Koja su obilježja učinkovite strategije copywritinga?
Copywriting se neprestano mijenja, ali jedno pravilo ostaje isto: bez plana, nema akcije! Prava strategija ključna je za provođenje razumnih aktivnosti internetskog marketinga, bez gubljenja vremena i vitalnosti. Stoga, ako još uvijek djelujete u mraku i ne znate odakle započeti izgradnju strategije copywritinga, svakako pročitajte ovaj članak!
Strategija copywritinga – prednosti
Strategija copywritinga temelji se na planiranju aktivnosti povezanih s objavom marketinškog sadržaja kako bi se maksimizirala njihova učinkovitost.
Zašto je to toliko važno? Većinom zato što se poslovni učinci ne vode poduzetnikovim preferencijama nego strogim statistikama. Nije dovoljno raditi ono što smatrate ispravnim – važnije je imati čvrstu podlogu koja se temelji na podacima koji će vas voditi u pravom smjeru.
Samo nekoliko poduzeća prodaje banane na tržnici. Trenutno većina njih zahtijeva organizaciju i mudro vođenje kako bi donijele dobit – strategija copywritinga svakako će im pomoći u tome jer je čvrsta podrška (čak i u internetakom marketingu)!
Sadržajni članci iz određenih industrijskih grana mogu puno postići: jačaju pozicioniranje, stvaraju stručni imidža brenda i povećavaju prodaju, kao i interes za vašu ponudu. Nažalost to je povezano s troškom vremena ili novca, stoga je važno imati pravi plan koji će vam omogućiti postizanje maksimalnih prednosti uz minimalan napor.
Prednosti su strategija copywritinga:
- Brži rezultati – zahvaljujući preciznom planiranju objavljivanja, tempo postizanja skupa poslovnih ciljeva značajno se povećava.
- Niži troškovi – precizno pisanje tekstova smanjuje broj znakova potrebnih za postizanje prednosti; drugim riječima, nena mjesta za nepotrebni rad copywritera.
- Dugoročni napredak i prednosti – neki se ciljevi postižu brže, drugi sporije. Međutim, ako govorimo o porazu etablirane konkurencije kako bi se dosegli vršni izrazi u pretraživaču, projekt može trajati mnogo mjeseci, pa čak i godina, i to razdoblje uključuje razumne aktivnosti, a ne Sizifov posao.
Dakle, ako pretpostavljate da će vaše poduzeće imati svijetlu budućnost, trebao bi postojati prostor za tako važan element kao što je učinkovit i precizan copywriting. U sljedećem dijelu članka izravno ćemo promatrati kako se planiraju takve aktivnosti.
Izrada strategije copywritinga
Prvi korak u putovanju od tisuću znakova definiranje je marketinškog cilja koji će pratiti implementirane tekstove.
Definirajte cilj i resurse
Je li to trebala biti borba za pozicioniranje i stjecanje određenih izraza, ili možda izgradnja vrhunskog brenda?
- Ako želite da se vaše poduzeće prikaže više na Googleu, koliko sadržaja i kakav vam sadržaj treba?
- Koliko sadržaja ima konkurencija?
- Koliko će vam vremena trebati da dostignete takav položaj?
Ovo su pitanja na koja odgovara objektivna revizija, određujući šansu za uspjeh i datum kada možete očekivati pretpostavljene učinke. Da, to se može istražiti unaprijed, dok se akcijski plan može izraditi na takvoj osnovi.
Označite redovite objave
Nakon što dobijete informacije o konkurenciji i ključnim izrazima koji se trenutno ne upotrebljavaju, možete započeti izradu preciznoga popisa pitanja koja će povećati količinu sadržaja za copywriting na vašoj internetskoj stranici i stvoriti prvi promet.
Ako internetska stranica iz određene industrije uključuje 100 članaka na svojem blogu, naručite tri objave tjedno kako biste postigli bolje rezultate u razdoblju od 9 mjeseci.
No trebate zapamtiti da brojevi nisu sve – možda vrijedi uložiti u jači profil poveznica, optimizaciju internetske stranice ili dulje i sveobuhvatnije članke.
Promatrajte napredak i provedite ispravke
Internet obilježavaju dinamične promjene koje treba zabilježiti tijekom aktivnosti koje se već poduzelo.
Je li trenutna situacija na tržištu potaknula kupce da se zainteresiraju za nešto drugačije usluge? Ostanite ispred konkurencije i izradite odredišnu stranicu – možda će se vaša internetska stranica češće pojavljivati ako je povezana s određenim izrazima. Možda će se to dogoditi brže nego što očekujete?
Je li Google upravo ažurirao svoje SEO algoritme? Uzmite ih u obzir i organizirajte svoje članke na poseban način kako bi bili učinkovitiji od starog sadržaja koji pripada konkurenciji.
Strategija copywritinga samo je pretpostavka koja se zasniva na podacima koju treba provjeriti i kontinuirano poboljšavati. Pametno planiranje aktivnosti uštedjet će vam puno nepotrebnog rada, ali zapamtite da nikada neće biti savršeno. Zato vrijedi stalno stjecati nova znanja, promatrati trendove na tržištu, kao i interne rezultate koji se još uvijek prate u poduzeću.
Potrebno je puno strpljenja. Možemo pretpostaviti prave aktivnosti, ali nemoguće je predvidjeti kada će se očekivani rezultati primijetiti. Dakle, ako ste naručili određene usluge ili provodite radove, ali ne vidite nikakve rezultate, čak i ako bi trebali biti tamo zbog pretpostavki koje pokazuju smisao takvih radnji, nemojte odustati! Strategija copywritinga predviđa radnje i neprecizno razdoblje nakon kojega se može primijetiti korist od određenih aktivnosti.
Sažetak
- Mudro planiranje budućih aktivnosti copywritinga uštedjet će vam mnogo problema.
- Kako biste formulirali strategiju za copywriting, trebate definirati ne samo svoje resurse i mogući opseg rada nego i aktivnosti svojih konkurenata, koje također utječu na stvorene poslovne prednosti.
Odgovori