SEO na TikToku – kako to raditi i vrijedi li?

Sadržaj

Više od milijardu aktivnih korisnika mjesečno i 16 milijardi dolara prihoda u 2023. – impresivno, zar ne? Naravno, to su samo neke od brojki koje generira TikTok, jedna od najpopularnijih društveno-medijskih platformi. Nije čudo što postaje sve popularniji izvor za dosezanje potencijalnih kupaca, a način za to je putem TikTok SEO-a. Evo svega što trebate znati o tome!

Je li moguće raditi SEO na TikToku?

Apsolutno! I baš kao što se promiče interetska stranica na Googleu, SEO na TikToku omogućuje vam da dosegnete veći broj internetskih korisnika. Razlika je, međutim, u tome što ovdje ne optimizirate internetsku stranicu nego svoj račun i videozapise i fotografije koje dijelite.

TikTok SEO niz je radnji usmjerenih na poboljšanje vidljivosti objavljenog sadržaja u rezultatima pretraživanja platforme i u odjeljku „For You” (Za tebe).

Ključ uspjeha u ovom je slučaju razumijevanje TikTok algoritma, odgovornog za povezivanje sadržaja s potrebama i interesima korisnika. Glavno je što uzima u obzir:

  • ključne riječi, oznake, i ostale informacije povezane sa sadržajem objavljenim na portalu
  • interakcije korisnika, uključujući komentare, sviđanja ili dijeljenja
  • postavke korisničkog računa i opis.

Zanimljivo je napomenuti da algoritam TikToka ne uzima u obzir broj pratitelja, što znači da se i početnici mogu promicati na platformi.

TikTok SEO – kako se učinkovito pozicionirati?

SEO na TikToku razlikuje se od SEO-a na Googleu, ali je za to također potreban razvoj strategije i poduzimanje određenih radnji. Temelj je usmjeravanje sadržaja prema odgovarajućoj skupini korisnika i praćenje trendova, što će učiniti vaš sadržaj iznimno popularnim među korisnicima.

No to nije sve. Evo 6 načina kako učinkovito poboljšati TikTok SEO, što će vam pomoći da dosegnete širu publiku!

Elementy TikTok SEO

Optimizirajte profil

Ovo je pravilo broj jedan za učinkovit SEO na TikToku. U svojem profilu uključite fotografiju, dodajte informacije o tome tko ste i o čemu se radi u vašem sadržaju koji dijelite te također povežite svoju internetsku stranicu ili račune na drugim društvenim mrežama. Što više informacija pružite, to bolje – to će ne samo pomoći s pozicioniranjem nego i imati pozitivan utjecaj na to kako korisnici percipiraju vaš profil na platformi.

Također, ne zaboravite upotrebljavati ključne riječi u svim opisima, o čemu ćemo malo više razgovarati za trenutak.

Upotreba hashtagova

Hashtagovi su stekli ogromnu popularnost i ključni su na gotovo svim društveno-medijskim platformama, ali najveći značaj imaju na TikToku, značajno podržavajući proces pozicioniranja. Stoga koristite se njima u svim svojim objavama i odaberite ih tako da tematski odgovaraju vašem materijalu. TikTok Creative Center korisni je alat za odabir popularnih i relevantnih hashtagova.

Pažnja! Ako želite postići željeni učinak, stavite od 3 do 6 hashtagova, po mogućnosti na kraju opisa filma ili fotografije.

Upotrebljavajte ključne riječi

Kao što vjerojatno znate, ključne riječi imaju ključnu ulogu u SEO-u za internetske stranice na Googleu. Isto vrijedi i za TikTok SEO – vrijedi uključiti ključne riječi ne samo u opisu sadržaja nego i u objavljenim videozapisima (kako u tekstovnom tako i u govornom obliku). Algoritam će svakako primijetiti te ključne riječi, što će utjecati na vašu vidljivost u rezultatima pretraživanja.

Kako pronaći ključne riječi? Možete upotrebljavati popularne SEO alate (npr. Ahrefs) i provjeriti izraze koje TikTokov pretraživač predlaže.

Izrađujte privlačne naslove i opise

Iako je TikTok prvenstveno usmjeren na videozapise i fotografije, pisani sadržaj također je našao svoje mjesto na platformi. I što je najvažnije, ima značajan utjecaj na SEO. Zato vrijedi stvarati privlačne opise za svaki sadržaj, koji uključuju ključne riječi i točno informiraju o temi objave. Imate do 4000 znakova na raspolaganju, ali imajte na umu da opis mora biti informativan i ne uključivati previše izraza – inače ćete postići suprotan učinak od onoga što ste željeli.

Ne zaboravite na privlačne naslove, po mogućnosti s ključnim riječima koje će poslužiti kao dodatni poticaj korisnicima da se upoznaju s vašim materijalom.

Potičite interakciju

TikTok algoritam posebno obraća pažnju na to „lajkaju” li korisnici, komentiraju i dijele vaš sadržaj. Stvar je jednostavna – što više interakcija, to učinkovitije pozicioniranje. Zato u opisima i samim videozapisima ohrabrujte članove zajednice da poduzmu određene radnje poziv na akciju (engl. Call to Action) u ovom slučaju može učiniti čuda.

Algoritam TikToka također uzima u obzir je li korisnik pogledao videozapis do kraja, stoga uvijek osigurajte kvalitetu i relevantnost svojih materijala te ih prilagodite određenoj ciljanoj publici.

Upotrebljavajte odgovarajuće zvukove u filmovima

Iako svaki tvorac možda nije svjestan toga, čimbenik rangiranja na TikToku zvukovi su upotrijebljeni u objavljenim videozapisima. Stoga vrijedi odabrati trenutno popularne pjesme ili upotrebljavati prijedloge iz TikTok Creative Centera (kartica „Pjesme”).

Zašto vrijedi brinuti se o SEO-u na TikToku?

TikTok je ogroman broj korisnika različite dobi (više nije samo za najmlađe!), a dosezanje njih pruža brojne mogućnosti. Zahvaljujući učinkovitoj SEO optimizaciji, povećat ćete vidljivost svojih materijala u rezultatima pretraživanja i privući pažnju brojnih ljudi.

Štoviše, ako želite upotrebljavati portal za promociju poslovanja, pozicioniranje vam može donijeti mnoge prednosti, počevši sa:

  • stjecanjem mnogo novih klijenata
  • povećanjem svijesti o brendu
  • izgradnjom pozitivnog imidža brenda
  • povećanjem prihoda od prodaje proizvoda ili usluga.

Sve ovo čini SEO na TikToku danas ne samo mogućnošću, već i dužnošću. Bez odgovarajućih radnji, vaš sadržaj, čak i najvrjedniji, može proći nezapaženo i potonuti u ogromnom moru sadržaja na TikToku.

Želite li naučiti pravila copywritinga? Nudimo jedinstveni tečaj koji će vas pripremiti za karijeru copywritera ili vam pomoći u promociji vlastitog poslovanja.

 

Tečaj copywritinga

Sažetak

  • SEO na TikToku najbolji je način za povećanje vidljivosti vašeg profila i materijala koje objavljujete u rezultatima pretraživanja platforme.
  • Algoritam TikToka uzima u obzir čimbenike kao što su hashtagovi, ključne riječi, informacije o objavljenom sadržaju i interakcije korisnika.
  • Osnova TikTok SEO-a optimizacija je profila, upotreba ključnih riječi i hashtagova.
  • Ako želite poboljšati učinkovitost pozicioniranja, potičite interakcije (CTA), stvarajte privlačne opise i uključite popularne zvukove u svoje videozapise.
  • SEO na TikToku donosi mnoge strogo poslovne prednosti – omogućuje vam stjecanje novih kupaca, izgradnju svjesnosti o brendu i pozitivnog imidža.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

16.01.2025 Marketing
14.01.2025 Copywriting
13.01.2025 Copywriting
10.01.2025 Marketing
22.12.2024 Content Marketing
21.12.2024 Content Marketing
20.12.2024 Content Marketing
19.12.2024 SEO
17.12.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga