
- ekonomija: 1,54 %
- igre: 1,31 %
- ljudski resursi: 1,12 %
- agrikultura: 0,87 %
- nekretnine: 0,84 %
- pravo: 0,83 %
- građevina: 0,48 %
- nakit: 0,38 %
- obnovljiva energija: 0,32 %
- prijevoz: 0,25 %
- industrija: 0,24 %
- namještaj: 0,22 %
U kojoj industriji vrijedi stvarati sadržaj u 2025. godini?
Prvo i najvažnije, vrijedi pisati o temama koje se podudaraju s vašom strašću i obrazovanjem. Međutim, ako imate priliku birati i kolebate se između nekoliko smjerova, razmotrite industrije najniže zasićenosti kako biste iskoristili tržišnu prazninu i lakše pronašli klijente.
Industriju obnovljive energije, koja se općenito smatra istaknutom i orijentiranom prema budućnosti, obilježava iznenađujuće niska ponuda copywritera. Slično zanimljive karijerne opcije u planiranju mogu biti promet ili građevina, gdje postoji malo konkurencije drugih stvaratelja sadržaja.
Sažetak
- Obrazovanje je najpopularnija industrija u pisanju sadržaja. Udio od 9,62 % pisaca navodi ga kao svoju glavnu specijalizaciju.
- Posao je također zanimljiva industrija za kopirajtere – 7,08 %, a slijedi marketing – 6,79 %.
- Najmanji broj stručnjaka među piscima može se pronaći u području namještaja (0,22 %), industrije (0,24 %) i prijevoza (0,25 %).
Odgovori