Primjeri marketinga sadržaja. Gdje ih upotrebljavati?
Marketing sadržaja alat je koji pruža mnoge mogućnosti. Njegov je cilj povećanje prodaje, no postoji mnogo načina za postizanje tog cilja. Zato ćemo vam predstaviti primjere marketinga sadržaja. Pronađite informacije u članku u nastavku.
Što je to marketing sadržaja?
Sadržaj se sastoji od svega što je objavljeno na vašoj internetskoj stranici. No marketing sadržaja sastoji se od aktivnosti koje donose poslovne rezultate zahvaljujući sadržaju.
Zašto je to toliko ključno na kraju krajeva? Ima mnogo učinaka. Hajdemo detaljnije pogledati:
- bolje pozicioniranje
- poboljšana vidljivost internetske stranice
- više potencijalnih kupaca
- stručni imidž brenda
- veća prodaja proizvoda i usluga.
Hajdemo dalje – pružamo savjete koji mogu biti korisni kada se god koristite marketingom sadržaja.
Marketing sadržaja – primjeri
Navedene aktivnosti dolaze uz specifičnost poduzeća. Imajte na umu ove čimbenike:
- veličina poduzeća
- industrija
- individualna strategija
- ciljna skupina i konkurencija.
Kao rezultat toga ne postoji jedan jednostavan način koji donosi rezultate svima. Odabir odgovarajućeg načina prema situaciji ključan je za uspjeh, zbog čega ćemo vam predstaviti nekoliko primjera kako se koristiti marketingom sadržaja prema navedenim kriterijima.
Prvi primjer – usluge lokalnog vodoinstalatera
Jack je vodoinstalater koji želi započeti svoju pustolovinu u vezi s internetskom promocijom. Nažalost, kada je vidio da su Google TOP10 zauzela velika poduzeća, počele su se javljati sumnje u učinkovitost e-marketinga. Osim toga Jack je odlučio kontaktirati s agencijom za marketing sadržaja. Ona mu je pružila bitno rješenje – članke za blog i dugačke izraze.
Zahvaljujući takvoj strategiji, Jack više nije bio osuđen na sudjelovanje u borbi za najbolje izraze, kao što su „vodoinstalaterske usluge”. Umjesto toga agencija mu je savjetovala da se usredotoči na pozicioniranje dugih fraza, na primjer „kako sami popraviti slavinu koja curi”. Iako se njih nije često tražilo, internetska stranica dosegnula je vrhunske pozicije na Googleu, privlačeći pažnju zainteresiranih kupaca koji su vjerojatno nazvali vodoinstalatera.
Zaključak: ne morate biti najjači ratnik da biste ostvarili prednosti koristeći se marketingom sadržaja. Razumna, individualna strategija (poput članaka za blog koji sadrže duge ključne izraze) dovoljna je da provedete radnje koje donose poslovne dobiti.
Drugi primjer – internetska trgovina koja prodaje antivirusne programe
Razmislimo o poduzeću koje prodaje antivirusni softver. Zbog širenja konkurencije vlasnik je odlučio osvježiti sadržaj koji se već objavio na internetskoj stranici. Srećom nije bilo previše proizvoda, pa su naručili profesionalne opise po niskoj cijeni.
Rezultat je, međutim, ispao bolji od očekivanog – trgovina ne samo da dobiva više posjetitelja na internetskoj stranici već i poboljšava svoj postotak pretvorbe. Učinkovitost ponude pratili su privlačni opisi koji su bili uvjerljivi ciljanoj publici.
Zaključci: prodavaonica s malim asortimanom trebala bi se usredotočiti na kvalitetu ponude. U slučaju o kojem se gore raspravljalo, profesionalni sadržaj ne stoji puno, ali svakako pruža opipljive poslovne prednosti. To vrijedi za manje internetske stranice koje imaju mnogo podstranica s ponudom.
Treći primjer – odvjetnički ured
Veliki odvjetnički ured dosad je stekao popularnost i vidljivost na Googleu. Stoga želi povećati cijene svojih usluga. Istovremeno se boji da mu klijenti više neće biti odani.
Rješenje koje je agencija dala bilo je stvaranje stručnih članaka koji će izgraditi profesionalni imidž brenda. Tematska e-knjiga bila je alternativa, ali vlasnik je odlučio da u takvoj industriji veliki broj znakova koji se moraju čitati nije dobrodošao.
Zahvaljujući dosadašnjoj strategiji copywriteri su počeli s implementacijom suštinskog sadržaja. Nakon nekoliko mjeseci učinci su postali vidljivi – odvjetnički ured privukao je interes jer su klijenti bili spremni platiti više za njegove usluge. Na to su neizravno utjecali članci koji su ostavili dojam stručnog poduzeća koje je spremno pomoći klijentima.
Zaključci: veća poduzeća ne moraju se oslanjati samo na pozicioniranje ili stvaranje privlačne ponude. Važna je i predodžba brenda, stoga vrijedi razmotriti korištenje marketinga sadržaja koji se odlikuje utjecajem na imidž brenda.
Sažetak
- Razgovarali smo o nekoliko načina kako se koristiti marketingom sadržaja.
- Kao što možete primijetiti, ova tema vrlo je fleksibilna, zbog čega postoje razlike u slučaju svakog poduzeća.
- Ukratko, odabir optimalnog rješenja ostaje individualan za svako poduzeće.
Odgovori